niedziela, 30 czerwca 2013

W saloniku przy stoliku :)

***
Witajcie!!!
Najbardziej nerwowy tydzień od nie pamiętam kiedy dobiega końca. I bardzo dobrze, bo takie stresujące życie stanowczo mi nie służy, a jeszcze bardziej nie służy mojej rodzinie, której obrywało się na każdym kroku (przepraszam, że byłam taką zołzą) To wszystko przez te nerwy:(
Ale........najważniejsze jest to, że 

 PRACA OBRONIONA!!!!!! Jestem taka szczęśliwa. Dosłownie kamień spadł mi z serca. Czuje się tak lekko.

Od poniedziałku wracam do normalności JUPI :)

***

Dzisiejszy post to zaproszenie na pięterko, którego chyba dawno nie pokazywałam. Zeszłotygodniowe promyki słońca dosłownie zachęcały do robienia zdjęć. Nie mogłam się im oprzeć i........ proszę bardzo. Mogę pokazać Wam małe zmiany i kilka starych nowych nabytków.
Jakiś czas temu pisałam o zmianie tapety w korytarzu. Czarno-biały ornament zastąpiły stonowane pasy, które dużo bardziej pasują do wnętrza. 
W końcu, również udało mi się kupić stary kredens, o którym marzyłam od dawna. Kosztował mnie dużo pracy, ale opłacało się. Już prawie zapomniałam o tych kilku dniach, które spędziłam w garażu malując "mojego staruszka". 
Zniknął biały okrągły stoliczek zastąpiony ławą od Daro Meble. Solidny mebelek, wykonany perfekcyjnie. Polecam producenta bo naprawdę warto zainwestować w świetną jakość. 

***

Kochani, dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Niektóre pomysły dotyczące tego jak przetrwać obronę rozbawiły mnie do łez. 
Jeszcze raz wielkie dzięki  :)))))))

***
A teraz zapraszam. 
Rozgośćcie się .







***
Tak prezentował się kredens przed zmianami. 



Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia


90 komentarzy:

  1. kredens zrobił na mnie ogromne wrażenie widać nakład pracy Piękny!!!
    interesują mnie zasłony gdzie takie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kredens. I jak kolor jednak czyni różnicę. Ciemny wyglądał ciężko i pesymistycznie, a w bieli sama lekkość i optymizm!
    Gratuluję obrony. Pamiętam jak ja (nie tak dawno) miałam ściśnięty żołądek z nerwów, a potem wielka radość i ulga :)
    Pozdrawiam - Ania z brzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję obrony:-)
    Kredens wyszedł pięknie!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu przede wszystkim GRATULUJĘ !!!!!
    A domek :) boski :)))) kredens piękny, dumnie sie prezentuje, pasy bardzo daelikatne- cudnie wyglądają :) a stolik kawowy- rewelacja :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel to jednak dodaje lekkości. Świetne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kredens poproszu krolewski. cudna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obrony i tego pięknego kredensu. Widać, że dużo serca włożyłaśvw jego przemianę. Stolik od Ady też super, kolejny zadowolony klient na jej koncie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu gratulacje!!!!!!!!!!!!! Masz już wakacje!!!!!!!!!! Ciesz się domkiem, ogrodem i słońcem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu. Zacznę się cieszyć jak ogarnę z lekka dom. Ostatnio trochę go zaniedbałam a zaległości ciężko nadgonić.

      Usuń
  9. Gratuluję, cieszę się, że ten ważny dzień za Tobą i będziesz częściej tutaj gościła, bo stęskniłam się za Tobą.
    Kredens śliczny, stolik ładny ale tamten okrągły też bardzo mi się podobał i pasował do Twojego wnętrza. Ale wiem zmiany są odświeżające i wskazane. pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ali, kochana jesteś. ja też za Tobą tęskniłam jak byłaś na wczasach, tyle Cię nie było.
      Teraz ostro biorę się za moją letnią kuchnię, a później znikam na chwilkę na mały urlopik :)
      ściskam mocno
      Kasia

      Usuń
  10. Piękny kredens:). Malowałaś go pędzlem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku pierwszą warstwę pomalowałam sprężarką (pistoletem) później kolejne już pędzlem
      pozdrawiam K

