piątek, 12 kwietnia 2013

Nieśmiało się chwalę:) Nasz dom w "Moim Mieszkaniu"

Kochani.....nieśmiało, ale jednak, chciałabym się pochwalić sesją zdjęciową naszego domu, którą można zobaczyć w majowym numerze "Mojego Mieszkania" Bardzo się cieszę, że doczekałam się publikacji. Sesja odbyła się w zeszłym roku wiec troszkę się naczekałam, ale to naprawdę teraz  nie ma najmniejszego znaczenia ponieważ fakt ukazania się gazetki z fotkami naszego starego domu bardzo cieszy.
Jak możecie zauważyć nieco się już u nas pozmieniało, nie siedziałam bezczynnie przez ten czas :)))) ale cóż tak już ze mną jest i chyba nic tego nie zmieni, powiem (napiszę) więcej nie chcę tego zmieniać tak mi dobrze, ot taki mały budowlaniec z pasją ze mnie.
Uciekam się cieszyć, a Was serdecznie zapraszam do kiosków oraz do miłej lektury.

Kilka fotek z sesji, która okazała się wspaniałą zabawą i niezapomnianym nowym doświadczeniem, za które bardzo serdecznie dziękuję redakcji "Mojego Mieszkania".





Zdjęcia M. Czechowicz, stylizacja: O. Buczkowska, tekst: D. Jaworska, sesja opublikowana w Moim Mieszkaniu 5/13, właścicielem materiału jest Wydawnictwo Murator SA.




pozdrawiam
Kasia

88 komentarzy:

  1. gratulacje!!!

    www.malachitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje publikacji i pięknych wnętrz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie :-) Gratuluje Kasiu :-) Niedlugo bede w Polsce wiec na 100% kupie sobie ten numer.. i bede podziwiac Twoj domek i na papierze :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam,podziwiałam dzisiaj :)) Moje gratulacje,wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Kasiu!!!! Pędzę więc i ja po gazetkę :-)))
    Pozdrawiam,
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mieszkanie ! Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Pięknie jest u Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. super! Gratuluję Ci Kasiu i cieszę się Twoim szczęsciem :) ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super! cieszę się razem z Tobą :))) bądź z siebie dumna Kasiu, zasłużyłaś ciężką pracą na takie wyróżnienie, z przyjemnością zakupię ten numer, ale nie osiadaj czasem na laurach hahaha, wszyscy tu czekają na Twoje kolejne dzieła :)
    Gratuluję serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko Kochana, nie zamierzam osiadać na laurach. Wszystko pod kontrolą, mój magiczny pędzel nie jest chowany do szafy. Trzymam go w suszarce ze sztućcami, zawsze pod ręką. ha ha ha.
      dziękuję i przesyłam moc uścisków.

      Usuń
  10. Gratuluję. Szkoda, że nie moge sobie kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale super doswiadczenie i niezapomniane przezycie! Gratulacje i oby wiecej takich sukcesow !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Piękne wnętrza, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje. Fajna taka sesja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Jutro biegnę kupić:-) Piękne zdjęcia i bardzo udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie gratuluję Kasiu ! Dom przepiękny to i sesja udana :)

