niedziela, 24 marca 2013

sypialniana biel, a w niej dekoracje wielkanocne

Witajcie Kochani.


Święta już za tydzień więc najwyższy czas zacząć przygotowania. Dekoracje zaczynają się pojawiać, choć muszę przyznać, że nie czuję tego świątecznego klimatu, skutecznie zakłóca mi to widok jaki prezentuje się za oknem i temperatura na dużym minusie.

********************

Zapraszam Was dzisiaj ponownie do mojej sypialni. Ściany rozbielały tam w tym tygodniu, a to za sprawą  farby jaka  została mi po ostatnim malowaniu, a  jak mówi moja mama - nic nie może się zmarnować.
Jakiś czas temu zmieniłam wygląd naszego łóżka, mówiąc krótko odcięłam tylną część. Zaczęło się to całkiem niewinnie choć pomysł chodził mi po głowie od jakiegoś czasu. Zacznę może od początku. 

Moim ulubionym dniem tygodnia jest środa, mój m wychodzi wtedy z kolegami pograć w piłkę, ma taki męski wieczór. Ja w tym czasie mogę sobie robić w domku co chce, nikt mi nie marudzi, nie brzęczy nad uchem, że znowu coś przestawiam lub maluje. Tak na marginesie, kiedy przypomnę sobie czasy gdy mój m wychodził na piłkę, a ja szalałam w stylu: nigdzie nie pójdziesz!! Wolisz kolegów!! I takie tam bzdury. Teraz to nie mogę się doczekać tego dnia, żegnam go z uśmiechem na ustach i jeszcze dostanie buziaczka na do widzenia. Nie czekam, nie czatuję w oknie na jego powrót, nie robię wymówek, że za późno wrócił, chyba dojrzałam hi hi hi. Ale dosyć wspomnień z pamiętnika żonki, wróćmy do sedna sprawy. 
Była środa, piękny wieczór. Wchodzę do sypialni, zerkam na łóżko i myślę sobie..........jak nie dzisiaj to kiedy. Chociaż spróbuję czy w ogóle pójdzie to odciąć. Przyniosłam sobie piłkę do metalu ( można by odciąć to szybciej szlifierką, ale obawiałam się, że iskry od szlifierki wypalą mi dziurki w sypialnianych tekstyliach). Porada w stylu "Bob budowniczy radzi" :). Zdjęłam z łóżka materac na który moja Hanusia wskoczyła z impetem i zaczęła skakać. Ja natomiast zaczęłam leciutko piłować, a Hanka mi kibicować... mama, mama, mama,  piłuj, piłuj, piłuj. No i stało się, odcięłam pierwszy element. Nie było już odwrotu, musiałam skończyć co zaczęłam. Zmachałam się przy tym jak "koń na westernie" ale ostatecznie efekt końcowy bardzo mnie ucieszył. A Wy, co o tym myślicie?

*********************

Wielkanocne dekoracje pojawiły się w sypialni, jajka podpatrzyłam u zdolnej Kasia  z bloga Kreatywne życie tak mi się spodobały, że postanowiłam sama zrobić sobie takie cudeńka. 
Jeżeli piszę już o cudeńkach to muszę pochwalić się Wam pudełeczkami kupionymi u Agnieszki z bloga agnethahome, która to wykonuje je własnoręcznie. Zdolna to za mało powiedziane, po prostu czarodziejka. Polecam, piękne, oryginalne przedmioty.














