wtorek, 22 grudnia 2015

zapach świąt...

ufff .... zdążyłam :) jeszcze przed świętami, 
znowu długo mnie nie było, ale w ramach rekompensaty zasypię Was dzisiaj świątecznymi fotkami, które na szybko udało mi się dzisiaj cyknąć.

Dom mało-wiele ogarnięty, jedzonko prawie przygotowane najważniejsze, że choinka jest i od wczoraj pachnie nam w całym domu. 
Co do tego jak długo się uchowa to już inna sprawa, Barbarka krąży wokół niej i tylko czeka aż zniknę z pola widzenia :)

Miałam prędzej wyskrobać post, ale dosłownie utknęłam przy maszynie do szycia.
 Ostatnie świąteczne zamówienia wyjechały już do swoich małych przyjaciół (zajrzyjcie tutaj i zobaczcie co powstało), a ja w końcu mogłam zabrać się za dom i to co kocham najbardziej - dekorowanie.















Kochani :) życzę Wam spokojnych, pięknych, radosnych świąt.

pozdrawiam ho ho ho
K. <3




74 komentarze:

  1. Pięknie jak zawsze. Wesołych świąt dla całej rodzinki :-) Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny dom, ozdoby i te zdjęcia, na prawdę super! :) zycze wesołych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wystrój domu, aż miło ogląda się.
    Życzę Świąt wypełnionych radością i miłością,
    niosących spokój i odpoczynek.
    Nowego 2016 Roku
    pełnego optymizmu, wiary i szczęścia
    spełniającego wszelkie marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt i wszystkiego dobrego dla całej Twojej rodziny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Magicznie ,czuc ducha Swiat . Wspanialych Swiat Bozego Narodzenia zyczy Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały świąteczny klimat:))) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojej rodzinki:-)
    Magiczny klimat stworzyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie:) Wszystkiego dobrego na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyt Haneczki nad choinką - najcenniejszy! :-)
    Zdrowia, radości, świątecznego nastroju i błogosławieństwa Bożego dla Ciebie i reszty rodziny. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia! Niesamowicie inspirujące i przepiękne wnętrze :) Świątecznie, aż miło popatrzeć :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda Twój świąteczny domek, życzę Ci Radosnych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jesteś moim guru:)...WESOŁYCH ŚWIĄT Kasiu dla Ciebie i Twoich bliskich!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego i wspaniałych świąt w tak przepięknym wnętrzu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu cudnych świąt dla całej rodzinki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale ustroiłaś Wasze gniazdko! Dziewuszki rozkoszne:-) Wspaniałych i spokojnych Świąt dla całej Waszej cudownej rodzinki oraz wszsytkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku. Ściskam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, życzę Tobie i Twoim bliskim, rodzinnych, wesołych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny klimat. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosnych, zdrowych i pełnych miłości świąt Kasiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny klimat świąt wyczarowałaś w domku .
    Zdrówka , szczęścia i miłości , pogody ducha , wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych Świąt, radości, miłości i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna choinka, bardzo ciekawe kolory i świetna ta wstążka! Dobrych świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego! Oby magia świąt trwała jak najdłużej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny domek, choinka cudowna, widać że gra pierwsze skrzypce w te święta

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny dom.. Smaczny z klimatem.. Z klimatem świąt.. Z aurą która uwielbiam
    Salusiowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeeeej przepiękna choinka, gdzie udało Ci się znaleźć taką gęstą i szeroką?

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne kadry:-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie
    ponieważ jesteś obserwatorką mojego bloga Keri's Home - zapraszam na nowy adres bloga przytulili.blogspot.com.
    Będzie mi bardzo miło jeśli zaglądniesz na mojego bloga w nowej odsłonie z nowymi tematami.
    Zapraszam serdecznie i wszystkiego dobrego w 2016 roku.Masz przepiękny dom i blog, że też dopiero teraz do Ciebie trafiłam, zostaje na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny świąteczny klimat :)
    Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Własnie mieszkanie w takim stylu marzy mi się od zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe bombki :) W ogóle przepiękny świąteczny dom :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku...

    OdpowiedzUsuń
  32. Och jak pięknie! Wspaniale sobie przypomnieć ten magiczny, świąteczny nastrój :) U nas choinka jeszcze pachnie, za oknem pojawił się śnieg, a w domu umosi się zapach herbaty z imbirem, cytryną i modem. Jest tak cudownie zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny wystrój ! Całkowicie w moim guście ! A choinka świetna i bardzo ciekawie ubrana ! :)
    Zapraszam do mnie :) Również obserwuje :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ pięknie! Jak tylko widzę twój dom, to od razu chce mi się więcej świąt.

    OdpowiedzUsuń
  35. Looking good. Do you have a translate for the blog?

