wtorek, 5 lutego 2013

Pierwsze CANDY

Witajcie Kochani!!
Czekam z utęsknieniem na wiosnę, której jakoś nie spieszy się z nadejściem, a tak mogłaby poprawić humor tylu osobom między innymi mnie. Na dworze szaro, mokro i brudno. Topniejący śnieg odsłonił wszystkie brudy schowane pod kołderką białego puchu, to chyba mój  najbardziej nielubiany okres w roku. 
Ale..........., dosyć biadolenia, przecież nie o tym chciałam pisać.

Przygotowałam dla Was małą niespodziankę w postaci Candy, cukiereczka na poprawienie humoru i osłodzenie życia wszystkim odwiedzającym.

Jest to również forma podziękowania i zarazem zaproszenia  dla nowych członków, obserwatorów, komentujących i zaglądających na mojego bloga.

Podarunkiem w moim pierwszym Candy jest uszyty przeze mnie zajączek w 
miętowo-różowej sukience, ma około 90 cm wysokości. 

Pani Zajączkowa czeka z niecierpliwością na wizytę w nowym domu.
może to będzie Twój.......... :))


Zasady udziału w zabawie są takie same jak u wszystkich, mianowicie:


1. zostaw komentarz pod tym postem deklarujący chęć przygarnięcia Pani zajączkowej,
2. zamieść na swoim blogu banerek z aktywnym linkiem do mojej strony,
3. Dodaj mnie proszę do swoich obserwowanych blogów (będzie mi bardzo miło),
Osoby nieposiadające bloga proszę o pozostawienie maila.

Candy trawa do 24 lutego, losowanie i ogłoszenie zwycięscy 25 lutego.



zapraszam serdecznie 
Kasia

114 komentarzy:

  1. wielgaśka króliczyca i jaka urocza!
    zapisuję się i to już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę przygarnąć panią zajączkową :)
    uwielbiam twoje mieszkanie, jest takie przytulne !
    pozdrawiam
    iwonagazda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pani zajaczkowa która Karinia widząc powiedziała "woooow " idealnie pasowała by do jej nowego pokoju tak więc chętne jesteśmy by u nas zamieszkała. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. oj Pani Króliczkowa jest super :) tak powiedziała moja pięcioletnia córa, więc jak tu nie ustawić się w kolejce :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Do myszy by pasowała, hihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ustawiam się w kolejce do króliczka :)
    Jest uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doprawdy super pomysł na candy :) dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę o instukcję jak spełnić pkt. 2 :-)) bardzo, bardzo bo mój talent techniczny zawiódł a nie mogę odpuścić takiej okazji...

    OdpowiedzUsuń
  9. I z ogromna checia przystane...jest wspaniala!!! Jak by moja Mania ja widziala...ech;) cudna!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Co mi szkodzi, zapiszę sie i ja! Urocza ta króliczka! Pozdrawiam cieplutko! Twoja imienniczka Kasia kate500@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu znam Cie jeszcze z deccorii ( na której też mam konto) i bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że będziesz prowadzić bloga ( który z namiętnością oglądam i podziwiam) :))) mam dwie córeczki Alusie i Antosie, które mają pokój w pastelowych kolorkach z przewagą różu i zieleni więc więc Pani Zajączkowa idealnie by pasowała im do pokoiku :) i obiecuję że zajączkowi będzie u nas dobrze ;)))
    serdecznie pozdrawiam :)
    gemi83@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna i z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. MOŻE TO BĘDZIE MÓJ DOM :) MYŚLĘ,ŻE FAJNIE BY BYŁO:):):) KTO WIE...MOŻE NAM LOS SPRZYJAĆ BĘDZIE I JUŻ POD KONIEC LUTEGO SŁODKA PANI ZAJĄCZKOWA ZAPUKA DO MYCH DRZWI,A JA ZAPROSZĘ JĄ NA POZIOMKOWĄ HERBATKĘ I TAK SIĘ JEJ SPODOBA,ŻE Z NAMI ZOSTANIE:)JUŻ NA ZAWSZE:)

    POZDRAWIAM,
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo chętnie się zapisuje - słodka Pani zajaczkowa :p)

    OdpowiedzUsuń
  15. I would like to take part of this, if it's possible :)
    One(1) lottery ticket for me (to Finland).

    All the best,
    Micu

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, chętnie się zapisuję, moja córeczka bardzo by się ucieszyła.... pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest :) Zapisuję się. Banerek na moim blogu, obserwuję już od jakiegoś czasu.

