poniedziałek, 15 września 2014

domowe rewolucje PART 2


Kolejna odsłona domowych rewolucji. 
Tym razem zapraszam do nowego pokoju Wojtka. 
Jest to pokój szóstoklasisty, zdecydowanie bardziej młodzieżowy i taki jak chciał jego właściciel.
***
Łóżko zastąpiłam rozkładanym narożnikiem. Obaj moi nastolatkowie mieli ogromne problemy ze ścieleniem łóżek, a ja miałam już serdecznie dość widoku rozbebłanych pościeli. Obecnie sytuacja wygląda dużo lepiej, a i miejsca dla przesiadujących kolegów i koleżanek :) jest znacznie więcej. 
Zabudowa jak i biurko pochodzą z Ikea. Fajnym elementem zabudowy,który bardzo przypadł mi do gustu są szklane drzwi z miejscem na zdjęcie.
Całość prezentuje się następująco
Zapraszam







pozdrawiam 
K

87 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ta transformacja a podobne kolory zagościły i w moim wnętrzu.
    Pozdrawiam i zauroczona zapraszam do siebie: http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna metamorfoza:-)
    Kasiu byłoby fajnie gdybyś podawała pod postem co gdzie kupione;-)
    pzdr i dużo zdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się aranżacja i dobór kolorów,naprawdę świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, Ślicznie..., brałam pod uwagę dokładnie te same kolory, jeżeli miałabym mieć syna, ale podobno będzie córka - więc żółty zamieniam na pastelowy róż z szarym i planuję pokój dla maleństwa:) - pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie-jak zwykle zresztą-:)
    Kaśka jesteś niesamowita!
    pozdrawiam Jola:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne :) Pokój wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnie i aż nie mogę uwierzyć, że w pokoju chłopaka może być tak czysto. Mam równolatka;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przed zrobieniem zdjęcia posprzątałam hi hi hi masz rację pokój chłopaka nie może wyglądać tak czysto:)))

      Usuń
  8. Pieknie urzadzilas pokoj swojemu synowi,jednak ja uwazam,ze dziecko powinno spac na porzadnym materacu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna tapeta! Cały pokój oczywiście też świetny, bardzo mi się podoba. Pomysł ze zdjęciami we frontach szafek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz niesamowite wyczucie stylu. Twoje pokoje dla dzieci są niebanalne, proste (w dobrym znaczeniu), pełne lekkości, a zarazem z odpowiednią dozą ciepła. Nie widziałam ładniejszych pokoików dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombowy pokój nastolatka! Zazdroszczę wyczucia wnętrzarskiego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokój syna podoba mi się tak samo jak pokój dziewczęcy. Czy teraz syn bez szemrania chowa pościel do skrzyni? :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chowa, nie ma wyjścia. Teraz mają zemną przechlapane. Rano muszą ogarnąć pokoje, po szkole lekcje. Nie było tak kiedy mama chodziła do pracy.

      Usuń
  13. Ależ Ty masz pomysły, zwolnij kobieto, bo przy tym tempie to na porodówkę nie zdążysz hehehe Jestem pełna podziwu jak zwykle zresztą! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja. Ty to Kasiu masz świetne wyczucie stylu. Ujęły mnie: dywan, poduszka na krześle, i zdjęcia na szafkach a i te samochodziki, które już wcześniej się pojawiały. Super też narożnik, jeżeli dobrze widzę to w podłokietniku, oparciu (czy jak to się nazywa) mieszczą się pufy, które stanowią dodatkowe miejsca siedzące, a jak piszesz to troszkę się przewija ich przez Twój dom. Kasiu czy Ty masz jeszcze siłę na kolejne metamorfozy? Ty to chyba urodzisz w domu przy kolejnym przemeblowaniu. Życzę dużo zdrówka dla Was
    Pozdrawiam
    Kasia G-G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio czytałam, że poród domowy jest najlepszy dla dziecka:)))) ale nieeeeeeeeeee dziękuję doczłapie się do szpitala.
      Kasiu do rozwiązania już nic nie robię, oczywiście poza sprzątaniem, praniem, gotowaniem, prasowaniem, itd itd........
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Tyle prac wymieniłaś i mówisz że nic nie będziesz robić. Jakoś nie mogę w to uwierzyć. To teraz kiedy kolejny post :-) i jaka metamorfoza? A może pokoik czy kącik maleństwa?

