wtorek, 15 września 2015

salonowo :) po meblowym liftingu


Pojawiam się i znikam i znika i znikam .....................
tak mniej więcej wygląda moje blogowanie :) cóż poradzić, widocznie tak mi pisane.

Z dużym opóźnieniem zapraszam na nasze pięterko do tak zwanego salonu :) działałam tam intensywnie chyba od maja, 
w końcu zaczęło wyglądać więc mogę pokazać.
Jak widzicie pojawiło się kilka nowych mebli. Na pewno znacie tę markę :)  i niektórzy z Was mają je również w swoich domach, mowa oczywiście o daro-meble
Szary kredens gości już w nowym domu w jego miejscu pojawiła się przeszklona witryna, w zapomnienie odeszła również zabudowa pod TV sklecona z regałów Ikea. Lubiłam ją niestety "papierowa" płyta z której były zbudowane nie wytrzymała intensywności użytkowania i bliskich spotkań z moimi dziećmi. Teraz mamy przepiękną zabudowę zrobioną na wymiar. Przesuwane drzwi kryją lub odsłaniają półki z książkami i drobiazgami, a duża ilość szuflad mieści resztę bibelotów, płyt i kabli.

co tam jeszcze? korytarz:) 
ściany obłożyłam boazerią angielską z MDF- wygląda bardzo elegancko dodatkowo rewelacyjnie sprawdza się przy dzieciach. Moja raczkująca Basiulka i jej klejące rączki nie są jej straszne- ścieram i gotowe :) na górze położyłam tapetę w delikatny wzór- wyglądem przypomina ten z walizek louis vuitton.
tapeta tapeta Boras 

Dłużej nie przeciągam tylko zapraszam :)









pozdrawiam 
K.

127 komentarzy:

  1. Kobieto Ty nie usiedzisz na miejscu! A wszytsko takie piękne i dopracowane!!! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ty... siedzieć i nic nie robić, to nie ja. Chociaż teraz siedzę bo odpisuję hi hi
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie wyszło! Szczególnie podoba mi się korytarz z boazerią? Robiłaś ją sama? Mnie również czeka korytarzowa przeprawa, myślałam o podobnym rozwiązaniu, góra ściana pomalowana na jasny kolor bo u nas dość ciemno, a dół - taki jak Twój - byłby idealny. Będę wdzięczna za wskazówki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama, sama. Napracowałam się ale było warto. Boazeria występuję w elementach do samodzielnego montażu i malowana. pozdrawiam

      Usuń
    2. witam gdzie można kupić taką boazerię?

      Usuń
    3. o tu : http://www.tokir.pl/k451,boazeria-angielska.html

      Usuń
    4. Witam, cudnie i tak przytulnie, kolor w korytarzu fajnie ociepla wnętrze😊 mam pytanie gdzie można dostać takie piękne okrągłe lustro? Szukam takiego do salonu 😉 pozdrawiam

      Usuń
    5. lustro dawnooooo kupiłam na allegro. Proszę wpisać w wyszukiwarce "lustro słońce" na pewno Pani coś poszuka. pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudownie! Jestem zachwycona: ) Uwielbiam meble od daro. Też będę tam zamawiać do naszego budujacego się domu: ) Czy jest możliwe żebyś napisała post DIY o lamperii angielskiej? :) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Choc stary kredens mi się bardzo podobał, to nowa witryna wygląda na jego miejscu idealnie! Podobnie jak zabudowa pod TV:) Piekny Salon, jasny i przytulny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak z żurnala:) bardzo ładne. Lubię tu zaglądać, miło u ciebie posiedzieć w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak przytulnie! I tę piekne lustro nad "kominkiem" !

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozkosz dla oczu! Jest przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze, gdy Cię odwiedzę zachwytom nie ma granic. Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ślicznie. Kosz i patera przecudowne. Tak czyściutko tu i jasno. Dla mnie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zmiany cudowne. Meble znam sama mam piękny stół w jadalni z Daro-meble. A już niebawem zamówię witrynę i konsolę. Mam pytanie gdzie kupiłaś białe kosze z trawy morskiej. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu takich , spotkałam czarne, ale białych nie widziałam a są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosze kupiłam na westwing były w komplecie po 3 i kolorach białym i czarnym. pewnie jeszcze będą.