    Zapraszam do siebie na candy.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny masz dom Kasiu. Codziennie zaglądam do Ciebie i z niecierpliwością czekam na każdy wpis. Pani Zajączkowa jest śliczna. Moja córcia już trochę za duża na nią, ale tak sobie myślę że znalazłaby dom u 2 letniej córci mojej koleżanki. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany! Jaki słodki pyszczek :) Ustawiam się w kolejce :)
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznego zajączka dojrzałam i natychmiast do kolejki się dopisałam. Jest śliczny, słodziutki i kolorowy idealny dla jej nowej 2 letniej właścicielki. Więc kciuki trzymam i do codziennych obowiązków zmykam.
    Pozdrawiam Kamilka82
    Kami825@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze Candy u Ciebie a ja pierwszy raz biorę udział w cukierkowym losowaniu. Moja Chrześnica z chęcią zostanie mamą zastępczą Pani Zajączkowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ta Króliczka :D z chęcią ją przygarnę do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. trafiłam do Ciebie przez przypadek i wiem, że zostanę na długo :)
    ależ TU PIĘKNIE!! :)
    ustawiam się również w kolejce po Panią Króliczkową ;)
    pozdrawiam
    Kaja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    bloga nie prowadzę, ale obserwatorem jestem już jakiś czas :)

    pozdrawiam
    mój mail szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie. Codziennie zaglądam do Ciebie i z niecierpliwością czekam na każdy wpis. Pani Zajączkowa jest śliczna.
    Pozdrawiam :)
    Dominika
    mój mail mrowa870@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu i ja również staję w kolejce :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny "klulicek" mówiąc słowami mojej córci :)
    Bardzo chętnie przygarniemy go do naszego domu więc ustawiam się w kolejkę
    Pozdrawiam IgAgA

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna Pani Zajączkowa, moja córka chciałaby ją zaprosić do swojego pokoiku.
    Pozdrawiam
    anna.kubior@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny dom, piękne wnętrza, piękna rodzina i piękna zajęczyca. Inspirujesz mnie, dlatego myślę na założeniem bloga o moich wnętrzach. Pozdrawiam Kasia kasia.przystal@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Podglądam regularnie i regularnie się zachwycam i inspiruję:)myślę, że moja siostrzenica byłaby zachwycona towarzystwem Pani Zajączkowej. Pozdrawiam ewusia833@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow właśnie o takiej Pani Zajączkowej myślałam! Cudowna przyjaciółka dla chrześnicy!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    http://ziabaascrap.blogspot.com/

    k87pietrzak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się i ja :) Mając Panią Zajączkową, wkupiłabym się w łaski siostrzenicy mojego chłopaka! :))) obserwuję bloga jako: asiaaa8
    Niestety nie posiadam bloga :/
    moj mail: asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Pani króliczka jest piękna i się zapisuję :)
    A i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie staję w kolejce, bo Pani królik jest cudowna!

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Sympatyczna buźka :) zapisuję się :) i pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się i ja w kolejeczce po cudną królisię :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna nagroda!!! muszę koniecznie spróbować:) Pozdrawiam Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kasiu, ustawiam się w kolejce po króliczke i zapraszam do mojego bloga;-)
    http://mymilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna Pani Królik chętnie bym ją przygarnęła do siebie :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    olga1706@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. genialna króliczyca, czekamy, może przyskika do nas na święta? Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  41. od dawna marzę o Króliczku. a ta jest nawet większa od Nadin - jestem pewna że byłaby nią zachwycona!!

    pozdrawiam i czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Och, tak bardzo chcę ją mieć !!!!!!! Staję w kolejce !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja z wielką chęcią stanę w kolejeczce po śliczną Panią Zajączkową :)
    Pozdrawiam :*
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się i ja w kolejce :) kaasaii66@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczna jest Pani Zajączkowa, bardzo chętnie bym ją przygarnęła :)
    Zapraszam również do mnie na candy. Pozdrawiam
    http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Królisia jest prześliczna.
    Z chęcią zgłaszam się do zabawy :)
    Może uda mi się wygrać to cudo ;).
    A do grona obserwujących dołączam z wielką przyjemnością.
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Maskotka jest przecudowna! Zakochałąm się od pierwszego wejrzenia :)
    mój adres mailowy: eperkowska@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojej jaki śliczny, ustawiam się w kolejce.
    kasiapap1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojej jaki śliczny, ustawiam się w kolejce.
    kasiapap1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Urocza Pani Zajączkowa! :) zgłaszam się!
    obserwuję jako Katarzyna (pozdrawiam imienniczkę!)