      Usuń
  15. Fantastycznie! Lekko, młodzieżowo a jednocześnie ze smakiem. Normalnie kolegom pewnie szczęka opada z wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy i nigdzie nie widziałam lepszego pokoju dla chłopca, zreszta sama bym się w nim świetnie czuła! jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością oglądam Twój dom i chociaż pokoje dziecięce już moich chłopaków nie dotyczą, to dla (przyszłego) wnuka/wnuczki właśnie u Ciebie będę szukała inspiracji. Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu zdecydowanie odbiega od stylistyki pozostałych pomieszczeń w Twoim domu, element wspólny to kolorystyka:) Nie mniej jednak jest to pokój Nastolatka i to widać, wspaniałe akcenty krzesło, biurko, dywan:) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trochę odbiega, ale decydujące było zdanie właściciela nie mogłam zrobić pokoju dla siebie.
      pozdrawiam

      Usuń
  19. Mam pytanko o naroznik, gdzie moge taki kupic??
    pozdrawiam
    Ps. Super pokoik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukaliśmy, a kupiliśmy w naszym miejscowym salonie meblowym.

      Usuń
    2. Producent RAMETA :)

      Usuń
  20. Jak ja lubię Twój dom. Po prostu trafiasz 100% w mój gust. Nie ukrywam i mam nadzieję że się nie obrazisz ale kopiuje Twoje zdjęcia do folderu "NOWY DOM". Jesteśmy dopiero na etapie budowy ale chciałabym żeby wyglądał chociaż w części tak przytulnie i pięknie jak Twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko no co ty.... Jakbym mogła się obrazić, wręcz przeciwnie bardzo mi miło :-))))))

      Usuń
  21. Cudowny pokój! Napatrzeć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokój rewelacyjny. Syn na pewno zachwycony:-) W takim tempie to Ty zdążysz jeszcze porodówkę przearanżować:-) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym hi hi hi:) niestety moja wydolność znacznie spadła, teraz cierpliwie czekam (ale czy tak idzie?)
      pozdrawiam

      Usuń
  23. Pokój bardzo estetyczny.Super.Niestety mój prawie pełnoletni synek jest minimalistą i z uwagi na swoją siedemnastoletnią silną wolę najlepiej to zostawiłby w pokoju materac i biurko:)) Cóź mi pozostaje nacieszyć oczy twoimi młodzieźowymi pokoikami. Gratuluję poczucia estetyki i stylu.Kochana a Ty czasami odpoczywasz? Dbaj o siebie.Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. witam widze że mamy coś wspólnego jeszcze jedna zmiana dobrze się nie zakorzeniła a już jest pomysł na nowa i znaczeni lepszą ... jak dokładnie nazywają się szafki z tym miejscem na zdjęcie ?? czy faktycznie są ze szkła i są bezpieczne myślę o pokoiku dla małego dziecka.. dziękuję z góry za odpowiedź pozdrawiam cudnie w mój gust też trafia tu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Baaardzo gustowy i młodzieżowy ten pokój. Ale i tak nie wygra z pokojem Hani:):) uwielbiam ten dom, aż nie mogę się nadziwić, że można mieszkać w tak idealnie urządzonym miejscu. Zdrówka życzę:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie Kasiu. Kiedy Ty odpoczywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! od razu widać ze to pokój nastolatka :) Bardzo fajnie, kolory super i bardzo pasuje do reszty domu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja!!! zarówno pokoik córeczki jak i syna:) Nie mogę się napatrzeć !:) Gdy będę na nowo urządzać poddasze na pewno Twój blog będzie dla mnie dużą inspiracją :) Pozdrawiam serdecznie i dużo dużo odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przecudownie.....
    też uwielbiam zmiany.... nie mogę wysiedzieć jak coś wygląda jakoś za długo.
    zmieniłabym jeszcze to czy to i jeszcze tamto .... jedynie ograniczają mnie finanse :-) ale małymi kroczkami :-)
    swoimi wnętrzami trafiasz w najmniejszą czystkę mojej osoby.
    pozdrawiam...K.
    przeprzepięknie...............................