    jutro z samego rana kupuję MM i będę pokazywać wszystkim koleżankom ,a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jak fajnie, *kupię sobie* Ciebie i będę czytać na *wsi* (internet tam nie działa) ;)
    Taka namiastka bloga .
    GRATULACJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och jak stylowo!!! Wielkie gratulacje, piękne, dopieszczone mieszkanie i wspaniali mieszkańcy :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz widać ile zmian poczyniłaś !!!! I kuchnia i jadalnia i salon i korytarz, o matko jakie zmiany w tak krótkim czasie, ale nie od dziś podziwiam Twoją pracę !!!!!! I wszystkim znajomym i rodzinie opowiadam o Tobie i Twojej pracy, ciężkiej pracy.Gratulacje !!!!!
    Masz piękny dom i to Twoja zasługa. Opowiedz więcej o takiej sesji, jak ona wygląda. Proszę , jestem bardzo ciekawa kulis. pozdrawiam i jak najszybciej postaram się kupić gazetkę !!!!!! ♥♥♥:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu już widziałam :) miałam ochotę od razu napisać jak kupiłam dziś gazetkę, ale nie miałam możliwości więc gratuluję teraz :) cudownie się prezentuje Twoje mieszkanko :) jakby stworzone do wnętrzarskich gazet ;) całuję gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW gratulacje Kasiu!!!!! :)
    Twoje starania zostały docenione :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Kasiu :-)
    Widziałam i podziwiałam również :-)
    Pozdrawiam
    Magda z Naszego Miasteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj przypadkiem trafiłam do Ciebie. Przeczytałam całego bloga i metamorfoza twojego domu mnie zachwyciła. Zauroczyłaś mnie, zauroczył mnie twój dom i zmiany w nim. Już w myślach przemalowywałam mój dom, bo po 5 latach mieszkania wizja mi się chyba trochę zmieniła za sprawą blogów taki jak twój, jak i ilości przejrzanych książek wnętrzarskich i czasopism.I dziś zaliczyłam prasówkę i co widzę w Moim mieszkaniu, własnie twoje cztery kąty. Pięknie, lecz nie ukrywam że obecna wersja bardziej mi się podoba:) Powiem Ci że mam sporo pytań natury technicznej do ciebie. musze to wszystko zebrać w całość i napisac maila. zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, wyszło pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zasłużył Twój dom, dekoracje na takie publikacje;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytała w drodze z pracy :) Gratulacje! Nie rozumiem jednak czemu chwalisz się nieśmiało - toż to powód do wielkiej dumy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie! :) gratuluję serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. GRATULACJE Kasiuu!!! Zastanawiałam się jakiś czas temu dlaczego to wspaniałe wnętrze nie doczekało się publikacji i tu niespodzianka :)W tej wersji jaka jest w MM poznałam te wnętrza na dekorii i zauroczyły mnie. śledzę od dłuzszego czasu Twoje poczynania i jestem pod wrażeniem. Sama nabrałam ochoty na jakieś zmiany w moim otoczeniu.
    POzdrawiam ALKA

    OdpowiedzUsuń
  28. Nieśmiało? Kasiu proszę Cię nie żartuj sobie z nas. Dla wielu jesteś inspiracją. Masz wspaniałe pomysly i jeszcze wspanialszy dom. Zastanawia mnie to "150 lat w jednym domu", jak zmieniał się przez ten cały czas.Czy zawsze był taki ładny. I jak Ty sobie radzisz z trójką urwisów i takimi jasnymi wnętrzami? :)

    Pozdrawiam, Joanna z Lovearti Studio

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie Kasiu gratuluję sesji.....Twój domek jest uroczy i dopieszczony włożyliście w niego dużo czasu i kasiorki by poczuć się szcześliwimi i tego Życze z całego serca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. GRATULUJĘ !!!!! zakupiłam dziś raniutko gazetę i poznałam od razu :) wspaniły dom masz Kasiu - dopieszczony w każdym szczególe :) piekne dzieci (jestem przekonana, że po mamusi )- to powód do największej dumy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Właśnie kupiłam to pooglądam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, to jest coś, gratulacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję :-) Dopiero wróciłam ze sklepu ze świeżą gazetką Moje Mieszkanie , więc chwilkę jeszcze musi poczekac i z radością poczytam o blogowej koleżance :-) pooglądam słynne zmiany w Twoim pięknym domu ! ;-) Ściskam mocno Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja przeczytałam artykuł i w te pędy na Twojego bloga.... bardzo Ci serdecznie gratuluję! Pięknie u Was!!!! bajecznie......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i zazdroszczę!Wnętrza śliczne,powinna Cię duma rozpierać!Brawo za smak i wrażliwość!Zestawienie bieli i czerni to może nie sztuka-ALE osiągnąć taki wysmakowany efekt to już COŚ!
    U mnie trochę kolorowo,W wolnej chwili zapraszam .Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu kochana bardzo sie ciesze i gratuluje sesji. Masz wspanialy dom! Buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje, to prawda masz piękny domek.
    Pozdrawiam Iz

    psyt, my tez tam jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Najnowszego numeru MM jeszcze w domu nie mam ale już popoludniu zasiadę do niego z kawusia ....
    Piekna dom masz!