      Usuń
  11. Przepiękne wnętrza! gratuluję dobrego smaku:) pozdrowienia, Malwina

    OdpowiedzUsuń
  12. tapeta w groszki super, zresztą całość cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście meble daro to super wybór, jest wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze ślicznie...GUSTOWNIE. Przepraszam,że pytam ....planuje Pani jeszcze wyprzedaż? Pozdrawiam, stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuję ale naprawdę nie wiem kiedy uda mi się wystawić przedmioty.

      Usuń
  15. Hmmm ten pokój to wygląda raczej jak wyjęty z katalogu a nie w którym ktoś mieszka, bawi się, ogląda telewizję. wg mnie jest za sterylny, nie widać w nim obecności ludzi, żadnych osobistych rzeczy. Ot aranżacja ze sklepu meblowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, też się zgodzę z tym komentarzem. Jest pięknie, ale brakuje tego czegoś. I z lekka za bardzo mdło jest. Fajna zmiana z kolorem ścian, ociepliła szarość, dywan poprzedni dodawał charakteru, witrynka, w którą włożono tyle pracy dodawała uroku. Jest idealnie aczkolwiek gdzieś umknęło "to coś". które odróżnia dom od "domu" ...

      Usuń
    2. Raczej ten dom, na tle innych domów- odróżnia się! Jest z piękną historią, klimatem, charakterem... cóź chcieć więcej?! A to że Kasia nie publikuje zdjęć z "bałaganem", porozrzucanymi ubraniami, zabawkami to już inna kwestia. My, czytelnicy wolimy właśnie oglądać takie zdjęcia. Ponadto są kwiaty, zdjęcia, lampy które wieczorem tworzą nastrój, wielka wygodna kanapa- na której zapewne rodzina Kasi spędza czas... dla mnie to idealny, rodzinny salon! :)
      Co prawda poprzednia wersja bardziej mnie przekonywała, ale rozumiem że właścicielka potrzebowała tej zmiany i fajnie, że się z nami tym dzieli.
      Aga, stała czytelniczka

      Usuń
    3. Nie chodzi o pokazanie bałaganu, zabawek itp, chodzi o pokazanie że tu ktoś mieszka, że ten dom żyje a nie jest tylko na pokaz a tak to właśnie wygląda na tych zdjęciach. Jest zimny, monotonny. Oglądam wiele blogów na których w prezentowanych wnętrzach jest to COŚ a tu NIC tylko szarość, biel monotonnie...Mam nadzieję, że nie tylko mile widziane ochy i achy ale i inne wrażenia po obejrzeniu zdjęć

      Usuń
    4. Trudno, nie każdemu musi się podobać :)
      oczywiście, że mile widziane.

      Usuń
    5. Heh raczej przy czwórce dzieci ten dom to na pokaz nie jest :P
      Właśnie na innych blogach jest tylko biel-czerń a tu p.Kasia pokazuje nam inne odsłony swojego pięknego domu.
      Brawo p.Kasiu!

      no cóż...każdy może miec swoje zdanie.
      Pzdr,B.

      Usuń
  16. Perfekcjonistka!:-) Szalona kobietka jesteś:-) Kiedy Ty na to znajdujesz czas? Sypiasz w ogóle?:-) Chyba, że wystarcza Ci jak Napoleonowi 4 godz snu:-) Zmiana boska, kredens bajeczny a boazeria powala na kolana. Fantastyczne są te nietypowe białe kosze - można wiedzieć skąd?. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kosze z westwing w komplecie były 3 szt.Poluj pewnie jeszcze będą.

      Usuń
  17. Cudna podłoga, pasuje do całości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boazeria w korytarzu piękna pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam od lat Pani kreatywnosc , wyczucie stylu a przede wszystkim zdolnosci manuale . Pani Kasiu a gdzie piekny , wlochaty dywan ? Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu (piękne imię :) dywan jest (na strychu z innymi) czeka na swój moment pewnie położę go zimą bo jest bardzo miły i cieplutki.