    email: gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam. Od bloga do bloga i trafiłam tutaj.
    Ale tu pięknie, jakby u perfekcyjnej Pani domu:-)
    Jeśli pani Zajączkowa zechciaby zamieszkać pod moim dachem to już na nią czekam :-)
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam.

    www.nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam ja też chętnie zaadoptuję panią Zajączkową-)Mój adres mailowy pasiata7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałam się przywitać i zaprosić Panią Zajączkową do swojego domu (gwarantuję wikt i opierunek). Tymczasem oglądam i podczytuję i nadziwić się nie mogę jak u Ciebie przytulnie.

    email: joannast1@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam również chętnie przygarnę Panią Zajączkową do swojego pokoju :D Chętnie się nią zaopiekuje i zaoferuję przyjemny pobyt :P Mój email: Ayanaa444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaki Słodziak :D
    Zapisuję się z wielką chęcią zaadoptowania :)
    Pozdrawiam słodziakowo :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam,
    Chciałabym przygarnąć małego zajączka vel króliczka dla mojej córeczki, której dzięki twoim radom urządzę pierwszy pokoik.

    Pozdrawiam
    Kamila

    PS: kamilaszpakowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudny królik!!! Moja Konstancja byłaby nim zachwycona, więc staję grzecznie w kolejce i liczę na szczęście :D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Kasiu, czy mogłabyś mi podpowiedzieć jak ustawia się ta weryfikację obrazkową?
    Ja w świecie blogowym nie mogę się jeszcze odnaleśc
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  61. Słodkości pieknosci :-)
    Ustawiam sie i ja :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Pani Zajączkowa jest niesamowita aż zapiera dech w piersiach. Mam nadzieję że szczęście mi dopisze w losowaniu i zostaną szczęśliwą posiadaczka tego cudenka. Banerek został dodany na : www.skradzionechwile.blogspot.com .
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w niesamowitej twórczości :)
    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak ją zobaczyłam to się zakochałam wiec liczę na to że szczęście mi dopisze i zostanę jej właścicielką.

    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaka cudowna Pani Zajączkowa :-) Rewelacyjna, bardzo mi się podoba, śliczna jest. I jaka duża :-) Może się uda, dołączam do udziału w candy z przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. My oczywiście tez chcemy :) choć widzę,że jest tu nas sporo :)... my kochamy takie zajączki...Pani Zajęczyco zapraszamy do nas :) na blogu jeszcze nie umiemy dodawać Candy,wiec zostanie poczta :)
    orlowskai@interia.pl
    jeszcze nigdy nic nie wygrałyśmy i pewnie teraz tez tak będzie,ale jest taka cudna,ze musimy spróbowac:)
    a dom cudo!!! my właśnie w trakcie budowy i też już widzę swój dom z takimi meblami...ach!!!!
    zapraszamy do nas na www.mojamisia.bloa.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziewczyny, przez przypadek skasowała mi się część komentarzy, nie wiem czy idzie to cofnąć, przywrócić, pomocy.
    Kochani jeżeli ktoś widzi, że nie ma jego komentarza, proszę napiszcie. Przepraszam, za moją nieudolność techniczną.

    OdpowiedzUsuń
  67. Gdy moja 4-letnia Córcia zobaczyła Pania Zajacowa krzykneła-"Mamusiu kup mi takiego zajaca. Jest SLICZNY! PROSZE!" No to ustawiam sie w kolejce i PROSZE :)
    kryczkamagdalena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. no mojego komentarza nie znalazlam :) http://dulcebisuterias.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  69. Pani Zajączkowa oczarowała mnie wiosennie. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się i obserwuję :)
    Chcę ugościć Panią Zajączkową w swoim domu :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie się zapisuję na to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale słodka królisia :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jejku....jakie cudo już ja bym znalazła jej miejsce w pokoiku córci :) Jestem po raz pierwszy i zostaje już na zawsze, proszę o przygarnięcie mnie :) A banerek już wisi i u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się i ja. Obserwuję jako bianco.
    Banerek na moim blogu, gdzie zapraszam w wolnej chwili (również na Candy)

