piątek, 2 maja 2014

uszaki w wiosennym pokoju dziennym

Witajcie po dłuższej przerwie
Wiem, wiem trochę mnie nie było :(  Pewnie zastanawiacie się gdzie na tyle czasu zniknęłam? Niestety nie napiszę nic oryginalnego- zwyczajnie wciągnęło mnie codzienne życie, praca, dzieci, dom itd.  Nawet święta wielkanocne przeszły nam jakoś niezauważenie. Świąteczne przygotowania i klimat bezlitośnie zabił pobyt z córeczką w szpitalu. Całe szczęście jest już OK i wychodzę pomalutku na prostą. 
Teraz zabieram się ostro do pracy - nowe plany i motywacja, która dodaje sił. 
Mam nadzieję, że sił wystarczy mi na długo tym bardziej, że szykują się u nas naprawdę DUŻE, DUŻE zmiany. Jedno wiem na pewno nuda nam nie grozi.
****
W dzisiejszym poście zapraszam do wiosennego pokoju dziennego, którego od niedawna stroją nowe/stare mebelki, to dwa francuskie uszaki kupione na allegro. Myślałam o zakupie jednego ale, że fotele sprzedawane były jako komplet a ja zachwyciłam się nimi od pierwszego wejrzenia bez wahania wzięłam oba. 
Na początku ciemne z zieloną tapicerką nie pasujące do niczego. Przy pomocy zaprzyjaźnionego tapicera dałam im drugie mam nadzieje lepsze życie. Do przemalowania ciemnego drewna ponownie użyłam farb Annie Salon (pisałam o nich tutaj), które i w tym przypadku sprawdziły się rewelacyjnie.
zapraszam:)






A tak było
pozdrawiam
K

87 komentarzy:

  1. Dobrze ,ze juz Twoja corcia sie dobrze czuje !!! Najwazniejsze to zdrowie.
    A u Ciebie jak zawsze Pieknie :) Fotele wygladaja Cuudnie w nowym ubranku :):)
    Pozdrawiam Cie Serdecznie i Zycze Duuzo Zdrowka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu fantastyczna przemiana foteli, Twój salon wyglada obłędnie :)
    Zdrówka dla córeczki !!!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. alez pięknie u Ciebie;)))tez będę miała jasny salon;)))marzenia właśnie zaczynają się spełniać, można podejrzeć "nasze miejsce na ziemi"-zapraszam serdecznie i pozdrawia majowo, bzy już widzę pięknie zdobią pokój;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dla córeczki. I całej rodzinki.
    Piękne fotele. Faktycznie, dostały drugie życie. Salon jak zwykle zachwyca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kasiu, u Ciebie jak zwykle przepieknie :-) Fotele wyszly rewelacyjnie!

    Dobrze, ze Haneczka jest juz zdrowa. Pewnie najadlas sie strachu :-\ Niech chorobska omijaja was wielkim lukiem.

    Gdy napisalas, ze szykuja sie duze zmiany i nuda wam grozic nie bedzie... to pierwsze o czym pomyslalam to ze rodzina wam sie powiekszy ;-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś:))))))))))))))pozdrawiam ciepło

      Usuń
    2. Jeśli dobrze zrozumiałam rodzinka się powiększy wielkie gratulacje :)
      pozdrawiam Wiola

      Usuń
    3. Naprawdę szczerze, szczerze podziwiam takie kobiety jak Ty ! Gratuluję :)

      Usuń
    4. Wspaniale wiesci! Serdecznie gratuluje :-) :-) :-) Rosnijcie zdrowo :-) Pozdrawiam cieplo :-)

      Usuń
  6. Fotele wyglądają rewelacyjnie, zmiana jak najbardziej na plus:)Salon bardzo mi się podoba:)
    Zdrówka dla córki i dużo energii na nowe pomysły:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się podoba nowe wydanie foteli; bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka! Fotele bardzo fajne i zapewne wygodne, więc czego chcieć więcej. W starej wersji również ładne, ale wiadomo, nie do Twojego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna metamorfoza! Fotele są przeurocze i bosko wkomponowały się w klimat salonu. Dużo zdrówka dla córci! Pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotele sa sliczne, w ogóle ten salonik jest uroczy taki świeży i zwiewny, klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam jak dla mnie pierwsza wersja uszakow zdecydowanie leprza uwielbiam taki styl ale to juz wedlug gustu pozdrawiam z pucka pomorskie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, uszaki dostały tysiąc razy lepsze życie. Pięknie im w szarości. Cudnie dobierasz dodatki do swojego domu. Piękne zdjęcia. Ten bez, zajączki i ta latarenka w tle. Mam nadzieję,że córeczka lepiej się czuje. Fajnie ,że już jesteś w blogowym świecie i że zapowiadają się duże zmiany.... czekam z utęsknieniem. Pozdrawiam i życzę miłego majowego weekendu.
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, czy można wiedzieć u jakiego sprzedawcy zostały kupione te uszaki? Pozdrawiam stała czytelniczka Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Uszaki wyszły przepięknie! U nas też ostatnio chorobowy pomór. Zdróweczka zatem życzę! I o ile dobrze przeczytałam powyżej to gratuluję z całego sedrucha! Buziaki gorące!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ludwiki!!!! gratuluję znakomitego zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Foteliki rewelacja.....pięknie się prezentują.....oj marzą mi się takie do saloniku :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne wnętrze a w fotelu nic tylko bym siedziała i czytała książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te zielone też cudne lecz do innego wnętrz niż Twoje,napisz prosze czy farba jest wydajna,czy wystarczy jedna warstwa/jest nie tania dlatego pytam/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka dla córci i dla Waszej rodzinki:) Fotele po przemianie wyglądają fantastycznie i pięknie komponują się z wnętrzem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale bym chciała znależć się w takim wnętrzu :) chciałąbym takie mieć u siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, czyżbyś była w ciąży! Chyba tak to zrozumiałam :-) Jeżeli tak o gratuluje Kochana :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam pisać wprost, ale TAK, dziękuję

