niedziela, 1 czerwca 2014

****

Pogoda ostatnio nie rozpieszczała, po pięknych słonecznych dzionkach nastały deszczowe zimne dni. 
Wczoraj szybko wykorzystałam bardziej pogodny i słoneczny dzień na zrobienie kilku zdjęć na tarasie.  
Jest to bardziej zapowiedz tego co zamierzam ukończyć w najbliższym czasie.
Jak możecie zauważyć zniknął buduarowy pawilon i pojawiło się białe drewno. W tym roku postawiłam właśnie na kolor biały i wyrazisty niebieski oraz na różnorodne oświetlenie solarne. Wieczorem taras tonie w pięknym klimatycznym świetle. Czerwona kula jest jedynym dodatkiem w tym kolorze.

Na dzisiaj to niestety tyle, zmykam świętować z moją gromadką dzień dziecka.  
W kolejnych postach postaram się pokazać więcej,






ściskam i do następnego
Kasia



56 komentarzy:

  1. Wonderful! Your decoration is like a warm summer wind! Beautiful! And beautiful pictures.
    All the best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowo wieczorkiem a za dnia - ten błękit jest rewelacyjny, niczym nad morzem. Świetna osłonka na kwiaty i ten leżaczek - no rewelacja. Bardzo podoba mi się ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lampiony wiszace :)
    Uwielbiam twoje posty :)
    Pozdrawiam...
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale numer-moj osobisty stolarz buduje mi bardzo podobna konstrukcję. Chyba nasze tarasy beda bliźniaczo do siebie podobne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie na Waszym tarasie a błękitny wygląda bardzo wakacyjnie w połączeniu z bielą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takim tarasie można leżeć i leżeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, bardzo często tu zaglądam i zachwycam się pięknymi aranżacjami i wnętrzami Twojego uroczego domu. Dzisiejsza odsłona tarasu prezentuje się wspaniale i wszystko jest dopieszczone i dopracowane - pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego z okazji Dnia Dziecka dla tych dużych i tych małych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu pięknie :) zupełnie inny taras :) Poprzedni romantyczny, ten z akcentem morskim :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Agnieszka



    OdpowiedzUsuń
  9. Taras zupełnie zmienił oblicze, podoba mi się już białe drzewo i ciekawe zadaszenie. Czekam na efekt końcowy. Uściskaj dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity taras! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie- jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu...zawsze podziwiam,jest pieknie:)) gratuluję zasluzonego tytulu:) serdeczne życzenia dla Twojej trojeczki:)) moje smyki juz śpią po dniu pełnym wrazen.pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje kolory <3
    u mnie na balkonie też króluje biel z dodatkiem granatu :)

    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie! Już nie mogę się doczekać dalszej części.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czułam jak ostatnio napisałaś o tarasie, że zrobisz nowy. W ubiegłym roku planowałaś , i zrobiłaś letnią kuchnię , więc byłam pewna , że w tym roku dasz radę !!!!! Pierwsze kadry śliczne. Tez chciałabym zadaszyć taras !!!!!! Możesz zdradzić gdzie kupiliście drewnianą konstrukcję, czy sami malowaliście i czym pokrywalićie daszek ? Nie zaciemnia wnętrza domu ? Pozdrawiam i słodkich dni dla całej rodzinki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, zachwyciłam się Twoim nowym obliczem tarasu. Uwielbiam biel, ale ten błękit tak pięknie współgra i przywodzi klimat śródziemnomorski. Po prostu pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie
    Pozdrawiam gorąco, na przekór aurze