      Usuń
  20. Uwielbiam i chciałabym mieć kiedyś taki salon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boszzzz jak pięknie ! Każdym milimetrem jestem zachwycona. Klasa i elegancja... ale ja bym tak dosłownie przez godzinę mogła się nad Twoim salonem rozpływać bo jest idealny ! :)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. ups jużdoczytałam skąd tapeta przepraszam za zamieszanie

    OdpowiedzUsuń
  23. a kanapa gdzie była kupiona ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zmiany u Ciebie. Było warto na nie czekać, bo teraz można nacieszyć oko. :) Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i faktycznie rzadko piszesz/publikujesz ale jak już wracasz to z taką pompą, że szczęka opada :)
    Meble od daromeble są piękne, już nie raz widziałam je na różnych blogach i za każdym razem zachwycają. Trochę szkoda Twojego starego kredensu bo strasznie mi się podobał- miał klimat :)
    Korytarz tez prezentuje się pięknie. Strasznie przypomina mi amerykańskie wnętrza :)

    Pozdrawiam i publikuj częściej! ;)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mi też kredens się podobał ale ja potrzebuję zmian, nie lubię kiedy coś stoi za długo w jednym miejscu.
      pozdrawiam

      Usuń
  26. Uwielbiam te Twoje wnętrza:) U nas to ciągły chaos, a u Ciebie jakiś taki spokój, przewidywalność, ciepło i przytulność.
    Sporo dodatków, ale każdy ma swoje miejsce i idealnie wpasowuje się w klimat całości. Pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto spokój? tylko i wyłącznie na zdjęciach do których przykładam dużo wagę natomiast na co dzień CHAOS, CHAOS od 6:30 do samej nocy.pozdrawiam

      Usuń
  27. Przepiękne miejsce, kiedy będę miała swój wybudowany dom, chcę aby tak wyglądał :)

    Zapraszam na mój szyciowy blog: http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, prosto i elegancko. Podoba mi się ta przeszklona witryna :) Szkoda, że podstawa pod tv nie wytrzymała, bardzo mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wytrzymała miała już sporo dziur. Pokój jest naprawdę użytkowany spędzamy tam bardzo dużo czasu.pozdrawiam

      Usuń
  29. Pani Kasiu , ostatnio krytykowałam łazienkę , teraz mistrzostwo świata , podąża Pani w dobrym kierunku , brawo ! Mam prośbę proszę częściej coś publikować , uwielbiam oglądać , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A skąd Kasiu ta szara konsola w korytarzu ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny salon! Zawsze jak do Ciebie zaglądam zachwycam się tym jak wszystko do siebie pasuje. Meble, dodatki, kwiaty, kolory... Powtórzę się, ale jest naprawdę pięknie. :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Och, jak pięknie! Tak elegancko, a jednocześnie domowo, ciepło i przytulnie :) Bardzo podoba mi się styl w jakim urządziłaś ten pokój.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahhh Patrzę i patrzę i nie mogę oderwać wzroku. Tak u Pani jest pięknie że nawet pomyślałam że to zdjęcia z jakiegoś pisma. Zazdroszczę takiego pięknego salonu. Pół roku temu przeprowadziliśmy się do nowego domku i kompletnie nie miałam pomysłu i wiele rzeczy nie przemyślałam teraz bym zrobiła prawie wszystko inaczej ale jeszcze pięterko nie zrobione wiec tam już podziałam z głową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani Kasiu zabudowa pod tv to płyta mdf czy drewno? Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  35. Justyna to MDF, wszystko bardzo dobrze wykończone, szuflady samo domykające, mogę polecić. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, muszę uściślić mój komentarz bo z tym mdf trochę się pomyliłam, a więc
      Zabudowa ma blat z litego dębu, wszystkie ramiaki, listwy, rama drzwi wszystko jest z buku. Z płyty MDF są wykonane szuflady, półki, plecy oraz frezowane płyciny w drzwiach. (mała ściąga od wykonawcy :) )
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Śliczna ;) sama bym taka chciała ale pewnie cena zawrotną.

