wtorek, 27 grudnia 2016

świąteczne kadry....... to już tradycja


Pewnie myśleliście, że nie pojawi się tu już żaden nowy post :) Powiem szczerze, że ja sama tak myślałam....... a tu niespodzianka. Wyskrobałam coś - znaczy kilka świątecznych fotek pokoju dziennego. Świąteczne klimaty to moje ulubione kadry, więc i w tym roku nie mogło ich zabraknąć. 
Post miał pojawić się przed świętami, ale wciągnął mnie szał przedświątecznych przygotowań i czasowo przepadłam. 
 Wszystkich, którzy lubią zaglądać do naszych kątów i obserwować moje domowo remontowe poczynania, które niestety coraz mniej- ale jeszcze się zdarzają :) zapraszam na mój profil na Instagramie.  

 Pomysłów nadal mi nie brakuję - non-stop przychodzą mi jakieś do głowy - mój m twierdzi, że wszystkie głupie :) ale co tam...... Ostatnim, którego postanowiłam zrealizować była przemiana naszego kominka (biokominka) . Wygląd zmienił się znacząco, jedyne co zostało to fakt, że jest to nadal biokominek. Nie mamy w tym miejscu komina, więc inna opcja nie wchodziła w grę. Cała zabudowa to płyta karton-gips, listewki (sztukateria ) to już moja robota- uwielbiam takie wyzwania. Na to kamienny blat, trochę mozaiki we wnęce i gotowe :) Wiem, wiem brzmi to trochę jak przepis na ciasto z zakalcem, ale naprawdę nie jest to takie trudne.
zapraszam

Trzymajcie się ciepło :) 








 w tym roku wzięło mnie na tworzenie świątecznych dekoracji - powstały między innymi świeczniki z kielichów .


 i nasza kicia się załapała:)


pozdrawiam 
K.

54 komentarze:

  1. cudownie u Ciebie, kominek daje mega klimat i wygląda na taki" prawdziwy". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wnętrze. Lustro nad kominkiem to moje niespełnione marzenie. Świeczniki cudne. Mogłabym pisać same komplementy, ochy i achy. Pozdrawiam gorąco ze swoich skromnych progów ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominek wygląda jak prawdziwy :) Wspaniałe wnętrza, modelka słodka, no i ten kotek o zabawnym pyszczku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałem, że to jakieś filmowe wnętrze. Jednym słowem WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello,
    Christmas has passed and I know that you have spent with joy.
    I wish that the coming year will be a good year for all!
    I embrace you, Mia

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie widziałam tak brzydkiego kota.Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. oj często Ciebie tu nie ma :( , piękne dekoracje a można wiedzieć, gdzie nabyłaś te maleńkie ludziki w kielichach?? Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma bo czasu brak......elementy dekoracyjne/ pierdółki kupuję w dużym centrum ogrodniczym koło Poznania(JUCA)

      Usuń
    2. dziękuję;)

      Usuń
    3. http://allegro.pl/figurka-swiateczna-chlopczyk-z-konikiem-8cm-x-4cm-i6604223074.html

      Usuń
  8. Kasiu , gdzie kupiłaś łańcuch na choinkę kuleczki białe?:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łańcuchy zrobiłam sama- to styropianowe kulki, pokryte brokatem (z allegro) ponawlekałam na ozdobny sznurek i powstał łańcuch.....

      Usuń
    2. pięknie, masz talent , zazdroszczę pomysłów!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  9. Pięknie:) do stolika wzdycham już od kilku miesięcy jest cudny, marzę o takim. Dekoracje bardzo ładne, ale zdecydowanie najpiękniejsza jest mała księżniczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, pięknie, pięknie
    P.S. skąd jest dywan leżący przed kredensem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajecznie. Uwielbiam takie klimaty:) Jaką farbę ma Pani na ścianie, nie tę białą, tylko drugą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę,chyba trafiłem przez pomyłkę do muzeum!Halo,czy w tym miejscu ktoś zamieszkuje????????????????Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, muzeum zamieszkuję.........szczęśliwa rodzina w tym czworo dzieci :)

      Usuń
    2. Pani Kasiu jak zawsze cudowne dekoracje. Piękny domek i jego mieszkańcy nie pomijając kota ;) Pani blog byl pierwszym blogiem, który zaczelam czytać i czerpać z niego inspiracje. Pokochałam białe meble, szare ściany i piękne dekoracje. Gdyby muzea tak wyglądały jak Pani domek to pękałyby w szwach od zwiedzających a bilety sprzedawane byłyby z rocznym wyprzedzeniem.... Szkoda tylko, ze wpisy pojawiaja sie tak rzadko... Pozdrawiam, Ela

      Usuń
  13. Eh perfekcyjnie jak z obrazka.Moze i kiedys u mnie tak bedzie?:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze sie,ze jestes znowu tutaj☺Piekny salon i piekne dekoracje swiateczne☺Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest magia w tych świętach... każdy kąt pięknie ozdobiony. Jeszcze świąteczne pozdrowienia;) Malwina

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie jasne wnętrza... Cudownie! Pozytywnie zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się lustro nad kominkiem. Czy mogę prosić o namiary sprzedawcy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustro ma już kilka lat, dlatego nie pamiętam sprzedawcy - kupiłam na allegro- wpisz sobie w wyszukiwarce"lustro okno" na pewno poszukasz :)

      Usuń
  18. Na to czekałem ! :] Nawet kotka wystojona :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze? Prawdziwa magia u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wnętrza,prawdziwa magia w Twoim domku.Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomieszczenie. Możesz napisać skąd te meble pod TV i ława.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale to wszystko dobraliście, niesamowity klimat ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne świąteczne wnętrze! Widać, że dom to Twoja pasja. Ja z moim narzeczonym będę czekać na wiosnę, abyśmy mogli ruszyć z budową, będę zasięgać u Ciebie inspiracji :) pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Salon wygląda przepięknie! Niezwykle sprawnie umiesz dobierać dodatki, tak by stworzyć eleganckie i przepięknie zaprojektowane wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kominek wygląda naprawdę niesamowicie! Wydaje mi się, że to wnętrze jest bardzo ciekawe w swojej formie i zazdroszczę ci talentu do urządzania mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja zachwycam się dziewczynkami. :-) Hania to prawie panna a Basieńka jest cudną lalunią. Jestem pod wrażeniem zmiany jej rysów twarzy, urody i pogody ducha.
    Kasiu, życzę Wam zdrowia i pomyślności w Nowym Roku!
    Pozdrawiam noworocznie. Ola (już nie Sz. tylko M. :-) )

    OdpowiedzUsuń
  27. Podstawki pod świeczki wyglądają niesamowicie! Czy to odwrócone kieliszki? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne wnętrze! Na zdjęciach kominek wcale nie wygląda na "biokominek" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piernikowy domek wyszedł świetnie, ale największe wrażenie zrobiły na mnie świeczniki z kieliszków do wina! Nigdy nie pomyślałem o takim zastosowaniu. GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne były te Twoje święta: ) Pozdrawiam Sylwia J.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy pomysł na wnętrze i udane zestawienie kolorystyczne. Zgadzam się z postem wyżej, świeczniki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie obrazki...a teraz coś wiosennego poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne wnętrze i bardzo inspirujący blog!

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta za nami a następna dopiero za niecały rok :) Piękne kadry do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz piękny wystrój, mogłabyś jeszcze dodać coś z wiosennego klimatu :]

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba się mi styl tego wnętrza. Przytulny i taki nietuzinkowy. Chciałabym mieć kiedyś podobnie zrobione mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...