      Usuń
  11. Gratuluję Kasiu obrony i cieszę się,że możesz odedchnąć,bo chętnie pooglądam Twoje kolejne zdjęcia i realizacje.Pięknie odnowiłaś kredens,mój czeka i doczekać sie nie może,śliczne zdjęcia i stylizacje!Masz talent dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczeka się na pewno i będzie zachwycający. czasami trzeba troszkę poczekać na zapał do pracy, ale jak juz jest to idzie samo.
      pozdrawiam K

      Usuń
  12. A ja wzdycham do wszystkich białych kredensów, bo u mnie w jadalni miejsce czeka i czeka - ja chcę potrójny ... Piękna ta tapeta a stolik miodzio! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczere GRATULACJE!!! Teraz mozesz odetchnąć z ulgą i spokojnie szukać nowych inspiracji na zmiany :-)
    Kredens prezentuje się cudnie!
    Mam pytanko gdzie kupiłas tapete w pasy bo chce u siebie taka ale w kolorach czarno - beżowym?
    Interesują mnie tez listywy przypodłogowe?
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Listwy pochodzą z allegro, niestety nie pamiętam sprzedawcy. Wpisz może w wyszukiwarce listwy MDF. Natomiast tapetę kupiłam w sklepie internetowym modnetapety.pl
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  14. Kasiu, brawo!!! Moje gratulacje! A widzisz, nie taki diabeł straszny... ;-) Teraz odpoczywaj, bo zasłużyłaś sobie, jak nikt inny i ciesz się tytułem:-) Kredens wygląda obłędnie, ale wiem, ile się musiałaś nad nim napracować w tym garażu. Stolik jest zaś obłędny. To jest stolik-marzenie! Pozdrawiam Cię serdecznie:-) I ściskam, tak mocno, mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ściskam równie mocno i dziękuję :))
      pozdrawiam K

      Usuń
  15. Kasia, u Ciebie jak zawsze pięknie...stoliczek super...podoba mi się pomysł z tymi szczebelkami pod blatem....fajnie się prezentuje:) Odnośnie kredensu jestem pod wrażeniem....dużo pracy musiałaś włożyć żeby był taki super efekt:) Kredensik wygląda przecudnie...pozdrawiam Basia:)
    PS Gratuluję obrony pracy, wiem co to znaczy...broniłam się jakieś 4 lata temu....oj, i już bym tego nie chciała przeżyć:), jeszcze raz wielkie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stresu było co niemiara ale teraz wspominam to super może przez to, że dobrze mi poszło i to strasznie cieszy.
      pozdrawiam Cię Basu serdecznie

      Usuń
  16. Gratuluję obrony!!
    Kredens mnie całkowicie zachwycił :) Niesamowita zmiana, a wystarczył tylko kolor :) Mogę zapytać jaka farba została użyta do tej metamorfozy?
    Pozdrawiam DomiSz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maiłam duży problem z pomalowaniem kredensu. Na początku użyłam akrylowego duluxa, ale za bardzo się świecił i pomalowałam również akrylowym Altaxem (matowym)
      pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękne, klimatyczne wnętrza!

    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. u Ciebie zawsze jest pięknie :) gratuluję obronionej pracy i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. no masz przepiękne mieszkanie!ciągle nieustannie podziwiam. kredens wyszedł znakomicie a stolik rzeczywiście wygląda bardzo solidnie. masz też wspaniałe walizy! rodzinne, czy gdzieś znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gabi, walizy wyszukałam kiedyś na allegro, nie mogłam się im oprzeć. Mieszczą bardzo dużo rzeczy i są bardzo praktyczne.
      pozdrawiam

      Usuń
  20. gratuluję:)))) świetna wiadomość :)

    Twój dom zachwyca konsekwencją. Piękny, wysmakowany, spójny. Niezależnie od gustu musi się podobać ;)
    Udanego wakacyjnego tygodnia:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga staram się choć nie zawsze tak było. czasami robiłam takie gafy, że włos sie jeży na głowie, ale co tam człowiek uczy się na błędach.
      pozdrawiam K.