    From Denmark - Maria

    www.livsnyderhaven.dk

    OdpowiedzUsuń
  36. Wonderful Pictures...like your Blog very mutch....
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu zdradz gdzie można nabyć ten piękny stolik-taca
    Dziękuję i pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  38. Kasiu ja mam prośbę o podanie nazwy projektu Twojego domu lub firmy, jestem na etapie szukania wymarzonego domu a Twój bardzo mi się podoba:) bede wdzieczna:) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko..... kobieto nie mam projektu, nasz dom ma już 150 lat, to mój dom rodzinny:)
      ale miło, pozdrawiam

      Usuń
  39. Pani Kasiu, bardzo podoba mi się Pani jadalnia jestem na etapie urządzania swojej i mam pytanie o stół gdzie Pani go kupiła/zamówiła.Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu, piękny dom :)) mam pytanie o stół do jadalni, gdzie go kupiłaś? Ja właśnie poszukuję podobnego, pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stół wyszukałam w starociach, kupiłam przez allegro i odnowiłam, pozdrawiam

      Usuń
  41. Super blog, a atmosfera z Twoich zdjęć po prostu bije po oczach. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! Piękna aranżacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaglądam tu codziennie czekając na coś nowego a tu tak cichooooo...
    Aga.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny pomysł zastąpienia standardowych łańcuchów na choinkę białymi wstęgami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała choinka i pięknie ozdobiona. Ja w tym roku się zagapiłam i kupiłam choinkę na ostatnia chwilę... pozostawiała dużo do życzenia ale chociaż ładnie pachniała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia, lubię czytać Twoje wpisy. Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasiu , mam pytanie co do tej witryny białej , czy na górze ona ma tej 3 półki jakoś przedzielone? Ciekawi mnie czy zmieściła by mi się cała zastawa?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ma szklane półki, zmieści się tam bardzo dużo i półki są wytrzymałe :) pozdrawiam

      Usuń
  48. Dlaczego tak długo nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zdałam sobie sprawę, że to już dwa miesiące, obiecuję już niedługo coś się pojawi :)

      Usuń
  49. Kasieńko, czekam na jakiś wpis Kochana a tutaj taka cisza, widzę , że pochłonęło Cię szycie, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem...........zaginęłam w akcji ;(
      kurcze, nie mogę się wziąć. muszę coś wyskrobać.........
      pozdrawiam i przesyłam moc uścisków

      Usuń
  50. Witam Pani Kasiu,
    Napisalam komentarz tydzien temu, ale cos chyba nie doszedl :(
    Podgladam Pania z przerwami juz kilka lat, najpier na deccorri, teraz tutaj. Osttanio czesciej, poniewaz w koncu sama moge urzadzac I dekorowac swoje wlasne M. Ma Pani wspaniale pomysly, a na dodatek rewelacyjnie je Pani sama realizuje. Pytan mialabym tysiace, lecz dzisiaj na poczatek zapytam tylko o Pani porcelane. Wiem, ze ma Pani ten cudowny zestaw bialy jakby z "falbanka" z koralikow na brzegu Parma White, czy moglabym wiedziec jakie rozmiary maja te talerze? Jedne sa deserowe, to zapewne S, a te duze to L czy M ?
    A takrze skad jest ten zestaw, takie bardziej kolorowy, z wzorkiem na brzegu?
    Bardzo serdecznie dziekuje I pozdrawiam cieplutko.
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, pani Izo odpowiadałam (co prawda z małym opóźnieniem) pod postem "idą święta" ale mogę i tu
      talerze to M, deserowe S
      ostatnio sprawiłam sobie również talerze w rozmiarze L te największe- wspaniałe
      natomiast te z wzorkiem to greengate :)
      pozdrawiam i życzę dużo radości podczas urządzania swojego M....

      Usuń
    2. Ojejku, przepraszam najmocniej, a tez sie tak dziwilam, ze nie widze ani mojego komentarza, ani odpowiedzi, musialam sie zakrecic gdzie go sama zostawilam. Bardzo dziekuje za odpowiedzi, az dwie :) Wlasnie sie tak przymierzam do kompletowania tego zestawu, ale widze, ze tez fajnie wyglada z ta zastawa z ikei I dlatego zastanawialam sie nad rozmiarami, tak zeby je jakos fajnie dopasowac. A teraz wlasnie wyszukuje greengate, o kurcze jakie tu sa wspanialosci :) Teraz to dopiero sie naogladam :)
      Pani Kasiu dziekuje bardzo I rowniez jak wszyscy czekam na nastepny post. :) Nie bede poganiac, bo wiem jak to jest byc zabieganym :)
      Wszystkego dobrego zycze.

      Usuń
  51. Nádherná obývačka,
    môžem sa spýtať, kde ste kúpili ten nádherný stôl do obývačky? Ďakujem krásne.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny blog, dobrze się go czyta, jeśli kiedyś będziecie potrzebowali namiarów na firmę z rusztowaniami to polecam slv-group.eu

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się ta choinka, jest taka klasyczna, a zarazem nowoczesna :]

    spawanie stali nierdzewnej łódź

    OdpowiedzUsuń
  54. Już nie mogę się doczekać tego klimatu, a Twój dom wyglądał wtedy cudownie :]


    altany ogrodowe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...