środa, 3 czerwca 2015

Urok starego ....., mnie to rusza:)


***



po raz kolejny zaginęłam w akcji :) wiem, że zaniedbuję bloga ale zwyczajnie nie mam na niego czasu. Nawet przez  chwilę przeszło mi przez myśl żeby w ogóle odpuścić to moje nieudolne blogowanie i znaleźć sobie inne hobby?

Jednak po głębszym przemyśleniu sprawy stwierdziłam, że  nie.... Będę pisać kiedy będę mogła- nic na siłę, zresztą  ile razy można pokazywać te same kąty:)  ,a hobby i tak mam ich za dużo więc lepiej nieeeeee. 
Właśnie kilka dni temu rozmyślałam o moich zainteresowaniach i stwierdziłam, że jestem jakaś dziwna, dosłownie porąbana 
 kręci mnie zbyt wiele.
 Lubię:
- robić zdjęcia- wnętrza dzieci-  fotografię,
- szyć- moje króliczki i inne pierdoły,
- tapetować, malować- ogólnie jakiś mały remoncik zawsze wskazany :)
- "podłubać" sobie w drzewie (wyrzynarka zaraz po wkrętarce to  moje ulubione narzędzie) 
- no i jeszcze ostatnio wciągnął mnie skrapbooking-  siedzę dzióbię, nocki zarywam :) MASAKRA

a, gdzie tu cała reszta/ PODSTAWA,,,,,,,,,,,,dzieci - dom-

lepiej skończę ten niczemu niesłużący wywodzik i zaproszę was po raz kolejny w te same kąty :) hi hi hi

Dwa tygodnie temu na naszym ryneczku wypatrzyłam starą komódkę. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i czym prędzej zatargałam do domu.
Ostatnio coraz częściej moje szarości przełamuję naturalnym kolorem drzewa- robi się cieplej/przytulniej.

Na koniec zdradzę (nie wiem kiedy pokaże), że nasz taras przejdzie małą modyfikację.Materiały już są- czekam tylko na wolny termin u mojego brata, a z tym nie jest łatwo. Zdecydowaliśmy się zadaszyć pozostałą część tarasu, po głowie chodzi mi jeszcze nowa podłoga, ale tego nie wypowiadam jeszcze na głos- poczekam na odpowiedni moment :) kto wie??





I jeszcze zdjęcie  z gali Kobieta z Pasją roku 2015- Było wspaniale- gala odbyła się na początku maja. Foto relacja w czerwcowym wydaniu miesięcznika Moje Mieszkanie

do następnego
K.

43 komentarze:

  1. Jak ja lubię Twoje cztery kąty :) Mogłabym oglądać i ogladać, podziwiać i podziwiać...
    Co do zaineresowań to ja ostatnio też zrobiłam sobie rachunek sumienia i też trochę się tego nazbierało. Ale ja się nie martwię, a nawet się bardzo cieszę bo dzięki temu nigdy się nie nudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię oglądać te Twoje kąty. :) Fajnie,że nie rezygnuje z bloga. Komoda piękna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jak zamkniesz bloga, to przysięgam, że przyjadę do Ciebie i Ci w tyłek dam a mam blisko do Ciebie więc mnie nie prowokuj ;))) Blog to nie przymus lecz odskocznia od codzienności, ma dawać radość a nie przytłaczać. Jak to mówią nic na siłę więc pisz swoim rytmem!
    Co do wnętrza, to wiedz, że jestem Twoją fanką od samego początku i śledzę każdy post z zaciekawieniem, choć nie zawsze komentuję. Jestem tu, będę i czekam na kolejne wydanie Twojego domu w nowej odsłonie :) To bardzo mi się podoba a komoda piękna, tylko błagam nie maluj jej!! Tak jest idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja:) no i trochę się boję-
      zapomniałam napisać w poście, że na pewno jej nie przemaluję. takiej szukałam i taka mi się podoba.
      śmiać mi się chce bo mąż zadał mi pytanie zaraz po jej wniesieniu- to kiedy malujesz na biało? a ja - wcale, zostaje taka.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam takie stare meble, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój dom to po prostu marzenie, jest przepiękny <3
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna komoda!!! Cudownie wpisała się we wnętrze :)
    pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te same kąty jednak wciąż zachwycają. Nie rezygnuj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafka piękna jak i cała reszta ale mnie i tak fascynują Twoje schody:-)
    Jaki jest koszt takich schodów?

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szafka jak i cała reszta, ale mnie i tak najbardziej fascynują Twoje schody:-)
    Jaki jest koszt takich schodów?

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny mebel z u Ciebie wygląda zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Komoda piękna, ociepla i na pewno jest pojemna. Napiszę jednak szczerze, że nie podoba mi się ściana za schodami, za ponura. Nie przywiązuję się jednak do niej, bo pewnie niedługo będzie remoncik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. remoncik zawsze wskazany:) ale ściany nie ruszę-i to raczej jeszcze długo, może wygląda ponuro ale jest bardzo praktyczna (to taka ciemna żywica) moje dzieci schodząc po schodach ciągną dłonią po całej długości do samiutkiego dołu. Jasna ściana byłaby niestety niewypałem. Na prostopadłej ścianie położyłam białą cegłę i non stop ją szoruję tak się brudzi.
      P :)

      Usuń
    2. Mnie podoba się ciemna ściana za schodami. Lubię jak w pomieszczeniach jest zaakcentowana jedna ze ścian kolorem ciemniejszym :). Komoda śliczna, nadaje jadalni niepowtarzalnego uroku.