Dodam jeszcze.
Reakcja mojego m na lifting łóżka była następująca.
 Wrócił dość późno, kilka wypitych piwek zaburzyło  jego czujność na moje zmiany, więc nie zauważył od razu. Na drugi dzień, odbieram telefon w pracy i słyszę - Babo jedna, co zrobiłaś z łóżkiem? Gdzie jest reszta? hi hi hi
Kochani nie martwcie się o zdrowie psychiczne mojego m. Przez tyle lat zdążył  się już zahartować, i akceptuje wszystkie moje pomysły nawet te, do których początkowo podchodzi sceptycznie. 
Tak wygląda chyba miłość.:)))))))))))))

Pozdrawiam 
Kasia

73 komentarze:

  1. ah jak ja lubię patrzeć na twoje zdjęcia:) czy ja dobrze widzę łóżko jest z ikei i ma odciętą jedną ramę? Jeśli tak to chyba musze ze swoim tak zrobić :) twoje ostatnie przeróbki tak mnie zainspirowały że chcę przemalować kredens na biało może polecisz mi jakąś farbę? pozdr i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana.
      Ja ostatnio maluję akrylowym dekoralem do drewna i metalu. Nie śmierdzi jak farba olejna, nie żółknie po czasie. Jedyny minus to taki, że szybko schnie i ciężko się ją rozciera- trzeba szybko malować.

      Usuń
  2. Małe albo duże zmiany zawsze chętnie widziane. Śliczne zdjęcia, pudełeczka, jajeczka ale strasznie przypadl mi do gustu stół w sypialni. Genialny pomysl połaczyć szkło i takie tłuste kopyta. Gratuluję...i ciho spytam czy mogę skopiowac?
    Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.
      Jak podoba Ci się pomysł, to kopiuj, ja nie mam nic przeciwko.

      Usuń
  3. Piekna biel w sypialni! Wlasnie do tego zmierzam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój też już się przyzwyczaił do ciągłych zmian, chociaż na początku nie było tak różowo. Już teraz nawet sam mnie dopinguje i pomaga :)
    Kasiu co byś nie zrobiła u siebie w domu to i tak zawsze czarujesz :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mój tak samo, czasami powyzywa, a za jakiś czas sam podpuszcza, że np widział panele w promocji,a ja jakiś czas temu wspominałam o zakupie.

      Usuń
  5. Piękna sypialnia! i jaka konsekwencja w dobrze kolorów! :)
    ozdoby świąteczne też mi się bardzo podobają! :)
    pozdrawiam ciepło, Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaju ja również pozdrawiam i życzę spokojnych świąt.

      Usuń
  6. Zaglądam do Ciebie od niedawna i muszę przyznać, że wnętrza Twojego domu, są bardzo ciekawe. Aż chce się oglądać :)
    Jestem pełna podziwu dla kreatywności i samodzielności w przeróbkach i remontach. Nie jedna "złota rączka" się chowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miłe słowa.
      Bardzo lubię wykonywać różne prace remontowe, mój m śmieję się, że jak chce to zatrudni mnie w swojej firmie budowlanej. hi hi hi
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Jest takie powiedzenie *jak nie pokażesz palcem to nie widać* CZĘSTO sprawdza się w życiu ;O)
    Kochana te sówki pod kloszem urocze a jajka ach też za mną chodzą .
    Pozdrawiam balerinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z moja mamą. Wołam ja do siebie i pokazuję coś pytając czy jej się podoba. A ona pyta co? bo nic nie widzi, dopiero jak pokaże palcem to ze zdziwieniem, ach toooo :O
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Fantastyczne te jajeczka w scenki rodzajowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te szkatulki z jajem...super. Widze ze nie tylko ja obecnie dopieszczam sypialnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i życzę spokojnych świąt.
      pozdrawiam