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam, piękna Pani Króliczka spodobałaby się mojej córeczce (Hani), która 25lutego ma drugie urodzinki:)ania_k86@onet.eu ps. mam pytanko gdzie można kupić taki piękny domek dla lalek jaki ma Twoja Hania?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo się cieszę, że bierze Pani udział w zabawie. Domek kupiłam w sklepie internetowym, znalazłam link do strony z domkiem,
      http://www.bokado.pl/pl/p/Le-Toy-Van-Drewniany-Domek-Sophies-House/3157
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  76. Tak dla sprostowania piszę ze starego konta męża:)

    OdpowiedzUsuń
  77. zapisuję się czem prędzej i zapraszam na moje wiopsenne candy http://www.mojdom-mojemiejsce.blogspot.com/pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie wspomnę, że dzieciaki chętnie by poprzytulały Panią Królikową bo ja sama mam na to wielką ochotę (to chyba z braku zabawek w dzieciństwie)... Jest cudna, w sam raz do kochania więc czym prędzej ustawiamy się familijnie w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  79. Staję do kolejki.Piękny dom i cudne candy.Pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Candy niesamowite! To mój pierwszy udział i w ogole pierwszy komentarz na blogach ever, ale nie mogę się powstrzymac:):):) a niż się uda... Kreolka85@wp.pl . Pozdrawiam ciepło właścicielkę taaaak pięknego domu!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczna Pani Zajączkowa, było by mi bardzo miło gdyby trafiła do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Właśnie takiego zajączka chciałam sprawić swojej 2,5letniej córeczce na Wielkanoc - mam już nawet miejsce przygotowane w pokoiku Majci. Nawet jak się nie uda wygrać to i tak jej takiego sprawię:) Jeszcze nie posiadam bloga ale niedługo zaczynam rewolucję w swoim domu i myślę o założeniu własnego wtedy na pewno umieszczę adres Twojego bloga bo z miłą chęcią do niego zaglądam.ewelina_dz86@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudna panienka,chętnie stane w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zajrzałam TU po raz pierwszy,i jeszcze TU wrócę ;-)) ... Już tak mam,że muszę przeczytać "wszystkie" posty ;-))na blog-u, który mnie zaciekawił. Sama zbieram się do pisania bloga...,ale najtrudniej zacząć? Brak pierwszego tematu...może dobrym początkiem, byłaby informacja - jak to przeurocza Pani Królica wprowadziła się do naszego mieszkanka??? Tak,więc staję w kolejce do Tej adopcji i liczę na to,że uśmiechnie się do mnie szczęście. Pozdrawiam-Monika

    OdpowiedzUsuń
  85. zajrzałam do Ciebie przypadkiem i jestem zauroczona, ustawiam się w kolejce bo Pani króliczkowa jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękna Pani Zajączkowa. Ja poszukuję takowej dla mojej bratanicy. Może mi się poszczęści:)
    Zapraszam też na moją rozdawajkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. też chcę panią króliczkową:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję się i ja. Banerek umieszczony u mnie.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękna!!!! Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  90. ależ cudo!
    i ja ustawiam się w kolejce :)
    mój blog: madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. ajajaj
    ten zajączek w miętowo-różowej sukience powalił mnie na kolana. Moja Malina (córka lat 5,5) jeszcze go nie widziała, ale jestem pewna, że zakocha się tak jak ja.
    Zapraszamy zajączka do naszego domu na Święta i na zawsze...
    P.S. Cudny Ten Twój dom Kasiu.

    pawlak.aska.poznan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudny zajączek :) i jaki radosny :)
    Chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  93. trafiłam dzięki alusi:)
    Piekne wnętrza, zupełnie w moim stylu.
    Ja powoli dokończam urządzać swoje mieszkanko.

    Zajączka podziwiam razem z córcią, więc się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Trafiłam na Twój blog przypadkowo, jestem pod wielkim wrażeniem. Cały dom jest prześliczny. Muszę wyremontować swoje mieszkanko, bardzo chciałam na biało, brakowało mi odwagi. Po oglądnięciu Twojego - będzie na biało. Staję w kolejce po pięknego zajączka.