      Usuń
  12. Świetna ta staruszka. Zgadzam się, że połączenie szrości z drzewem to strzał w 10. Niestety mi też się zdaje, że jest trochę ciemno na schodach przez tę ścianę ale być może inaczej i jaśniej prezentuje się w realu, jakiś świetlik?:-) Z drugiej strrony doskolane Cie rozumiem jesli chodzi o praktykę bo mam to samo. U mnie co prawda tylko 2 dzieci ale ściany upackane jakby ich było conajmniej 5:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Już gdzieś u Ciebie pisałam. Twój dom to mój dom marzeń.
    Mój co prawda jest na etapie parteru ... Zbieram Twoje zdjęcia jako inspiracje na przyszłość.
    Jestem pełna podziwu, że przy tylu dzieciach jesteś tak zorganizowana, że masz czas na tak piękne urządzanie i to własnoręcznie.
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie bardzo podoba się kolorystyka , tzn. ta ciemna ściana i na niej drewniana szafka, do tego te dodatki, rewelacja .
    Cieszę się, że nie przestaniesz blogować. Twoje wnętrza to miód na moje zmysły. miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  15. Komoda jest piękna i doskonale wpisuję się w Wasz dom:) Całość wygląda super! Podziwiam Cię za tyle pasji i ich realizacje:)
    Pozdrawiam ciepło
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  16. witam, gdzie mozna kupic zyrandol, ktory wisi nad stolem

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam go na allegro ale niestety nie pamiętam nazwy użytkownika. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. a może pamięta Pani jak wpisać na all żeby ją znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam po- żyrandol, cena w zakresie 399-400

      Usuń
    2. Dziękuję, jedyny jaki znalazłam to za około 900 zł. :)

      Usuń
    3. Kamciu, zajrzyj tu, jest identyczny, ale cena kosmiczna http://www.oswietleniedladomu24.pl/lampy-sufitowe/zyrandole-sufitowe/lampa-zyrandol-tray-czarny-led-na-ziola-swiece-jadalnia-markslojd-105780-64558.html

      Usuń
  19. Uwielbiamy Twoje pasje dlatego nie rezygnuj z żadnej!!! Nudno by nam tu było:) Śliczna ta komoda. Nadała inny klimat wnętrzu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalnie prezentuje się te schody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, zdradzisz może gdzie kupiłaś te białe drzwi widoczne na zdjęciu i orientacyjną cenę? jeśli chodzi o komode to wygląda pieknie i jest tu taka kropka nad i!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drzwi robił nam stolarz, którego wyszukałam na allegro- nie mam namiarów, ale i tak bym nie poleciła dłuuuuuugo czekaliśmy- człowiek bardzo niesłowny.

      Usuń
  22. Pozostałe drzwi w domu tez on robił czy to juz produkt "gotowy"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na piętrze mamy gotowce z marketu- niby drewno ale beznadziejne.
      Taki model drzwi mieliśmy kiedyś w naszym domu dlatego chciałam zamówić wszystkie u tego sprzedawcy, ale on nawet telefonów nie odbiera :) udało mi się kupić trzy pary takich drzwi,. pozdrawiam

      Usuń
  23. Small world of design14 sierpnia 2015 00:10

    Komoda jest świetna, a białe schody prezentują się bardzo dobrze na tle szarej ściany.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, pięknie Pani mieszka :) Czy może Pani zdradzić co ma Pani na ścianie ze schodami? Czy to tapeta? Poszukuję czegoś do wykończenia klatki schodowej (ciągle jest brudna). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta ściana jest idealna! Nie miałam zupełnie pomysłu na ścianę a ta trafiła do mnie od razu. Chyba będę chciała taka zrobić samą. pamiętasz może co to był za produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona to tynk żywiczny, nie pamiętam tylko nr koloru (czarno/szare)

      Usuń
  26. Kasiu, czy kolor ścian to wspomniany juz "zagubiony list" ??? :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie! Podoba mi się wszystko :). Cudowny klimat!
    Kasiu, jeśli mogę, chciałabym spytać o witrynę w jadalni. Jeśli dobrze widzę, to jest to zabudowa z Ikea? Czy witryna jest złożona z części, jeden element na drugi? Czy da się to wszystko złożyć w jedno?
    Chciałam zrobić coś podobnego u siebie, ale z wolnostojących szafek takiej z przeszkleniami nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, witryna złożona jest z kilku szafek ustawionych na sobie (dokładnie czterech )
      zrób sobie projekt w planerze IKEA, mają teraz nowy system kuchenny, dużo lepszy, złożysz sobie witrynkę jaką chcesz. pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...