      Usuń
  10. piekna sypialnia wogole domek cudnie urzadzony tak czysciutko chyba ciagle chodzisz i sprzatasz co?masz troche tych pierdolek naustawianych to zajmuje czasu ale naprawde masz pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego sprzątania jest, ostatnio angażuje całą rodzinę. sama już nie daje rady :(
      A pierdołki lubię, nie mogę się nim oprzeć.
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  11. Jak w bajce!! tak pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co Ci powiem ... mamy strasznie dużo wspólnego ze sobą :)) Po pierwsze uwielbiam tzw. męskie zajęcia, a po drugie mój mąż też załamuje ręce nad wszystkim co wymyślam ... hehehe ... a później mu się podoba :)
    A Twoja sypialnia jest cudna ... ja jestem na etapie jej wykonania ...tzn. sypialnie mam, ale chodzi mi o takie "prawdziwe" łóżko, wiesz półeczki, komoda itp.... Mam do Ciebie pytanko? Jak spisuje Ci się to łóżko? Wiem, że to nie to nie drzewo, z którym różnie bywa ... dlatego zastanawiam się właśnie nad takim ... ale czy po czasie, z biegiem lat to nie kiwa się, nie skrzypi itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny, co do twojego pytania. Powiem (napiszę) Ci, że łóżko mamy już dosyć długo bo ok 6 lat i nic się z nim nie dzieje. Jest bardzo stabilne, nie wydaję żadnych dziwnych odgłosów, nawet po tym jak odcięłam tył mocno stoi na nogach. Nie wiem jak z innymi metalowymi łóżkami, ale to jest bardzo dobre. Kupiłam je w Ikea, mają tam teraz inne modele
      pozdrawiam ciepło w ten zimny dzień.

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu za odpowiedź ... wiem, wiem, że jest z Ikea ... już je kiedyś oglądałam "na żywo" i bardzo mi się podobało ... tylko właśnie ta jedna rama niezbyt mi pasowała ... wiesz, ja jakoś dziwnie zawsze się zsuwam z łóżka i nogi mi wystają... hehehe ... i tak się obawiałam, że gdzieś nimi zahaczę ... hihi ... I yyyy ... jakoś nie wpadłam, że tą ramę można odciąć ... hehehe ... Dzięki za pomysł :))Pozdrawiam goraco :))

      Usuń
  13. Pieknie wyglada.. Lozko teraz podoba mi sie nawet bardziej.. tak ladnie prezentuje sie na nim posciel :-) Sliczna sypialnia :-) Pomyslowa glowa z Ciebie Kasiu i zlote raczki :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za przemiłą wizytę. :)))))))

      Usuń
  14. Znowu mnie zaskakujesz. Ciągle coś wynajdujesz do zmian. Fajnie. Łóżko i tak było super, ale teraz pewnie wygodniej się je ścieli, przykrywa narzutą.
    Sypialnia piękna.
    Jaja fajne i pudełeczka Agi, pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali ślicznie dziękuje, łózko jest zdecydowanie łatwiejsze w ścieleniu.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Łózko wygląda świetnie, podziwiam Cię szczerze:) ja teraz troszkę przystopowałam ze zmianami bo mój Kacpus jest jeszcze malutki, ale jak sobie przypomnę czasy z przed ciąży hi hi, tez szalałam a to z pędzlem , a to z wiertarką;) Dzis mój m wyjechał na 3 dni więc moze jakaś mała niespodzianka dla Niego? :))Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Ja podczas ciąży z Hanusią to dopiero szalałam, jak sobie przypomnę te czasy to szok :O. Macierzyński był równie aktywny, po powrocie do pracy opadły mi skrzydełka- brak czasu.
      Pozdrawiam i zdrówka życzę dla małego najwięcej.

      Usuń
  16. Pięknie, zdecydowanie pozytywne zmiany :) Mój też już się nauczył, że nie ma co odbierać mi radości tworzenia:))) Kiedyś nie za bardzo mu ufał, no a teraz, też już chyba machnął ręką :P