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny taras w nowej odsłonie, powiedziałabym takiej lekko marynistycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie !!! :) Az sama poodpoczywalabym na takim Cuudnym tarasie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, kolorowo, wakacyjnie...Błękit oszołamiający:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycający taras, uwielbiam takie białe balustrady. I błękit - jak w Grecji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taras zapowiada sie bombowo. Mam nadzieje ze szybko pokarzesz nam jakies szersze kadry :)
    U mnie druga odslona salonu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiana na wielkie in plus:) Co drzewo, to drzewo, aż zazdroszczę, bo ja właśnie intensywnie myślę na zadaszeniem tarasu:) pozdrawiam, aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię piękne miejsca więc dołączam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, muzo moja!;-) nie nadążam za Tobą. Podziwiam Ciebie, ale i Twojego m. Jak on sobie z tymi zmianami radzi. u mnie wojna przy każdej zmianie ;-) Mów szybko jaką farbą pomalowałaś balustradę. Też mam taką:-) Czy nie obawiasz się, ze na zewnątrz farba będzie się łuszczyć?. co położyć na drewno już malowane drewnochronem?
    A teraz pochwalę się:-) Zauroczyła mnie Twoja biała cegła, więc wyłożyłam nią ścianę w ganku - sama!:-) jest cudnie. nabrałam ochoty na przedpokój i kuchnię. Kochana, nakręcasz mnie do ciągłego działania. nie wiem czy mój m to zniesie:-)
    Jesteś super kobitka! Ale to już wiesz:-)
    Ściskawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za tyle ciepłych słów. Mój m w ogóle się nie udziela, czasami jak marudzę podeśle jakiegoś fachowca:) dla świętego spokoju. Taras robił nam mój brat, pomalowany jest jakimś biało-kremowym impregnatem ale już wiem, że trzeba pomalować go jeszcze raz. Same balustrady pomalujemy białą akrylową. Na sękach powychodziły żółte plamy i pojawia się żywica. Ostrzegali mnie, że tak będzie ale uparta jestem i nie przeszkadzają mi nawet te sęki. Na pewno co jakiś czas taras będzie wymagał odświeżenia.
      Co do twoich poczynań to jestem z Ciebie dumna. Działaj dziewczyno, działaj,
      Pytałaś mnie jeszcze pod innym postem o okrągłe dywaniki, pozwolę odpowiedzieć sobie tutaj. Kupiłam je na allegro ale juz bardzo dawno temu, Nie mam żadnych namiarów na sprzedawcę, przykro mi:(.
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  26. Ahhhh Kasiu, Kasiu... Od niedawnego wydania Najpiękniejszych Dekoracji Domu nie potrafisz wyjść mi z głowy :) W sensie Twoje aranżacje, ale i Ty w całości również, zakręcona babeczko :) Zaglądam do Ciebie notorycznie, ale najzabawniejsze jest to, że przez Ciebie wchodzę teraz cały czas na Ikeę i zaglądam czy nie ma jakiś nowych tkanin, które przykułyby moją uwagę, bo postawiłam sobie za cel zaznajomić się z maszyną do szycia i uszyć obrus :) P.S. W którym roku kupowałaś tą niebieską tkaninę na obrus pokazaną w Dekoracjach Domu? Bo teraz nie widzę jej nigdzie w Ikei. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrze i wzdycham jak u Ciebie ładnie, podziwiam Cie i przyznaje, że Twoje posty są zachętą do działania, Listwy przysufitowe już mam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo inspirujący blog, piękne zdjęcia i stylowe wnętrza. Po obejrzeniu mam ochotę pozmieniać conieco w swoim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu, potrzebuję porady. Dziś przyjechał mój nowy nabytek holenderska dębowa garderoba, taka z wieszaczkami i lustrem. jest przepiękna. Od początku planowałam przemalować ją na biało, choć sama w sobie jest cudna i wszyscy w domu zabraniają mi tego. decyzja jeszcze nie zapadła, ale .... Mebelek jest zrobiony jakimś prontem i zastanawiam się czym to dobrze odtłuścić. Zamierzam użyć farby A. Sloan, przynajmniej na pierwsze 2 warstwy, potem jeszcze zobaczę czy użyję wosku, czy raczej farby akrylowej. Muszę tę farb dobrze wypróbować, choć nie zależy mi na postarzaniu mebla.
    Z góry dziękuję za odp.
    Pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga z moim kredensem był podobny problem, był pomalowany pokostem lub czymś pokrewnym. Zadzwoniłam do przedstawicielki Annie Solan i powiedziała żeby przed malowaniem tymi farbami pomalować mebel lakierem wodnym 2-3 warstwy. więcej pracy ale opłaca się. Poczytaj więcej o malowaniu farbami A Sloan na stronie www.patynowy.pl lub po prostu zadzwoń do Pani Moniki. Nr podany jest na stronie. Bardzo fajna babka odpowie na wszystkie twoje pytania. Najważniejsze żeby zrobić (pomalować) to dobrze niż później patrzeć na nieudaną metamorfozę i żałować co się najlepszego zrobiło. ja tak miałam to bardzo frustrujące. powodzenia.