    OdpowiedzUsuń
  95. Pięknie jest u Ciebie. Trafiłam tutaj poprzez deccorię. Zapisuję się w tej długiej kolejce. Pozdrawiam
    ewelina.kolodynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Pewnie,że jestem chętna na tego słodziaka :).
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  97. Często do Ciebie zaglądam i już obserwuję, masz super dom. Kolorystyka pod każdym względem idealna. Na zajączka zapisuje się i ja.
    Mój blog Świat Femi
    http://femi-m.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło
    Przepraszam to drugi komentarz, tamten w złym miejscu wpisałam. Dopiero zaczynam blogowanie i trochę gaf jeszcze popełniam.

    OdpowiedzUsuń
  98. Pani Króliczko jest Pani piękna - mam już miejsce dla Pani :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Prześliczna Pani Króliczkowa :) Zarówno moja Oliwka jak i ja - zakochałyśmy się bez pamięci :)
    Zapraszamy Panią serdecznie do naszego domku :)

    http://oliwkowoasiowo.blogspot.com/

    Zapraszamy przy okazji do nas :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  100. Jejku, jejku ale piękne Króliki, uwielbiam króliki. Dzisiaj pierwszy raz tu trafiłam, ładnie, to zostaję.
    Serdecznie pozdrawiam
    Sylwia:)
    No i z chęcią wezmę udział w Candy, bo się jeszcze zmieściłam w czasie ;)
    s.kowalska@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Patrząc na taką olbrzymią kolejkę , ja przycupnę na szarym końcu i poczekam grzecznie , wiem że kiedyś poznamy się lepiej jak małe szaraczki będziemy kicać do siebie .
    Życzę Ci codziennie tylu *zaglądaczy* , dzięki nim świat staje się kolorowy a przecież tak czekamy na Wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczna króliczyca :)) Ja chętnie ją przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Z miłą chęcią dodałam do obserwowanych-cudne rzeczy tworzysz i zapisuję się na tego słodziutkiego zajączka.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  104. Przyjemnie jest tutaj:) Mój syn, to też Wojtek;)
    Z radością przytuliłabym tę cudną króliczycę...
    Zapraszam jednocześnie serdecznie do mojego Zakątka:)
    bannerek na blogu...
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  105. Oh....chyba zdążyłam:) Jest cudna, wiosenna....a na dodatek jesli by trafiła do naszego domu to moge jej zagwarantować tez takie królewskie "siedzenie" jak to na zdjęciu:) Jak dla księżniczki króliczkowej przystało:)
    Pozdrawiam
    obserwuje jako isza
    banerek na deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Królisia jest wręcz urocza i z całą pewnością przyprawiłaby o gigantyczny uśmiech moją córcię. Jednak nie wiem czy już nie jest za późno :( No cóż, jeśli tak to jakoś będę musiała przeboleć, ale zadowalam się cudownymi zdjęciami na tym blogu i pozwolę sobie jeszcze "powertować" trochę stron ;) A na pewno już wiem, że jeszcze nie raz tu zaglądnę.
    Gdyby jednak nie było jeszcze za późno, to zostawiam namiar: szodomi@gmail.com (na bloga wciąż się jeszcze nie odważyłam).
    Pozdrawiam serdecznie,
    DomiSz

    OdpowiedzUsuń
  107. Jestem u Ciebie po raz pierwszy. Od niedawna interesuję się blogami które pokazują mi jak mogę odmienić swoje życia, przestrzeń dookoła siebie, dlatego z przyjemnościa zgłaszczam się do Ciebie i uśmiecham się o tą cudowną panią :)

    Sonja

    sonja-r@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Nie wiem czy jeszcze zdążyłam ale zapisuje sie,ponieważ pokochałam Twoją Króliczkę,paspwałaby mi idealnie do mojej kuchni,gdzie chcę zrobić świąteczną dekorację w pastelowych kolorach.Cieszę sie,że do Ciebie trafiłam,ponieważ będę często wpadać,podoba mi się Twój blog.Zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ojj już niestety po konkursie . Blog bardzo mi się podoba pobieważ kocham piękne wnętrza . Dołączyłąm do obserwowanych zapraszam również do mnie :http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Witaj,
    Piękne są te króliki!
    Mogłabyś mi na e-maila napisać w małym skrócie jak mam po kolei zabrać się do stworzenia takiego cuda?
    Czy szablon sama sobie rozrysowujesz? Jaki materiał? Jakie wypełnienie? Jakie części po kolei zszywasz?
    Są piękne!!! A ubranka? też sama tak wymyślasz? i przyszywasz do nich ?
    Pozdrawiam
    Sandra
    sanbru@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...