    Cieszę się i dziękuję pięknie za pokazanie moich pudełeczek wśród tylu pięknych przedmiotów :) Bardzo się cieszę, że wpasowały się we wnętrze.
    Ściskam serdecznie i życzę miłego dnia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczka są przepiękne, noszę je z miejsca w miejsce, bo wszędzie mi pasują i wszędzie chciałabym je mieć. chyba muszę sobie jeszcze dokupić jeden zestawik :))) choć w pierwszej kolejności będzie cudny lampion.
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  17. Witaj Kasiu :)
    Jak Ty to robisz :) ?
    3 dzieciaczkow,praca i zajmowanie sie domem a Ty tyle wspanialych pomyslow w glowie a najwazniejsze,ze masz ochote to wszystko sama robic!!! Ja mam mala coreczke,tylko ja jedyna a jestem przy niej tak zmeczona,ze malo kiedy uda mi sie zrealizowac to co zaplanuje.Zdradz prosze swoj sekrek na Twojego powera :) !!!
    AAAA zasypie Cie dzis pytaniami!
    Moge wiedziec czym sie zajmujesz? Skad Ty wiesz jak te wszystkie prace w domu zrobic? Ty kobieto na budowie pracujesz? ;)ha ha naprawde mnie to ciekawi bo jestem w szoku jak ogladam wszystkie Twoje dokonania!!! BRAVO DLA CIEBIE!!! Boze jak ja bym chciala chodziaz w polowie miec Twoje pomysla,powera!!!!!!
    aaa i ostatnie o co chcialam zapytac ;) MASZ MAOZE JAKIS GODNY POLECENIA SKLEP INTERNETOWY Z TAPETAMI? bo widze,ze sport tez tapetujesz i zmieniasz to moze mogla bys mi polecic sklepik online z modnymi tapetami na sciane i uczciwymi sprzedawcami.
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i sciskam Ty moja boginio wnetrz <3 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ale pojechałaś z tą boginią, nie przesadzaj bo śmiać mi się chce. Kochana jesteś :)dziękuje
      Zmęczenie też mnie dopada, jak przesadzę z pracami to dosłownie padam, kilka dni idę wcześnie spać, odsypiam wszystko i mogę dalej funkcjonować. Mąż wtedy pomaga mi przy dzieciach i w domu. Widzi, że nie za ciekawie wyglądam i sam mnie stopuję, chyba nie chce żebym się mu wykończyła :)
      Pracuję w administracji, jestem asystentką prezesa ( to ładniej brzmi niż s...) ale mój m żartuję, że zatrudni mnie w swojej firmie budowlanej na stanowisku brygadzisty hi hi hi.
      Kochana tapety kupuję w takim sprawdzonym sklepie internetowym, maja bardzo duży wybór i dość przystępne ceny oraz czasami na allegro u jednego sprzedawcy. podam ci linki do stron.
      http://modnetapety.pl/
      http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4614650
      Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie i dużo uśmiechu życzę.

      Usuń
    2. Kasiu ja nie przesadzam :)
      Ja jestem Twoja osoba zachwycona,Twoimi pomyslami,wykonaniem!!!
      Dziekuje bardzo za odpowiedzi!!!
      Na stronie internetowej juz znalazlam kilka ciekawych pozycji teraz musze sie tylko zdecydowac ktore zakupic :)
      Powiem jedno: ja bylam pewna,ze Ty pracujesz gdzies w jakiejs firmie zwiazanej z budownictwem :) TO CO TY ROBISZ U SIEBIE W DOMU SAMA w przeciagu miesiaca,niejeden facet tego nie zrobi w ciagu roku!!!
      jeszcze raz dziekuje za wszystkie odpowiedzi i linki!
      pozdrawiam baaaardzo serdecznie :)

      Usuń
  18. Bo to miłość właśnie.... :)
    Ogromnie kreatywna z ciebie osóbka, zaglądnęłaś do mnie, ja szybciutko do Ciebie i...przepadłam :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego domu!!! Sypialnia prezentuje się świetnie (widzę, że stół z jadalni powędrował do sypialni - bomba!).
    A co do M i wyjść - oj ja tez miałam taki czas, kiedy mój M wychodził na próby zespołu, a ja szalałam ze złości....teraz chciałabym, żeby zespół się reaktywował, a ja zyskałabym trochę więcej czasu na swoje poczynania :P To chyba nazywa się dojrzalość w związku - trzeba czasem dac sobie trochę przestrzeni na własne zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka dokładnie tak.
      Jaka kiedyś niedojrzała byłam hi hi hi, wolę siebie w obecnej wersji.
      pozdrawiam i dziękuję za przemiłe odwiedziny.
      Kasia