      Usuń
  36. Kasiu,"kukam" do Ciebie co jakiś czas na Twojego bloga i rzeczywiście od pewnego czasu cichosza... ale było warto czekać:), przepięknie. Czy możesz mi zdradzić gdzie można kupić tą boazerię z mdf? Myślę, że robi nie tylko niebanalne wrażenie ale jest właśnie praktyczna zwłaszcza gdy ma się małe dzieciaczki. Pozdrowienia:) Izka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście:) kupiłam ją tutaj http://www.tokir.pl/k451,boazeria-angielska.html
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję, jak zawsze odpowiadasz błyskawicznie:)

      Usuń
  37. Bardzo ładnie wszystko ze sobą zgrane i meble i dodatki, piękna tapeta ale najbardziej podoba mi się lustro w korytarzu gdzie można takie nabyć. Pozdrawiam Helena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heleno (jakie piękne imię- chciałam takie dla mojej córci, ale niestety mężowi nie przypadło do gustu) dobra wracam do tematu
      Lustro to taki staroć stało na strychu dość długo, później miało być sprzedane, aż w końcu wróciło do łask. Kupiłam je kiedyś na allegro.

      Usuń
  38. Wow pięknie. Jak zwykle mebelki daro mnie zachwycają. U ciebie wyglądają wspaniale. Do tapet nie jestem przekonana choć muszę przyznać, że Twoja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pani Kasiu przeglądam wiele blogów ( cały Internet wzdłuż i wszerz :-) ) i niestety nigdzie nie znalazłam tak cudownego i klimatycznego miejsca. Jestem uzależniona od Pani bloga i proszę o więcej. Podkradam niektóre pomysły, szkoda że nie mogę wszystkich. Pozdrawiam gorąco. Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę. To dla mnie ogromne szczęście gościć cię w moich wnętrzach (tylko wirtualnie) ale miło.a... i podkradaj ile chcesz :)

      Usuń
    2. Żałuję bardzo że tylko wirtualnie :-) pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka i ogromu sił. Ja mam tylko! trójkę dzieci hihi a nie radzę sobie tak świetnie. Ale mamy takie same pasje. Jest Pani naprawdę wyjątkową osobą .

      Usuń
  40. I jeszcze jedna prośba . Widząc ogrom pracy jaki Pani wkłada w dom i rodzinę , musi być Pani bardzo zorganizowana. A może znajdzie Pani chwilę aby podzielić się z nami jakimiś sposobami na organizację życia codziennego. Była bym wdzięczna . Z pewnością nie tylko ja. Mama tylko trójki dzieci, która chciała by aby jej świat był idealny ( a nie jest)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto.... ja idealna? dużo mi brakuje, zresztą wcale bym nie chciała. zorganizowana próbuje być, ale jakoś mi nie wychodzi. Dzisiaj na przykład zaspałam- jutro nastawiam dwa budziki :)
      Uwierz, zdjęcia do których przywiązuję dużą wagę nie oddają rzeczywistości. Mam sterty prania, pełny zlew naczyń, codzienny dylemat- co zrobić na obiad?- kanapa w salonie w jednym miejscu jest załamana (na fotce tego nie widać) pod ławą leży pełno popcornu z poprzedniego wieczoru, a i gdzieniegdzie skarpetki się znajdą. Momentami mamy tu istny cyrk. Idealny świat byłby przecież nudny. pozdrawiam.

      Usuń
  41. Bardzo mi się podobają te wnętrza. Niezwykłe inspiracje

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, przez pomyłkę usunęłam komentarz (cofnąć chyba nie idzie) przepraszam. I tak odpowiem, autor komentarza będzie wiedział.
      Masz rację, zachowało się bardzo mało pamiątek- nad czym bardzo ubolewam, Nasi Rodzice chcieli w jakiś sposób obdarować każde swoje dziecko. Meble po dziadkach dostała moja siostra (kiedyś jako nastolatce wcale nie było mi ich żal, teraz ustawiłabym się pierwsza w kolejce po nie :) Oprócz tego całe piętro jest "nowe" kiedyś był to malutki stryszek. Dobudowaliśmy z mężem piętro i zmodyfikowaliśmy cały dół. Dużo się zmieniło od kiedy mieszkali tu moi dziadkowie. Mam masę wspomnień i tym się cieszę.
      pozdrawiam

      Usuń
  43. Pieknie,pieknie i jeszcze raz pieknie!Bardzo lubie zagladac do Twojego domku i czerpac inspiracje.Pozdrawiam serdecznie Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne meble i tapeta. Mam pytanie gdzie kupiłaś figurkę czarnej krowy, bardzo mi się spodobała. Pozdrawiam Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krowa to skarbonka, pochodzi ze sklepu innemeble.pl

      Usuń
    2. Dziękuję z odpowiedz. Niestety sprawdzałam na ich stronie i już ich nie było, a szkoda bo bardzo mi się spodobała. Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy. Piękny dom.

