czwartek, 24 lipca 2014

bunnies w marynistycznym wydaniu:))


Pozostaje w letnich klimatach, nie wnętrzarsko ale nadal wakacyjnie i z marynistycznym akcentem. 
Nawet króliczki podążają za modą na królujący w tym sezonie marin.
Dzisiaj kilka moich prac właśnie w takim wydaniu.
zapraszam

Pan zając- rzadko szyje je w męskim wydaniu, ale czasami się zdarzy. 
 buntowniczka w letniej sukience:
 i na koniec 
elegantka




***
Wszystkie prezentowane króliczki zostały już sprzedane.
***
na dziś to tyle
do następnego
pozdrawiam
K.

42 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądają w tych wakacyjnych strojach :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co lubię w tych Twoich zwierzakach, precyzję wykonania i ogromną dbałość o szczegóły.
    Guziczki, buciki, kokardki, wszystko w odpowiednim miejscu, idealne. !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ są piękne! Masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są urocze:) Sama chciałabym takiego króliczka w domu:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Jak ja bym chciała tak pięknie szyć! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki rewelacja, fajny pomysł taki króliczek od razu kojarzy się z morzem, piaskiem, latem :) super, pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna królicza gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są ...fantastycznie dopracowane szczególnie pyszczki takie mają, a widziałam już sporo mało udanych. Twoje są idealne ;_)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za urocza i genialna rodzinka!:)) Są boskie po prostu:) Pozdrawiam Cię słonecznie.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze :) Niesamowite, że sama je tworzysz :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne króliczki i świetna sesja...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe te królisie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne królisie. :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne kicajce
    pozdrawiam
    Kasia G-G

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna rodzinka.. aż nad może mi się zachciało!
    BUZIAK :*
    DECU Style

    OdpowiedzUsuń
  16. O nieee, sprzedane :((( Szkoda :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne wydanie :) Też planują serię pomponów w stylu marines :) Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz Kasiu wielki talent. Mogłabyś zdradzić gdzie kupujesz tak piękne kolory materiałów, chciałam sobie uszyć poduszki na taras. Dziękuje za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie rzeczy coraz bardziej mi się podobają. Chciałabym, żeby moje dziecki bawiły się takimi królikami zamiast np. lalek barbi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam twój dom i twoje prace! wieki mnie tu nie było...
    pozdr i zapraszam do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie zajączki to nie tylko na święta. Będa świetnym dopełnieniem wakacyjnych podróży nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne są te króliczki! Super połączenie kolorów! bardzo zgrane i udane!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam Pani Kasiu! Od kilku miesięcy obserwuje tego bloga i jestem pełna zachwytu dla Pani i wnętrza stworzonego z taka pasją. Jestem na etapie budowy a raczej za niedługo wykańczania środka domu w związku z czym mam kilka pytań. Gdzie kupowała Pani białą cegłę czy jest to produkt z elkamio? Bo jestem przed wyborem cegły właściwie płytki ceglanej i nie wiem z jakim firmy zakupić? Chciałam żeby przypominała starą po przejściach cegle ale właśnie białą i taka widzę w Pani wnętrzu. Bardzo proszę o jakiś namiar. Wiem że kuchnia to ikea ale jakie to fronty chodzi mi o model? I czy listwy przy podłogowe są drewniane czy z tworzywa? Na ta chwilę to tyle,ale jeśli nie będzie Pani miała nic przeciwko to niejednokrotnie będę prosiła o pomoc w odpowiedzi na moje pytania z góry bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Zakochałam się w Pani tarasie! Mój to jeszcze odległy temat ale bardzo bym chciała żeby przypominał Pani taras. Jest bajeczny i bardzo klimatyczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam pati, że dopiero odpisuję. Mam nadzieję, że wybaczysz ten mały poślizg.
      Kochana płytki ceglane imitujące starą cegłę kupiłam na allegro u tego sprzedawcy:
      http://allegro.pl/stara-cegla-biala-kamien-dekoracyjny-imitacja-i4494906846.html
      co do frontów; Ikea zmieniła cały asortyment mebli kuchennych teraz kuchnie METOD mają inne nazwy frontów niż te kiedyś. Podobny do moich a nawet chyba takie same są fronty BODBYN
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80208261/
      Listwy wykonane są z płyty MDF, kupiłam je również na allegro, ale niestety nie pamiętam już sprzedawcy.
      pozdrawiam i zyczę powodzenia w urządzaniu domu
      Kasia

      Usuń
  24. Witam Pani Kasiu!
    Na tym bogu piszę pierwszy raz,ale obserwuje od kilku miesięcy Pani wnętrze. Jestem pod ogromnym wrażeniem wszystko podoba mi się bardzo i wzwiązku z tym mam parę pytań. Proszę mi powiedzieć gdzie zamawiała Pani białą cegłę czy to jest cegła z elkamino? Jestem właśnie przed zakupem i w Pani wnętrzu wygląda fantastcznie a mam dylemat gdzie zamówić?! Kuchnia z IKEA to juz wiem ale jaki to fronty? A listwy przy podłogowe to rewno czy tworzywo i z jakiej firmy? Na razie tyle ale na pewno jeszcze będę się Pani radzić jeśli nie będzie Pani miała nic przeciwko. Z góry bardzo serdecznie dziękuje i gorąco pozdrawiam. Zakochałam się w Pani tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, to jest kapitalne! Za ile można kupić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. króliczki takich rozmiarów to koszt 150 zł.
      pozdrawiam

      Usuń
  26. Piękne są te Twoje króliczki, takie małe dzieła sztuki :) to się nazywa prawdziwy talent

    OdpowiedzUsuń
  27. :) Ale pięknie, wakacyjnie!
    Dobrze, ze urlop dopiero przede mną i jeszcze marynarzy zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cudowne, super pomysł i świetne wykonanie


    www.cudnemeble.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. małe dzieła sztuki,są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...