      Usuń
  30. Bajka!!! Ostatnie zdjęcie...ech...położyłabym się i po prostu odpoczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. www.sohomely.pl Nowy sklep z tekstyliami domowymi w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne ^^ Firmy deweloperskie powinny mieć też w sobie ofertę aranżacji wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale tutaj słonecznie :) Nawet chmury za oknem jakoś rozeszły się na boki. Miejmy nadzieję, że już nie długo będę mogła w swoim ogródku posiedzieć i nie zmarzne i nie zmokne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dziękuję za radę. tak zrobię, jutro zadzwonię, ba naprawdę mam trochę stracha :-). Ciekawi mnie jeszcze Kasiu jakiej farby/lakieru użyłaś do odnowienia tego okrągłego stołu i krzeseł?
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta granatowa donica jest rewelacyjna! Całość niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie ! Żeby tylko w końcu pogoda dopisała :-)

    A mogę spytać skąd lampiony ? Dają cudny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż chce się usiąść i odpocząć w takim miejscu..:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie tam u Was! Cudnie po prostu, jestem jak zwykle zakochana i zachwycona:) Uściski wielkie:)

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nowy sklep z tekstyliami domowymi w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!
    www.sohomely.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę balkonu tarasu, ogródka!! niestety brak czegokolwiek, w zamian za to staram się wprowadzić jak najwięcej zieleni do swoich wnętrz - chociaż mała namiastka :)

    Pozdrawiam
    Marta Wieclaw Design

    OdpowiedzUsuń
  41. Choć "buduarowy" taras podobał mi się to tn wystrój jest bliższy memu sercu. :-) Po prostu cudnie i klimatycznie!
    Pozdrawiam upalnie! :-) Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny taras/ogród! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo romantyczne wydanie tarasu. Śliczne, urocze, cuuuuuuuuudowne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. I greckie, i dalekowschodnie inspiracje tu widzę... nastrojowo :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam zachłyśnięta pięknem i kreatywnością:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie cudowne miejsce! aż nie można wzroku oderwać :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniały lekki, pełen oddechu klimat.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest przepięknie! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam Pani Kasiu, do Pani domu zaglądam codziennie, z niecierpliwością czekam na każdy nowy post na blogu i jak zawsze oczu nie mogę oderwać od zdjęć... Obecnie jestem w trakcie wykańczania własnego domu, a dom Pani jest dla mnie wielką inspiracją. Chcę zapytać o balustrady tarasu, te obecne :) Jeśli mogłabym poznać wymiary długość i szerokość oraz grubość każdej belki z której balustrada jest zrobiona. Chodzi o tę jedną część, tę kopertę :) ( o jej wymiary) może brzmi to śmiesznie nie potrafię bardziej obrazowo wytłumaczyć. Wiele balustrad widziałam o kształcie koperty, bo zdecydowana na ten wzór to jestem od początku budowy domu :) Przekopałam internet wszerz i wzdłuż ale w Pani domu wykonane jest to tak jak sobie wymarzyłam, idealne proporcje heh :).. I dlatego jeżeli mogłaby Pani ... bardzo proszę. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam Panią. Dziękuję za miłe słowa:))))
    Wiem, że pisała Pani do mnie na pocztę, niestety nie zdołałam jeszcze odpisać na wiadomość- przepraszam. Postaram się zmierzyć tą belkę (kopertę) z pamięci niestety nie wiem jakie ma wymiary. Dobrze??
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...