      Usuń
  45. Oj to daro meble, majstersztyk!Ja już mam w głowie kolejne zlecenia dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  46. "W końcu zaczęło wyglądać więc mogę pokazać"? A co to za tekst? :-) Zupełnie jakby wcześniej było klepisko i kupa gruzu, ha ha ha! :-)))
    Niejedna z nas (przede wszystki ja !) marzyłybyśmy, by mieć salon podobny do Twojego w "starej" wersji. :-)
    Nawet nawłoć pięknie reprezentuje się w TAKIM otoczeniu. Też bardzo ją lubię.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  47. hejka :)
    Mnie daleko do takich fantastycznych metamorfoz domowych ale od lat mnie fascynują i z ogromnym szacunkiem je podziwiam, szczególnie, kiedy zdjęcia są z prawdziwych wnętrz a nie pod katalog. Kredens na głównej stronie jest bajeczny i od lat w tym stylu szukam do kuchni :D Mam nadzieję, że kiedyś trafię :))) Serdecznie pozdrawiam i myślę, że jeszcze nie raz zajrzę popodziwiać tak piękny talent. Zajrzałam przypadkowo będąc na blogu W szczerym polu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie i przytulne. Uwielbiam podglądać twoje wnętrza. Po takiej dawce inspiracji sama wpadam w szał przestawiania i aranżowania. Gdzie mi tam do ciebie, ale małymi kroczkami zmieniam przestrzeń wokół siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam Pani Kasiu przepiękne wnętrze :-) mam do Pani pytanie odnośnie kanapy właśnie jestem na etapie szukania do swojego salonu narożnika ten u Pani jest przepiękny ale jak z funkcjonalnością? Mam małe dzieci i wie Pani jak to jest :-) warto inwestować czy szukać czegoś in innego? Wspominała Pani w komentarzach za się złamała będzie wymiana na inna? :-) pozdrawiam gorąco Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Sylwio mimo tego, że narożnik załamany jest w jednym kwadracie siedziska jestem z niego bardzo zadowolona. Nie będę wymieniała (przynajmniej w najbliższym czasie) zamierzamy go naprawić. Mamy go już prawie pięć lat w tym czasie czyściłam go mechanicznie jeden raz (dwa miesiące temu) przedtem radziłam sobie sama, zabrudzenia usuwałam na bieżąco, nie było z tym problemów.
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  50. Było pięknie i jest pięknie :) Jesteś czarodziejką :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem pełna podziwu że ta boazeria jest wykonana przez panią :) Pozdrawiam ::) Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świeczkowy kominek! Bardzo ładne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam 😌piekne wnetrze 😊gratulacje .mam pytanie co do podlogi .jest piekna gdzie byla kupiona pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłogę (panele) kupiliśmy w miejscowym sklepie budowlanym (nie pamiętam nawet producenta :( przykro.

      Usuń
  54. Naprawdę piękne wnętrza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Pani Kasiu jest pięknie :) zachwyca mnie kolor ściany na której są schody, pięknie odznaczają się na tym ciemnym tle. Czy może mi Pani powiedzieć czym Pani malowała ta ścianę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ściana wykonana jest z tynku żywicznego (takie drobne malutkie kuleczki, niby piasek) nie pytaj tylko o kolor :) bo niestety już nie pamiętam. pozdrawiam

      Usuń
  56. Kasiu a możesz zdradzić jakiej farby użyłaś do pomalowania boazerii na korytarzu ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Pani Kasiu a myślała Pani może o tym aby pisać posty o dzieciach tzn. o przedmiotach jakimi je pani otacza, o książkach które warto czytać albo jak skompletować wyprawkę do szkoły ? Tak sobie myślę że byłaby to ciekawa alternatywa dla mam walczących z takimi dylematami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że nawet o takich postach nie myślałam, pewnie byłoby ciekawie :) niestety zwyczajnie nie mam na to czasu. Muszę nieżle się naskrobać żeby zrobić choć post raz na jakiś czas. pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
    2. odbijam pozdrowienia :) :) :)