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna sesja :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu, serdecznie gratuluję! Podziwiam Twój zapał dekoratorski dlatego z wielką przyjemnością przejrzę majowy numer MM. Po wstępnych fotkach widać, że będzie czym nacieszyć oczy :-) Pozdrawiam Cię cieplutko! alicja

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje publikacji! Pięknego domu, pięknej rodzinki i pięknych pasji ;)) Pozdrawiam z najnowszym MoimMieszkaniem w dłoni!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje, kupiłam, przeczytałam i będę wracała do gazetki niejednokrotnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję publikacji i pięknego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje czytałam, oglądałam, podziwiałam świetnie życzę dalszych sukcesów. Kalina

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja nie z bloga po gazetę, a z u Ciebie w gazecie do Ciebie na blog. Ależ u Ciebie przetrzennie i lekko. Na pewno mieszka się wyjątkowo w takim wnętrzu. I to z historią.
    Gratuluję sesji, to na pewno miłe bardzo uczucie, gdy jest się docenionym, bo w końcu to pewien rodzaj nobiliatcji.
    Serdecznie pozdrawiam
    I zapraszam do mnie (strzepki-okruchy.blogspot.com) na rozdawnictwo czekoladowe. Może przypadnie Ci do gustu:-)
    Ed.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam!Zapraszam po wyróznienie;)
    http://kochamiszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasiu - czytałam własnie dZiś i POZNAŁAM :) Po wnętrzach oczywiście, ale milo było Twoją buźkę zobaczyć - no i trójeczkę pociech, super! :)
    Pozdrawiam słonecznie
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  48. Już widziałam i przyznam szczerze, że na początku nie byłam pewna czy to jest to samo mieszkanko, które znam z blogowego świata. Jednak po lekturze tekstu byłam już w100% przekonana o kogo chodzi. Gratuluję sesja piękna, ale obecny wygląd Twojego mieszkanka podoba mi się jeszcze bardziej!
    Pozdrawiam ciepło
    T.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję :))
    Zapomniałam, że to już nowy numer MM jest w sprzedaży, jutro pomknę do kiosku i z największą przyjemnością wybiorę się w podróż po Twoim mieszkaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasiu gratuluję! Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiem, widziałam:) Wielkie gratulacje bo Twój dom zasługuje na pokazanie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Moja droga, śmiało się chwal - jest czym ! BRAWO! pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  53. Na poczatek serdeczne gratulacje!
    Trafiłam dziś do Ciebie zupełnie przypadkowo i tak sie zapatrzyłam, że wchłonęłam bloga od samego początku.
    Piękne wnętrza - biel i czerń jest taka ponadczasowa i jednocześnie daje ogromne pole do popisu. Twoje metamorfozy są świetne - czy przemyślana czy spontaniczna - jest za każdym razem czymś nowym, ciekawym i pięknym! Super - ogromną przyjemnościa było dla mnie obejrzenie Twojego domu. Najbardziej ujęło mnie u Ciebie to, że domek nie jest zamkniętym wnętrzem - żyje razem z Tobą, z Twoimi pomysłami - a na przykładzie metamorfoz różnych pomieszczeń daję sie to zauważyć wręcz dosłownie!
    Po obejrzeniu wszystkich zdjęć i całej masie westchnień uświadomiłam sobie, że już kiedyś widziałam gdzieś zdjęcia Twojego przedpokoju - miał jeszcze kropki i paski - a na podłodze dumnie siedział Buldog angielski - czy mam rację, czy może coś pokręciłam?
    Ja także jestem pasjonatką wnętrz (i buldogów, którego jestem posiadaczką), ale póki co jestem na etapie przeglądania pięknych zdjęć w internecie i cieszenia oka - tyle rzeczy mi sie podoba, że nie umiałabym się zdecydować, w która stronę pójść hihi. Myślę, że po prostu musze wziąć przykład z Ciebie i co jakiś czas coś zmieniać, aby w końcu odnaleźć swój styl, a potem go tylko udoskonalać.
    Jeszcze raz serdecznie gratuluję sesji i pozdrawiam serdecznie ;-)

    Renifer

    OdpowiedzUsuń
  54. Brawo, brawo brawo! Cierpliwość nagrodzona!