    OdpowiedzUsuń
  30. Kasia pięknie!!!! Nie wiem czy woesz ale sledze Cie od samego początku Twojej " kariery " na Deccorii ))))
    Magad

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pokój, bardzo mi się podoba ten żółty akcent :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekałam na ten pokój :) Jestem przed zmianami w pokoju syna i wiedziałam, że u Ciebie będę mogła poszukać inspiracji :) Love you :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Połączenie przedmiotów z ogromnym wyczuciem..pięknie ..pięknie ..

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu a skąd jest dywanik i poduszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejne cudne pomieszczenia, serdecznie gratuluję. Czy mogę prosić o zdjęcie ściany z drzwiami wejściowymi? Czy sama Pani robi takie rewelacyjne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Kasiu, pokój mojego syna jest w identycznej kolorystyce. bardzo pasował by mi taki sam dywanik i poduszki . Proszę bardzo o informację gdzie mogę je dostac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik (50 zł) i poduszki to ikea.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Właśnie zakupiłam na allegro.(sporo droższe, do IKEI niestety mam za daleko).Mojemu synkowi bardzo podobały się szklane głowy:) Wszystko jest rewelacyjne. Najbardziej żałuję że po porodzie nie będzie miała Pani już tyle czasu na bloga. I gdzie ja będę zaglądac. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam i duuużo sił życzę. Wiola

      Usuń
  37. Za moich czasów takich pokoi nie robiono...to co tutaj widać to istne cudo, nawet sobie nie wyobrażam jaki zadowolony musi być mieszkaniec lokum :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie! Myśle ,że mojemu synowi podobałoby się,,,swietnie z tymi żółtymi akcentami!

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz mistrza w wyszukiwaniu tapet i dodatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. coś pięknego! bardzo podobają mi się kolory tego wnętrza :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam na rozdanie kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie zaprojektowane wnętrze. pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  43. I to jest właśnie idealny pokój dla chłopaka. Na pewno podobałby się dziecku, a także i rodzicom. Kolory są cudowne, bardzo do siebie pasują. Widać, że każdy dodatek został przemyślany i dobrany w jakimś celu. Tapeta i chorągiewki w górze to strzał w 10. Gdzie mogę je dostac?

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo śliczny pokój ... normalnie mogłabym w nim zamieszkać... ale moją szczególną uwagę przyciągnęło krzesło przy biurko... gdzie można takie nabyć ?? Pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, krzesło można kupić na allegro. Proszę wpisać w wyszukiwarce allegro EAMES. pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo ... pozdrawiam ... :)

      Usuń
  45. Świetnie zaaranżowany pokój. bardzo dobrze wygląda przełamanie beżu i szarości żółtymi dodatkami. Chłopaki na pewno bardzo dobrze czują się w swoim nowym/starym pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne kolory, design i wykonanie ... wszystko super !