      Usuń
  58. Widziałam na instagramie, że ubrała Pani sypialnię w nowe poduszki :) tzn. że możemy się spodziewać NOWEGO POSTA ?:)

    OdpowiedzUsuń
  59. A można wiedzieć jaki kolor jest na ścianie? to jakiś krem, brzoskwinia? I prośba o podpowiedzenie jaki kolor znajduje się w jadalni.... bajecznie spójne są! i w końcu nie szare jak na większości blogów...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor to śnieżka satynowa "porcelanowa biel" w jadalni taki sam :)

      Usuń
  60. Wszystkie Twoje projekty mają w sobie to coś... Tą klasę i styl.

    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
  61. strasznie bałam się bieli w mieszkaniu, ale po zobaczeniu tych zdjęć oszalałam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Nominowałam Cię do LBA za świetną robotę i ogrom pracy, który wkładasz w swoje wnętrza i bloga. Zapraszam i pozdrawiam.

    http://soverymeandhome.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie i jeszcze raz pięknie.
    Ps. skąd pochodzi szara sówka?

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyróżniam i zapraszam do zabawy :) http://edipassioneblog.blogspot.nl/2015/10/wyroznienie-i-nowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie to wygląda ! Cudownie. Ta biel, ten porządek. bosko.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo lubię takie jasne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  67. Fantastyczne wnętrze, na prawdę podziwiam, pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  68. Masz piękne wyczucie stylu!
    Jestem zachwycona doborem dodatków wszystko ze sobą współgra!
    Ślicznie po prostu!
    Zapraszam do siebie
    Pyrtunia.blogsppt.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładny salon, piękne meble, mam pytanie o stolik czy to jest taka czysta biel czy przełamana biel? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Pani Kasiu, bardzo proszę o informację jaką farba został pomalowany kredens. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Źle się wyraziłam chodzi o tą przeszkoloną witrynę. Reasumując potrzebuję informacji jaką farbę zastosować do odnowienia starego kredensu.
    Nie chcę eksperymentować i dlatego chciałam skorzystać z Pani doświadczenia oraz wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Basiu witryny nie malowałam kupiłam już białą. Kredens , który miałam przedtem i jak się zdarzy inne mebelki maluję farbami anie sloan. Jest to farba kredowa. Proszę sobie zajrzeć na stronę. www.patynowy.pl można tam znaleźć wszystkie informacje, są nawet filmiki instruktażowe jak malować. pozdrawiam .

      Usuń
  72. Pięknie to wygląda ! Gratuluję wyczucia :)

    Polecamy nowe domy Jabłonna k. Legionowo http://deweloper-roku.pl/

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzień dobry. Od dawna podglądać Pani blog i jestem pod ogromnym wrażeniem. Ja właśnie jestem w trakcie urządzania nowego domu i właśnie m.in. z Pani bloga czerpie inspirację. Mam jedno pytanie, może zabrzmi ono głupio ale właśnie z tym mam problem w swoim domu. W salonie jedynym sprzętem jaki jest na widoku jest telewizor, czy pozostałe sprzęty ma Pani gdzieś schowane czy po prostu ich nie ma? Ja musze gdzieś zmieścić xbox, wieżę, gramofon i głośniki. Nie wiem jak to zrobić żeby nie biło po oczach i żeby salon nie wyglądał jak sklep ze sprzętem. Może mogłaby mi Pani coś poradzić? Pozdrawiam. AGNIESZKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga bardzo mi miło :)
      Sprzęty mam schowane w szafce pod TV- drzwi są rozsuwane i tak było fajnie.........ale ostatnio mąż sprawił sobie większy telewizor (bydle jakieś) do tego centralny głośnik pod tv- masakra. nie wygląda to już tak fajnie jak przedtem, ale cóż muszę to przeżyć
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  74. Witam,
    Piękny dom. Proszę o inf, skąd pochodzą fotele? Są przeprzeprzesliczne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotele wyszperane w starociach i obite nową tkaniną u tapicera :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...