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Kasiu przede wszystkim gratuluję!!!!! , fotele cudne i dziękuję za radę w sprawie stołu ( stoi u mnie już jakieś 2 tygodnie i jest super). Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze gratuluję mamusiu! Po drugi cudna metamorfoza tych foteli. A po trzecie mam pytanie o ścianę, tę za kominkiem, biała cegła, czy to tapeta? Jeśli tak, to czy możesz napisać jaka i gdzie kupiona. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu przede wszystkim gratuluję!!!!! , fotele cudne i dziękuję za radę w sprawie stołu ( stoi u mnie już jakieś 2 tygodnie i jest super). Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie , bardzo pasują do wnętrza.
    Choc u mnie pasowałyby te zielone:)
    Gratuluję ciąży i życzę zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu przede wszystkim gratulacje dla Ciebie i w sumie męża ;) Życzę Wam powodzenia :)
    Co do foteli to fantastyczna przemiana :)

    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudne fotele a cały

    dom wspaniały,jesteś dla mnie mega inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu wielkie gratulacje! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :) PS. Uszaki są śliczne! W ogóle pięknie u Ciebie, zresztą jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie jak zwykle cudownie i pięknie! Prawie codziennie wchodzę i tysiące razy oglądam zdjęcia z Twojego domu, są dla mnie jedną wielką inspiracją :):):) I gratuluję maleńkiego serduszka :) Ja na razie mam jedną córeczkę Hanię ale marzeniem jest trójka dzieci i mam nadzieję że uda nam się wkrótce spełnić te marzenia :) Pozdrawiam serdecznie Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu, gratulacje - trzymam kciuki za Duże Zmiany :-)
    A fotele wyszły pięknie!
    Uwielbiam też na wiosnę bez we wnętrzach, wygląda tak świeżo…
    Spokojnego weekendu - Basia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana wielkie pokłony !!!! Dla takich jak Ty Kobiet powinno się budować pomniki !!!!! Kobieta, matka i dekoratorka pierwsza klasa !!!!! Gratuluję bardzo !!! Oj i pamiętam jak mówiłaś kiedyś , że jak pojawi się czwarte dziecko to mąż dobuduje kawałek domku ! ?
    Życzę więc zdrowia, wiele sił w realizacji planów. I naprawdę podziwiam !!!!!!!! Och, gdybym była trochę młodsza zdecydowałabym się na trzecie dziecko.
    Fotele cudne i pokój taki świetlisty. Poduchy fajne i wałeczki i widzę szufladki nowe chyba. Też takie kupiłam więc rzuciły mi się w oczy. Pozdrawiam i uściski dla Haneczki aby zdrowa była i gratulacje również dla męża , i niech obietnicy dotrzyma , ha ha ha, buziol dla wszystkich i dla chłopaków też :):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie jak zwykle, nic tylko patrzeć i podziwiać! No i motywujesz do przeróbek, mebel już mam teraz tylko potrzeba troche chęci. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapomniałam z tego wszystkiego dodać, że fotele piękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wnętrze bardzo stylowe. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga pani Kasiu skąd te poduchy? szukam takich od dawna .BARDZO WAŻNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie poduchy to ikea. Te w niebieskie kwiaty to końcówki serii jak byłam ostatnio to już nie było ich w sprzedaży.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. wlasnie wrocilam z IKEA i widziałam, ze jest dostepny materiał na metry w taki sam wzor w niebieskie kwiatki

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo.Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam

      Usuń
  36. Gratuluję ;)a fotele prezentują się rewelacyjnie;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fotele wyszły swietne, też na takie poluję! masz fantastyczny zmysł dekoratorski, wszystko fajnie łączysz w jedną spójną całość! podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam - za całokształt:) stała podlądaczka

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj mam pytanie jakim rodzajem tkaniny obiłaś fotele(ładny kolor).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tkanina to typowa tkanina tapicerska wybrana u tapicera, nie znam symbolu

