wtorek, 6 stycznia 2015

To był dobry rok - czas podsumowań

Witajcie w Nowym Roku :)

Koniec starego/początek nowego roku to czas podsumowań, ale również czas nowych planów i postanowień - ja również takie mam - co do ich realizacji ??? - zobaczy.

To był dobry rok :) Rok dużych zmian w domu jak i kolejnej czwartej rewolucji w życiu. 
Mam nadzieję, że miniony rok i Wam przyniósł wiele dobrego, a ten nowy 2015 będzie dla nas wszystkich jeszcze wspanialszy. Tego Wam jak i sobie życzę.

Podobnie jak w poprzednich latach tak i tym razem przygotowałam małe podsumowanie tego co było, co się zmieniło i co przybyło. zaczynamy.



Na początku roku mój stary kredens przeszedł małą metamorfozę. Namęczyłam się... ale myślę, że było warto (więcej na temat tej metamorfozy tutaj )

 W lutym odnowiliśmy łazienkę na parterze. 
(Ali dzięki za przypomnienie)

Kolejnym powodem do radości było kwietniowe wydanie Mojego Mieszkania, w którym można było zobaczyć moje zdjęcia z wielkanocnymi aranżacjami.

Również w marcu ukazało się specjalne Wydanie Mojego Mieszkania Najpiękniejsze Dekoracje Domu ze mną na okładce i sesją naszego tarasu oraz letniej kuchni. (więcej TUTAJ )

Marzec był super miesiącem! Przyniósł mi tytuł "Kobiety z Pasją 2013" plebiscytu organizowanego przez miesięcznik MM.

W jadalni pojawił się większy stół. Stary był wyjątkową perełką, ale niestety zmiana była konieczna. (więcej tutaj )
a, w pokoju dziennym moje wymarzone uszaki. ( więcej tutaj )
Kuchnia - malutka zmiana - żaluzje na rolety rzymskie, ale i tak cieszyła :)
więcej zobaczycie TUTAJ

Wiosną rozpoczęła się paca nad tarasem. Powstała nowa zadaszona weranda. Uwielbiam to miejsce.
więcej zobaczycie TUTAJ i TUTAJ

Nadchodzące w naszym życiu zmiany wymusiły niemałe przemeblowania.  
Między innymi zmieniła się lokalizacja pokoju Wojtka i wygląda on teraz tak. 
Więcej TUTAJ

 Hanusia zmieniła również pokój i przeniosła się do pokoju po Wojtusiu.
 Więcej zdjęć możecie zobaczyć TUTAJ

Kolejną zmianą, tym razem nieplanowaną była przemiana sypialni - więcej TUTAJ

Pod koniec roku nadszedł czas na największą, a zarazem na najradośniejszą zmianę w naszym życiu.
Doczekaliśmy się czwartego dziecka, drugiej córeczki Basi.

 
Pokój Basieńki powstał w miejscu byłego pokoju Haneczki, który wygląda teraz tak. 
Więcej możecie zobaczyć TUTAJ


TO BYŁ DOBRY ROK <3

Myślę, że to na tyle. Mam nadzieję, że nic nie pominęłam :) 
pozdrawiam Was serdecznie i do następnego
K.












35 komentarzy:

  1. Wspaniały rok! Obfitujący w cudowne i miłe wydarzenia. Życzę, żeby ten nowy rownież przyniósł wiele pozytywnych wydarzeń i zmian.
    Życzę dobrej energii twórczej :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Basia - przepiękna, a dom urządzony cudnie!
    wspaniałego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zmian, dużo pozytywnych wydarzeń :-) to był dobry rok, jednak życzę by ten 2015 był jeszcze lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny rok :) No i piękna duża rodzinka. Życzę wielu równie wspaniałych chwil w tym nowym roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonałaś niebywałą pracę. Gratuluję!
    Dobrego roku dla Ciebie i rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały Twój dom jest jakby wycięty z magazynu wnętrzarskiego, nie wiem co tu jeszcze można stylizować do sesji ;) a Twój taras - absolutna rewelacja. Do tego 4 dzieciaków. Ah, no po prostu kraina szczęśliwości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://treasuresofhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) co do tej krainy szczęścia to różnie bywa ;) zwłaszcza jak dwójka starszych się bije, jedna córka wciąż chce się bawić a młodsza płacze - masakra, głowa mała. Jak mówi mój syn - nie ogarniasz mama.
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Wspaniały dom :) Piękna córcia :)
    Gratuluję kochana :) Ciesz się swym szczęściem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To był dla Ciebie, dla Was niesamowity rok! gratuluję, bo jest czego i oby w tym roku było tak samo, a nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak.U Ciebie każda zmiana była wspaniała.Choć jedno Twoje pomieszczenie to
    Moje marzenie...zastanawiam się jak człowiek musi się wspaniale czuć mając każdy kąt po swojemu.To moje marzenie!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój domek zachwyca przed zmianami jak i po. Dopieszczasz go w każdym kawałeczku.
    Ale jednak o czymś zapomniałaś , hi hi hi, a czarna łazienka ???, chyba pokazałaś ją w lutym ? tego roku.
    Pozdrawiam cieplutko, życzę szczęścia w nowym roku i aby dzieci zdrowo się chowały. Basieńka śliczna !!!!!! całuję♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja.......zapomniałam. Muszę zrobić małą modyfikację. dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  11. Narodziny Basieńki to faktycznie najpiękniejsze ukoronowanie roku. Piękniejszego nie można sobie wyobrazić. Życzymy całej Waszej cudnej rodzince zdrowia i spełnienia marzeń. Pozdrawiamy serdecznie - mieszkańcy Gniazda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ro za Wami :) ale..to,co najlepsze-jeszcze przed Wami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój dom jest jak z bajki, a kolejne dziecko to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeden rok, a tak dużo!
    Gratuluję Ci wszystkiego, bo:
    - dom masz przepiękny
    - nagroda całkowicie zasłużona
    - a rodzina - to prawdziwy skarb!
    A im większa, tym lepsza! :)
    Spełnienia wszystkiego tego, czego sobie życzysz w Nowym 2015 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) córeczki, sukcesów i cudnych wnętrz!
    Na pewno będę tu zaglądać:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. To naprawdę fajnie,że takie rodziny jak Twoja decydują się na czwarte dziecko. Masz piękny dom, a jeszcze kiedy słychać w nim śmiech dzieci to dopiero wszystko nabiera sensu. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny dom ale jak Ty go ogarniasz przy 4 dzieci, ja mam jednego smyka i czasami nie nadążę za nim posprzątać tego bałaganu który robi w swoich i nie tylko w swoich "zabawkach". Gratuluję nagrody bo zasłużona :) a taras cudny wcale się nie dziwię że lubisz spędzać na nim czas. Pozdrawiam Ania
    ps zapraszam w moje skromne progi wszystkoinicczylico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj cudna ta wasza córcia:)) Najpiękniejszy prezent :) A dom masz obłędny, nigdy nie mogę się napatrzeć na zdjęcia- dopracowany do perfekcji :)) Pozdrawiam całą rodzinkę :-) Wszystkiego NAJ... w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością obejrzałam jeszcze raz Twoje wnętrza. Piękne, pełne inspiracji:) A Basieńka jest cudnym dzieckiem, niech rośnie zdrowo:) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny dom wspaniałe stylizacje wszystko z wyczuciem gustu i stylu ! Cudowna mała Basia:) pozdrawiam i życzę wspaniałego 2015 roku;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały rok! Życzę Ci żeby ten 2015 również przyniósł ze sobą tyle wrażeń i wspaniałych momentów :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiego roku tylko pogratulować i nic innego nie pozostaje jak życzyć aby nowy był równie udany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem Twojego bloga. Suuuper! Tyle pięknych wnętrz Was otacza, aż zazdroszczę! Czwórka dzieci? Jak Ty dajesz radę? :D I że nadal Twój dom wygląda tak pięknie?! :D Będę odwiedzać Cię regularnie. Pozdrawiam ciepło. Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Też jestem pod wrażeniem, 2014 był dla Ciebie nie lada rokiem trzeba przyznać. Z tego co jednak przedstawiłaś, wszystko ułożyło się dobrze. My z Michałem też podjęliśmy kilka decyzji, przede wszystkim wystawiliśmy z sukcesem mieszkania na sprzedaż i teraz lokujemy kapitał...sama wiesz w co :) Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog, po więcej porad, ciekawych spostrzeżen zapraszam na http://portal.domid.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodam od siebie, że to u mnie TOP5 z najbardziej poczytnych blogów przeze mnei :) Tak trzymać!Elmis

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten blog to u mnie TOP5 najbardziej poczytnych blogów :) Tak trzymać!Elmis

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny przytulny dom ,elegancki ,świeży , wymarzony. Bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam do Ciebie zupełnie przypadkiem i bardzo się z tego cieszę. Jak pięknie tu u Ciebie? Mamy takie same paski biało-szare na ścianie w pokoju dziennym

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja we wrześniu ubiegłego roku urodziłam drugie dziecko - synka, Mateuszka. I mimo, że jest jeszcze taki malusi i cudny (bo ma niespełna 5 miesięcy), to patrzę na zdjęcie Twojej Basi i już marzę o trzecim dzieciątku... Kasiu, uwielbiam Twoje zmiany, Twój dom, Twoją "rękę wnętrzarską", ale Twoje najmłodsze osiągnięcie zwane Basią, chwyciło mnie za serce najmocniej. Wszystkiego dobrego na ten rok! Na pewno będzie wyjątkowy :) Pozdrawiam! http://mamawszpilkach.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te płytki łazienkowe na podłodze, ta biało-czarna mozaika, po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie wnętrza są fenomenalne, gratuluję pomysłów i odwagi.Córcia śliczna, dużo szczęścia i zdrówka Wam życzę i kolejnego udanego roku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...