    OdpowiedzUsuń
  55. Oglądałam już, czytałam, jestem zachwycona, jak zawsze. To fajne uczucie widzieć Cię w gazecie, czytać o Tobie, czułam jakbym czytała o swojej koleżance, o kimś kogo znam, kogo odwiedzam czasami i widzę , że przecież zaszło już tyle zmian. pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali ślicznie dziękuję. Masz rację, coś w tym jest, ja również tak postrzegam wiele Z Was. To takie miłe, nasz blogowy świat. Taki duży, miejsca oddalone od siebie o setki kilometrów,a zarazem taki bliski.
      pozdrawiam Cię kochana
      ps pewnie już walczysz w ogródku. Ja kupiłam pierwsze kwiatki i niebawem zaczynam sadzić. Wykupiłam wszystką ziemię w "Biedronce" ha ha ha

      Usuń
  56. Aaaaaaaaaaaaa .... właśnie zobaczyłam .... no Kochana .... moje OGROMNE gratulacje ....:)) Ale jestem z Ciebie dumna .... Cudownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Kasiu, przepraszam ze spóźniona, ale spieszę z gratulacjami!!! zasługujesz na takie wyróznienie, a Twój dom jest perfekcyjny, zawsze czekam na kolejny Twój post:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna sesja ! Gratuluje :) to co za rok jak w takim tempie bedziesz zmieniac dom to bedzie trzeba zrobic sesje aktualizacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. To właśnie przez MM tu trafiłam i bardzo mi się podoba, pozdrawiam serdecznie i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję wspaniałej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  61. Kasiu gratulacje!!!!!!!! Jesteś moim guru :)
    A tak na marginesie, bardzo fajny wieszak w przedpokoju pamietasz jeszcze może gdzie go nabyłas?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszak powieszony w przedpokoju na kraciastej tapecie pochodzi z allegro, ko 50 zł. Natomiast jeżeli chodzi o wieszak, który był tam przed tapetą to był on z ikea, pomalowany białym sprayem na biało. Oryginalnie jest srebrny.
      pozdrawiam

      Usuń
  62. Piękne mieszkanie i świetny blog! Trafiłam tu dzięki MM i zostaję na dłuzej:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kochanie GRATULACJE!!!! Świetny artykuł i rewelacyne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Kasiu jeszcze raz wpadłam zaprosić Cię do siebie po wyróżnienie :) oczywiście jak będziesz miała ochotę :)
    Pozdrawiam cieplutko Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję bardzo, Jak tylko będę miała więcej czasu, zaraz odpowiadam na wszystkie pytania. Pozdrawiam i ściska.

      Usuń
  65. MOJE GRATULACJE!!!
    Fotograf powinien przychodzic do Ciebie raz w miesiacu ;) i za kazdym razem beda inne zdjecia i nowym wystrojem,kolorystyka inna tapeta czy nowymi meblami ;) hihihi
    Moge zadac pytanie ;) ?
    Gdzie kupilas te piekne LUSTRO SLONCE(widoczne na pierwszym zdjeciu)?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze raz GRATULUJE :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata dziękuję bardzo.
      Lustro pochodzi z allegro. Wylicytowałam je za śmieszne pieniądze jak na lustro (30zł). Oczywiście zmieniłam mu kolor ze złotego na srebrny.
      przesyłam gorące pozdrawienia
      Kasia

      Usuń
    2. No to prawdziwa SZCZESCIARA JESTES :) !!!
      Za takie pieniadze ?!? szok!!!
      Wspaniale sie prezentuje...
      Ale tak sobie pomyslalam,ze zapytam o lustro bo z tego co juz zauwazylam to masz smykalke do kupowania wspanialosci za male pieniadze :) !!!
      pozdr i buziaki sle

      Usuń
  66. Wczoraj kupiłem gazetę - tu trzeba się chwalić i to śmiało - gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. hej Kasiu! wpadłam się przywitać i życzyć miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. gratulacje!!!! super!
    http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję, Twoje mieszkanie w pełni zasługuje na pokazanie, od pierwszego spojrzenia jestem nim zauroczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Mieszkasz przecudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję ! :)

    mieszkanie jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  72. widziałam, widziałam w gazecie - ślicznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Pieknie!!!!!!
    Mam takie same krzesła u siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  74. Taki dom w pełni zasługuje na publikację - oby takich więcej ;) gratuluję poczucia estetyki, jest urządzony na prawdę stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hej. Gratulacje. Wygląda pięknie :) Patrze właśnie na Wrocław nowe osiedla jakie tam są dostępne i jak wreszcie się zdecyduje to twoja stylizacja będzie moją inspiracją :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...