      Usuń
  21. Przepięknie ;) kredens boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam sie w tym miejscu :) Kredens wyszedl genialnie, dodatki w tym mieszkaniu sa perfekcyjnie dobrane :) Po prostu cudownie !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja!!Kawa smakuje na pewno wyśmienicie przy takim stoliczku!Gosia

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie. Szczerze Cię podziwiam za pracowitość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) ale tam u Ciebie ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny ten kredensik,kochana Ty to masz talent wszystko zamieniasz w złoto jak czarodziejka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękniejszych waliz w życiu nie widziałam!!!
    Gratuluję obrony!!!
    Ile będziesz miała teraz czasu na różne pomysły i realizacje:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana moje gratulacje! :)
    A wnętrze prezentuje się jeszcze Piękniej niż wcześniej choć myślałam, że stan poprzedni był już idealny! :)
    Mogłabym tak wiecznie siedzieć i gapić się w monitor na te piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczni gratuluję!!!!!
    Rozgościłam się i popijam kawusię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zapraszam na smaczną kawkę częściej może teraz mrożoną :)

      Usuń
  30. O matko, kobieto! Ty mnie do zawału doprowadzisz kiedyś! Pięterko z kredensem, bujanym fotelem (przemalowałaś?) i ławą wygląda obłędnie - mogłabym żywcem przenieść do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Aniu. Fotel oczywiście przemalowałam jak już prawie wszystko w moim domu. Chyba muszę dokupić sobie więcej białej farby :))))

      Usuń
  31. Wracając do waliz to chciałam zapytać czy sama je kompletowałaś czy były w pakiecie?
    Ostatnie pytanie:): Czy masz jakąś metodę na zardzewiałe zamknięcia przy walizkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam każdą z osobna, były w dosyć dobrym stanie więc nie miałam problemu z zamknięciem. Niestety nie wiem jak mogłabym Ci pomóc. :(

      Usuń
  32. Kredens mnie powalił... przepiękna zmiana... w ogóle piękny dom!
    W chwili wolnego zapraszam do siebie ;) i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach , u Ciebie tak pięknie i czysto. Moje dzieci artystyczne dusze dadzą rade wszystkiemu. Właśnie myślę jak wyczyścić dywan z plasteliny.
    Piękne jasne wnętrze z klasą i ma swoją duszę.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  34. O ja Cię........... czemu ja tu nie trafiłam ????????????? Czemu Cię nie znałam ???????????????? Dom nieposprzątany, obiad nieugotowany... wszystko przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elis
      Przykro mi z powodu zaległości, które zrobiłaś, ale bardzo się cieszę, że do mnie trafiłaś. Będzie mi bardzo miło Cię gościć.
      Następna fajna "kobitka" w naszym gronie :))))
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  35. Wow, ale kredens... jak dużo potrafi zdziałać profesjonalna renowacja :)gratuluję obrony :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do profesjonalizmu to mi tak daleko.................ale staram się jak mogę.

      Usuń
  36. Witaj Kasiu, nic dodać, nic ując, całość po prostu pierwsza klasa!:-) Masz niesamowity gust i wyczucie smaku, bajka! A te pasy-zupełenie jak u mnie:-) Nie dość, że imienniczki to podobne gusta mamy:-) Pozdrawiam i czekam na więcej. Zapraszam też przy okazji do siebie-zaczynam swoją przygodę z blogowaniem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo bardzo dziękuje za tak miłe słowa.
      pozdrawiam Cię cieplutko wręcz gorąco.
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  37. Bardzo przytulnie w twoim saloniku,chętnie bym się pobujała w tym fotelu przy kawusi :) A kredens prezentuje się rewelacyjnie!!!I ta miniaturka roweru mnie rozbroiła-uwielbiam jeździć na rowerze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dwóch tygodni jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kółek i nigdy bym nie przypuszczała, że tak polubię jazdę na rowerze. Do pracy nie jeżdżę już samochodem tylko ROWEREM!