      Usuń
  19. Kasiu łóżko stało się tak jakby bardziej "delikatne", pokój zyskał taką przestrzeń! a męża musisz mieć cudownego skoro na wszystkie te "szaleństwa" Ci pozwala :) Mój narzeczony stwierdził, że mam milion pomysłów na minutę i co chwilę chcę coś zmieniać :D Co oczywiście jemu się nie nie podoba- mam nadzieję, że kiedyś się przyzwyczai ;) (choć po 8 latach już chyba powinien :D ).
    Duuuuużo uśmiechu i słońca dla Ciebie ślę, inspirujesz mnie do działania :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo, bardzo dziękuję. Mój Przemek czasami powyzywa, ale w rzeczywistości czuję, że podoba mu się to co robię. Kochany jest:)
      pozdrawiam i przesyłam moc uścisków

      Usuń
  20. Ładnie się zrobiło, dużo przytulniej i jakby łóżko zaczęło oddychać, bo wcześniej było jak w klatce. Jest lekko i wiosennie, jak w chmurach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie to wszystko wyglada. Tym bardziej te ciekawe pisanki, nadają charaktery i atmosfery swiat.

    OdpowiedzUsuń
  22. przecudna masz sypialnię :) Jajka tez podpatrzyłam u Kasi, ale jeszcze się za nie nie zabrałam. Bardzo ładnie ci wyszły. Ślicznych tkanin użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna ta sypialnia!!!!
    Świenie zrobiłaś, że odcięłaś barierkę ;).
    Pudełka szkalane są śliczne, najbardziej mnie zachwyca lustro słoneczko, chociaż każdy detal jest istotny i pieczołowicie przemyślany.
    Mój mąż często wyjeżdża ale wolę coś zmieniać jak jest na miejscu, bo już nie mam siły na przemalowanie mebla (człowiek się starzeje i tu boli tam strzyka).
    NIe marudzi tylko pyta czy muszę coś tam zmienić, koniecznie?
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sypialnia, świetne tapety i dobrze obklejony pokój:) Jest klimatycznie, estetycznie, przyjemnie, och ach ech !!!! pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Szalona Kobieta!!!

    Wyszło cudownie:)) Zresztą każda twoja wersja, "przed" czy "po" jest zachwycająca:))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się, że wykorzystujesz meble i inne przedmioty w różnych pomieszczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.
      Jeżdżę z meblami po całym domu, z miejsca w miejsce :))))))))))))

      Usuń
  27. Kasiu przepięknie :) zresztą jestem fanką każdej Twojej wariacji na temat wnętrz w Waszym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołanczam się do wszystkich "achów" i "echów"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lozko prezentuje sie zdecydowanie lepiej, notabene ja tez tak zrobilam z dwoma lozkmi w domu, przod odkrecilam i teraz jest wygodniej:-)

    Kasiu jestem oczarowna Twoimi listwami przysufitowymi, mozesz powiedziec gdzie je kupowałaś. I one faktycznie maja 10 cm szerokosci? Bo w sklepach widzialam tylko waskie 4-5 cm

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      masz rację łóżko jest zdecydowanie wygodniejsze, a jeżeli chodzi o listwy to w sypialni mam węższe mają ok 5 cm. W reszcie domu są już szerokie 10-11 cm. Kupuję na allegro u sprawdzonego sprzedawcy, cena ok 6 zł za szerokie, styropianowe. Postaram poszukać link do strony sprzedawcy.
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
    2. Aż ucałować mi się Ciebie chce za te namiary na sprzedawce! :-** Byłabym bardzo wdzięczna :-) chciałabym w pokoju położyć listwy no i nie wiem czy 10 cm nie są za duże, a gdy patrze na mniejsze w internecie to nie mam wyobrażenia jak w realu to będzie wyglądało...i tak się miotam.. A u Ciebie tak pięknie to wszystko wygląda :-)Gdybyś podała linki do listw które Ty akurat masz to w ogóle podskoczę z radości ;-DD

