wtorek, 16 lipca 2013

Greendeco

Witam przedurlopowo :)))

***

Chciałabym przedstawić i zarazem  polecić Wam czarodziejskie miejsce, które zapewne wielu z Was już zna. Miejsce pełne magi, uroku i oryginalności. Ukazujące ogromny talent i piękno duszy właścicielki, która to właśnie tworzy te przecudowne przedmioty wkładając w ich wykonanie ogrom pracy. Dbając przy tym o każdy szczegół i detal czyniący dekoracje niepowtarzalnymi i oryginalnymi.
Mowa oczywiście o zdolnej Anicie właścicielce sklepu greendeco. 
Dzisiaj otrzymałam przesyłkę zawierającą tą piękną kulę i wianek. Przedmioty mogą być wykorzystane do dekoracji domu w szerokim znaczeniu tego słowa. Ja użyłam ich dzisiaj do dekoracji stołu, który zyskał dzięki nim wyjątkowy urok.

***






 

Pozdrawiam i do zobaczenia po urlopie

Kasia

***

36 komentarzy:

  1. ah cudnie..dzis robilam porzadki w czasopismach i jeszzce raz ogladalam twoj domek;) oj slicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ,jak zwykle!To ja Ci życzę Kasiu cudownego,pogodnego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dekoracja od greendeco! Jednak Ty zaczarowałaś ten stół- PIĘKNIE! :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu! Takie letnie dekoracje niezwykle ożywiają wnętrze. A ponieważ lubisz wianuszki to i ja zapraszam Cię serdecznie do odwiedzenia naszej wiankowej i drzewkowej galerii na allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26908752 oraz na mojego bloga http://lattehouse2012.blogspot.com/.
    Będzie mi bardzo miło:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pkazywali nam na studiach, jak się robi takie kule, ale jakoś się nie wzięłam...
    udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu dekoracje piękne, choć za pewne ze sztucznych kwiatów, a ja takowych nie toleruję w domu:-)) ale efekt jest a Tobie życzę udanego, słonecznego urlopu Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu kula jest przepiękna! greendeco znam i podziwiam:) można tam znaleźć wspaniałe cuda... :)
    wspaniałą kompozycję stworzyłaś:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna aranżacja ,mnie kojarzy się z wiosną

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają te dekoracje na Twoim stole. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię poączenie zielnie i bieli, wygląda tak świeżo! Podoba mie się też to, że przełamałaś te kolory ciepłym pudrowym różem. Dzięki temu zrobiło się też niezwykle przytulnie. Czy to była kolacja dla dwojga? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jak zwykle boski:-) Zieleń w towarzystwie bieli po prostu cudowna. Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dekoracja i jeszcze piękniej udekorowany stół.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  13. ... uroczo i delikatnie...

    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu Twój blog mnie zachwyca, Twój dom czynisz tak piękny, że chcę ciągle jeszcze .... i jeszcze go oglądać. Brawo !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. kula jest wspaniała i tak ładnie wygląda z pozostałymi przedmiotami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie urządzone wnętrze, z wielkim smakiem i taką rzekłabym delikatnością. Nie wiem jak to się stało, że jestem u Ciebie dopiero pierwszy raz:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie jest mi bardzo miło :))))))))))))))))))))) i jeszcze bardziej

      Usuń
  17. Pięknie udekorowany stół, aż chce się zasiadać i zajadać ;)))
    Miłego urlopu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracją .....
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Kasiu mogę spytać czym się Pani zajmuje na co dzień? Jestem zafascynowana Pani wnętrzem ..nie tylko domowym:) Pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo mi miło.
      Pracuję w administracji jako referent, nic wspólnego z wnętrzami :))))) ale lubię swoją pracę.
      Poza tym dzieci dom. Zajęć moi nie brakuję.
      pozdrawiam

      Usuń
  20. Jaka kwiecista i urocza aranżacja :) A gdzie ten urlop?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiulko kochana! Szukam takich sztućców od dawien dawna...Gdzie można je zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  22. KLASA stylizacja:) Kasiu.
    Lubię prace Anity, bo doskonale odzwierciedlają wytyczne zamawiającego.
    I co tu dużo mówić, bardzo zdolna i twórcza z niej dziewczyna.
    Sztuczne kwiaty - w jej dłoniach zuskuja na szlachetności i są przepieknymi dekoracjami.
    Nasze kule giganty w ogrodzie zachwycaja każdego, kto je zobaczy:)
    Kasiu - ściski dla całej rodzinki i udanych wakacji!!!:)
    My jedziemy niedługo do Lidki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aśka.
      Jak jedziecie do Lidki to będą na pewno udane wakacje.
      Miłego wypoczynku.
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  23. witam, jestem u Ciebie po raz pierwszy i jestem wręcz zachwycona!!!!! wszystko co pokazujesz jest nieskazitelnie piękne i bezbłędne! Na blogu brakuje mi tylko jednej rzeczy, a mianowicie podpisów pod zdjęciami co, gdzie kupiłaś, jaka była cena itd. rozumiem, że możesz nie chcieć zdradzać np. cen, ale nazwy sklepów byłyby baaaardzo przydatne. Pozdrawiam najmocniej i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne przystrojenie. Cudowne sztućce i porcelana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie jak zawsze, Kasiu czy te talerze różowe obiadowe zakupiłaś w sklepiku "villanostalgia"

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie zastawiony stół . Jeszcze niedawno też robiłąm takie kule i wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietna inspiracja !
    super kolory i gadzety!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Buziaki :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie to urządziłaś.. kolory dobrane idealnie i te sztućce...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...