      Usuń
  39. Gratulacje!!!!!!!! Same dobre waidomości
    Fotele piękne, piękny materiał i wyglądają na bardzo wygodne.
    Miło patrzeć na tak piękne wnętrza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje!
    Mam pytanie odnośnie stolika kawowego jaki wymiar i cena - jest piękny a fotele rewelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stolik 70x120, cena do sprawdzenia na www.daromeble.pl

      Usuń
  41. Pięknie się to wszystko prezentuje :) no i oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ zazdroszczę Ci tych uszaków, przepiękne są! Idealnie wpasowały się do Twojego cudownego wnętrza. Pięknie mieszkacie, jestem zachwycona! Pozdrawiam ciepło i dużo słońca życzę.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona salonikiem :) Mój dom dopiero powstaje, a ja już szukam inspiracji ;) Na pewno przeczytam wszystkie wpisy tutaj. Pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratulacje z okazji ciąży ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne te uszaki.
    Serdecznie gratuluję :-))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Kasiu gratuluje, może będzie druga córcia:) Pozdrawiam i teskniłam za wpisami ale jesteś jak najbardziej usprawiedliwiona
    Alka

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudnie u Ciebie!Rozmarzyłam się a bez i jego zapach ma w sobie coś niesamowitego,kojarzy mi się bardzo z moją babcią.Kasiu powiedz w jakim programie obrabiasz zdjęcia, są rewelacyjne niczym z najlepszych magazynów ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia obrabiam w PhotoScape to bardzo podstawowy (łatwy) i darmowy program.
      pozdrawiam

      Usuń
  48. Można oglądać i oglądać te zdjęcia bez końca. Cudowne stylizacje.
    Pozdrawiam. http://mysweetdreaminghome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ma PAni talen do kupowania pięknych rzeczy, podoba mi się świecznik 4 ramieniu i lupa, czy to zakup z allegro? Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu lupa to rzeczywiście zakup w sieci, natomiast świecznik to jedna z nagród od MM -Kobieta z pasją roku 2013.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Gratuluje pięknej nagrody i gustu. Pozdrawiam ciepło. Els

      Usuń
  50. Fotel wyszedł zachwycająco. A uszaki błękitne niebiańskie i pasują na tą piękną wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudnie tam u Ciebie! mm piękne wnętrze i "wyposażenie" :)
    Cieszę się, że z córeczką już wszystko dobrze!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  52. ha ha ha! Mam taki zwyczaj, że wchodząc na Twój blog, najpierw czytam tytuł wpisu, potem oglądam zdjęcia i na końcu czytam wpis. Jakże się zdziwiłam oglądając zdjęcia, bo myślałam, że "uszaki" to... niebieskie zajączki na stole (chyba jestem już zmęczona). :D A fotele przerobiłaś SUPER! Są cudowne! Osobiście nie preferuję foteli o takich kształtach ale Twoje, po wizycie u tapicera, wzięłabym w ciemno. Perfekcyjnie wykończone. Gratuluję!
    Pozdrawiam wiosennie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kasiu
    metamorfozy przeurocze jestem w nich zakochana :) mam pytanie o białą cegłę gdzie zostala zakupiona, jaka to firma bede bardzo wdzieczna! Chcemy zdążyć taka położyć przed narodzinami synka, a to juz tylko pare tygodni zostalo :)
    Ps . Rowniez dołączam sie do gratulacji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Ja płytki ceglane kupiłam u tego sprzedawcy;
      http://allegro.pl/stara-cegla-biala-kamien-dekoracyjny-plytki-jmr24-i4219195516.html
      Równie mocno gratuluję i powodzenia. :))))))
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  54. Rewelacja zresztą jak zawsze!
    Kasiu ile tak przeciętnie bierze tapicer za taką robótkę?Również kuszą mnie takie uszaki.
    Czy latarenka też przemalowana na szaro ? Czy te farby sprawdzą się na metalu?Jeszcze pytanie czym malujesz pędzlem czy wałkiem i jakim?Pozdrawiam i dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  55. zmiana kolosalna! i oczywiście na plus, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie wszystko wygląda pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj Kasiu,
    Dawno mnie Tu nie było :) Twoje mieszkanie w każdym calu wygląda rewelacyjnie :) Aż miło oko zawiesić :)

    A dużych zmian...serdecznie GRATULUJĘ!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam serdecznie!
    Pani Kasiu, gratuluję wygranej:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kasiu,
    wczoraj czytałam nowe wydanie "Moje Mieszkanie", z którego dowiedziałam się o wygranej w konkursie. Gratuluje serdecznie!!!!! stała czytelniczka Ela

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne wnętrze :) Fotel mnie zachwycił meega :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wręcz jak z obrazka, skąd w Pani tyle gustu... :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystko wygląda cudnie, proszę o informację jaki kolor ścian ma Pani w salonie, bo właśnie urządzam swoje mieszkanko i ten odcień jest nieziemski :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudownie :) a przed i po robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Kasiu ską masz taką piekną kanapę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a..... z Allegro :) poważnie
      zrobił ją dla mnie pewien miły Pan- wszystko do ustalenia
      wpisz w wyszukiwarce lupo max
      albo-proszę http://allegro.pl/naroznik-lupo-max-pwtomex-i5522205310.html
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...