      Słonecznie Pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    3. poszukałam link i zmierzyłam moje listwy mają 8 cm nie 10 cm. Taka szerokość jest wystarczająca do niewysokich pomieszczeń, my na piętrze mamy ok 285 cm wysokości do sufitu.
      to jest link do listew, które ja kupuję: wzór E-15
      http://allegro.pl/sztukateria-dekoracyjna-listwa-ozdobna-najtaniej-i3110424592.html
      a ten do listew 10 cm
      http://allegro.pl/listwa-przysufitowa-ozdobna-sztukateria-okazja-i3110424600.html
      Jeżeli mogę doradzić to kup sobie te 8 cm, będziesz zadowolona. 5 mogą być za wąskie i nie będzie efektu, a 10 za szerokie do pomieszczeń niższych niż trzy metry.
      mam nadzieję, że choć troszkę ci pomogłam i za dużo nie namieszałam.

      Usuń
    4. Jestes nieoceniona Kasiu :-) bardzo serdecznie dziekuje za pomoc i sugestie, z pewnoscia zrobie tak jak mowisz:-)
      Wkoncu rozmawiam z profesjonalistka :-) DOBREJ NOCKI
      Ania

      Usuń
  30. Aż musiałam wyszukać jak wygląda łóżko IKEA, by porównać ze zmianą "po"... i jest SUPER! :-)
    Jednak najbardziej oczarowały mnie kolory (kwiatów, jajek), które dodały lekkości i subtelności Twojej sypialni. :-)
    Pozdrawiam przedświątecznie! Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, ja również przesyłam życzenia świąteczne. Przede wszystkim spokojnych.
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  31. Witaj Kasiu!Bardzo się cieszę ,że mnie odwiedziłaś,wpadłam z rewizyta i co?!!
    Przejrzałam Twoje kąty i jak to mówi mój 14 letni syn ful wypas!!! Wszystko z najwyższej półki,piękne gniazdko ,ze smakiem i w wielkim stylu :)klasa,wielka klasa :):)
    Pozdrawiam i chcesz czy nie zostaję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. ALEZ U cIEBI JEST PIKNIE./ Dom urzadzony jest pierwsza klasa. Rewelacja.
    sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale się ubawiłam czytając Twojego posta! ;-) Mój mąż ma takie wyjścia w piątki. I na początku też się "awanturzyłam", że wychodzi a teraz piątkowe wieczory bardzo lubię ;-)
    Masz piękne mieszkanie, "jak z kolorowych magazynów" ;-) Aż nie realne :-)
    Życzę pięknych, spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniale mieszkasz :)Wszystko urządzone z dużą klasą i wyczuciem gustu:)Wielkanocne ozdoby równie piękne:))Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem Twoja fanką :) mieszkasz przepieknie, każde wnetrze mnie zachwyca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. I am really inѕpirеԁ along with yοuг writing abіlities as well as with the formаt оn
    your blog. Ιs this a paid subjеct or did you modify it yоurself?
    Either way stay up the niсе quality writing, it іs rare to look
    a grеаt weblog like this one tоday.
    .

    Look into my web-sіtе: v2 cig review

    OdpowiedzUsuń
  37. Ksiu, powiedz mi prosze w jakich rozmiarach masz te pudelka szklane bo przymierzam sie do kupna ale nie wiem czy nie sa za male:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Decyzja z przemalowaniem schodów na biało, była dobrą decyzją. Ja sama biję się z myślami już tyle czasu....ale może w tym roku się stanie:) Pozdrawiam serdecznie. Piękne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  39. przezroczyste pudełka i biurko! najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  40. Tapeta i czarne dodatki po prostu świetne :) Zazdroszczę gustu! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...