      Usuń
  38. Pięknie u Ciebie. Wspaniały klimat w Twoim salonie. A kredens świetny, choć nie wiem czy miłabym cierpliwość do przeróbki takiej dużej powierzchni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci, że ja w pewnym momencie cierpliwość straciłam.:)

      Usuń
  39. Dziekujemy serdecznie za wspaniałe życzenia, życzymy jutro pieknego słoneczka, pysznego tortu, wspaniałych ludzi obok, zdwówka i spełnienie najskrytszych marzeń:)

    ps.Twój domek jest przepiękny, widać że jesteś niezwytkła kobietą pełną pasji i miłości, mam nadzieję że Maja też taką będzie wszak w ten sam dzień się urodziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję obrony!
    Piękne wnętrza, a kredens po odnowie świetnie się tam wpasował :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam konsekwencję, a to nie jest takie proste! Jesteś pracowita jak mróweczka. Tak w ogóle to chciałam się przywitać i zaprosić Ciebie do siebie. Pozdrawiam Tenia

    OdpowiedzUsuń
  42. Coz ja moge napisac - jest prze przepieknie. wszytsko mi sie u ciebie podoba.
    kredensik jest rewelacja/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, dziękuję, dziękuję.
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  43. Gratuluję Ci serdecznie!!
    Ciągle zachwycam się Twoimi wnętrzami...Piękny kredens!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Przede wszystkim gratuluję :)
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem ale z miłą chęcią dołączę do grona obserwatorów.
    Kredens cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zechciałaś dołączyć do naszego grona. Witam serdecznie i przesyłam uściski.
      Kasia

      Usuń
  45. Gratki!!!Wspaniałe to pięterko!A Kredens czym pomalowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z malowaniem miałam duży problem ponieważ kredens był wcześniej czymś zaimpregnowany. Próbowałam kilku farb ale najlepszy okazał się matowy ALTAX.
      pozdrawiam

      Usuń
  46. GRATULACJE!!!!
    A kredensik - cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne pięterko, jak cała reszta domu zresztą. :-) Nie sztuka kupić piękny, perfekcyjny mebel od producenta - sztuka odnowić go samemu. Tobie udało się - jak zwykle pięknie - z komodą. Gratuluję! :-)
    Pozdrawiam upalnie! Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje!!
    Kredens wyszedł Ci rewelacyjnie, a do takiej ławy jak Twoja z Daro Meble wzdycham od dawna:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję obrony! A kredens wygląda niesamowicie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. GRATULACJE!! Wiem, co to za radość :D Kredens w białej wersji wygląda znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kasiu piękny kredens.a gdzie kupiłaś te czarne uchwyty ,co zmieniłaś w kredensie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      Uchwyty kupiłam w sklepie internetowym AMIX były mosiężne ale zostały przemalowane na czarno.
      pozdrawiam

      Usuń
  52. Kasia ma takie uchwyty tez w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny dom jak z marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  54. No poprostu bajka :)
    Te dodatki, małe i większe babiloty, aranżacje, masz do tego rękę widać :)
    Super :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  55. Dom jest piękny,ale czy w nim ktoś mieszka?
    Zwłaszcza dzieci?
    Wszystko ustawione i zaaranżowane do zdjęć..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi mieszka tam nas sporo. Dzieci w ilości 3 szt (rozbrykanych, głośnych, chłopcy w dodatku to straszni bałaganiarze:)
      Robienie zdjęć jest moja pasją, więc kiedy je robię tworzę jakąś aranżację.
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  56. poprostu pięknie,aż mi słów brakuję :)
    a kredens wyszedł rewelacyjnie,sama mam podobny ale niestety nie umiem go tak odnowić :/

    OdpowiedzUsuń
  57. witam. Jaki wymiar stolika pani posiada? i jaka była jego cena? jest śliczny. pozdrawiam.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  58. Wlasnie odkrylam Pani blog. Piekny dom. Gratuluje. Mam pytanie dotyczace odnawiania mebli - czy moglaby Pani zdradzic caly proces. Posiadam lozeczko dzieciece, ktore jest w bardzo dobrym stanie, chcialabym zmienic tylko kolor z kremowego na bialy. Czy musze zedrzec poprzednia farbe? Obawiam sie, ze zamiast uzyskac cudowny efekt, bede musiala kupowac nowe lozeczko. Z gory dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mogłabym prosić o namiar na tapetę w szare pasy ? będę bardzo wdzięczna :) pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapetę kupiłam na allegro. Wpisz sobie w wyszukiwarce allegro "tapeta w pasy" na pewno znajdziesz.
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...