    OdpowiedzUsuń
  47. Stworzyłaś świetny klimat dla nastolatka. Tapeta fajnie wygląda :) Mam do Ciebie pytanie - jak usuwasz stare tapety, czy kładziesz jakieś gładzie przed położeniem nowej tapety? Mam do usunięcia papierową, niemowlęcą tapetę i nie wiem jak się do tego zabrać :( A synek ma już cztery latka, więc metamorfoza potrzebna.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa ze ściąganiem tapet. Czasami można ją zedrzeć bez problemu, a czasami trzeba się namęczyć. Jeżeli nie chce zejść najpierw zdzieram tą pierwszą warstwę. Następnie papier, który został na ścianie namaczam letnią wodą (najlepiej dużym pędzlem) ze trzy razy po ok 15 minutach. Na koniec zdzieram papier szpachlą powinien już lekko odchodzić. Czasami może się zdarzyć, że tapeta odejdzie z farbą, która była pod spodem. W tym przypadku niestety trzeba wyrównać nierówności (przegipsować ubytki) ściana musi być gładka inaczej nie będziesz zadowolona z efektu po nałożeniu nowej tapety.
      pozdrawiam

      Usuń
  48. Lubię połączenie szarości i żółci - jest stonowane, ale jedocześnie takie ożywione;) Moim zdaniem świetna aranżacja!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mały pewnie wniebowzięty, że ma taki piękny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasiu - wspaniale urządzasz Wasz dom:) Pokój Wojtka byłby nawet idealny dla mnie :) Tyle tam fajnych rzeczy i aranżacji:) A z pokoju Hani porwałabym huśtawkę i szafę :) Podziwiam Cię :) Zdrowia i dużo sił Tobie życzę Kochana :) iszart

    OdpowiedzUsuń
  51. Powiem tak: moje serce zdobył cytrynowy zegar na ścianie! Jest wspaniały. Gdzie zakupiony?
    W ogóle jestem pod wrażeniem wyczucia i umiejętności dopasowania każdego szczegółu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. A kiedy pokaże Pani pokój Janka (jest bardzo mało pokazywany - dlaczego?) i pokój maleństwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokój Janka czeka na remont, więc na wszystko przyjdzie czas...

      Usuń
  53. Pani Kasiu uroczy pokoj dlz chlopca ! Mam pytanie i biale meble z ikei, jaka to seria? Besta? Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  54. Super pomysł w wykorzystaniem szafy na zdjęcie . Od razu widać, że to pokój prawdziwego mężczyzny ;) Chociaż sama też chętnie bym w nim zamieszkała, podobają mi się różne odcienie szarości wykorzystane w pomieszczeniu. Miejmy tylko nadzieję, że taki porządek pozostanie nie tylko na zdjęciu, ale po wizycie kolegów ze szkoły również hehe ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, z niecierpliwością czekam na kolejny post. Kiedy będzie można zobaczyć pokój dzidziusia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Zegar robi robotę! Bardzo lubię takie kontrastowe elementy, szczególnie jeżeli tak fajnie współgrają z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pokój jest obłędny!!! W sam raz dla mojego Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam po...latach?? Raczej po miesiącach nieobecności... Jak zawsze u Ciebie tak...inaczej.... jak zawsze chętnie tu zaglądam...jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniały pokój :) bardzo podoba mi się tapeta, jeśli można wiedzieć gdzie ją kupiłaś ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tapetę kupiłam w tym sklepie: http://www.mukakiandfriends.pl/6-produkty
      pozdrawiam

      Usuń
  60. wspaniały efekt! czy można wiedzieć jakiej firmy jest stół do piłkarzyków? szukam porządnego dla moich synów, a ten na taki wygląda. pozdrawiam, wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu niestety nie wiem jakiej jest firmy. Na nim nie ma nazwy, a kartonu już wyrzuciliśmy :(
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Wiola znalazłam na allegro:
      proszę
      http://allegro.pl/solex-pilkarzyki-stol-pole-gry-121-x-68-mdf-62-kg-i4743307946.html

      Usuń
  61. W tym pokoju wszystko idealnie do siebie pasuje, mieć taki pokój to marzenie jednego chłopca.

    OdpowiedzUsuń
  62. Wzór na ścianie jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...