czwartek, 9 kwietnia 2015

jadalnia w nowej odsłonie/kolejnej?????

Zaczyna wyglądać ??? 
W ostatnim tygodniu nie leniłam się, wręcz przeciwnie spędziłam go bardzo pracowicie. 
Co robiłam?? 
Zmieniłam boazerię w przedpokoju, położyłam tapetę w jadalni- to tyle :) 
dużo? Nie dużo? 
w każdym bądź razie trochę się napracowałam 
( aaaa i jeszcze zmieniłam sama lampę, uszkadzając przy tym kabel w suficie, cóż........ 
powiesić - powiesiłam, 
podłączyć - podłączyłam tyle, że nie świeciła.\musiał przyjechać elektryk, zrobić 
w suficie wielką dziurę i naprawić kabel). 

Dziura zaklejona, tapeta przyklejona, lampa powieszona i świeci :) podłoga zmieniona(to cieszy mnie najbardziej)  co myślicie?
Przedpokój i boazeria innym razem.




Kochani dziękuję za wszystkie głosy, które oddaliście na mnie w konkursie "Kobieta z pasją 2014" 
Ostatecznie dzięki waszemu wsparciu zajęłam trzecie miejsce i bardzo się z tego powodu cieszę. Jeszcze raz dziękuję.

odpowiadając n wasze pytania:
Tapeta: http://www.tapety-sklep.com/ 
lampa/żyrandol: https://sklep.elektromag.pl/ 
płytki podłogowe: http://www.leroymerlin.pl/

pozdrawiam
K.

66 komentarzy:

  1. Kasiu jak Ty to robisz, że za każdym razem każdy Twój pomysł zachwyca?Bardzo,ale to bardzo mi się podoba!
    Szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję trzeciego miejsca !
    Wszystko wygląda pięknie :) a ja się zakochałam w portretach które zawiesiłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze na okładki najlepszych magazynów wnętrzarskich! Tapeta, lustro, świece... nie wiadomo, co bardziej zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda pięknie i wspaniałe dobrane kolorystycznie - tapeta z podłogą ładnie harmonijnie do siebie pasują a lustro sprawia wrażenie ,że szaf jest o wiele więcej - do tego piękne krzesła i oryginalna, wyszukana lampa - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie z tapetą, bardzo ładnie :)
    No nie.... Teraz trzeba czekać na przedpokój po zmianach? A ja już nie mogę się doczekać... ;)
    Gratuluję trzeciego miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i z klasą! Chociaż poprzednia wersja też była cudowna! Podziwiam Cię za siłę i ochotę do ciągłych zmian....i Twojego męża że tak spokojnie to znosi:))) . Czekam na na dalsze odsłony! Pozdrawiam.Patti
    Zapraszam do siwbie grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaderska lampa gdzie taka można dostać??

    Ale chyba to nie jedyne oświetlenie w jadalni bo wydaje mi się że sama za dużo światła nie daje

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie ciągle coś się dzieje.:) Piękna jadalnia, szczególnie zachwycam się podłogą i lampą nad stołem. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Tapeta nadała głębi. Jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poprostu pięknie. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna tapeta. A nogi od stołu zachwycające :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadalnia z charakterem !
    Tapeta świetna a podłoga piękna....to kafelki ?
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Kasiu to płytki z LeroyMerlin - promocja była :)

      Usuń
  13. Jak zwykle przecudnie zrobiłaś. Jest bardziej wyraziście. A tak przy okazji chciałam zapytać gdzie znajdujesz swoje tapety??? Masz niesamowitą tapetę w sypialni i teraz ta do jadalni też jest boska. Ja szukam takiego zgaszonego błękitu do sypialni ale nie w kwiaty i nie mogę nic ciekawego wyszukać. Proszę o podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukałam bardzo fajny sklep internetowy. http://www.tapety-sklep.com/ tapety na zamówienie ale warto czekać :) pozdrawiam

      Usuń
  14. Oj nie leniłas się, już ja wiem ile to roboty, i robienie i sprzątanie, podziwiam.
    Czy Ty wiesz, że ja o tym świeczniku /czy to też lampa?, możesz zdradzić gdzie kupiłaś?/ marzyłam od zawsze, nawet kiedyś chciałam zrobić sobie coś podobnego.
    Łał myślałam o innej tapecie, jak sobie wyobrażałam jaką położysz, ale ta jest świetna. Zrobiło się bardzo nowocześnie. I podłoga i tapeta i witryna i stół świetnie wszystko się komponuje. Odświeżone na medal. Fajnie tak zmeniac swoje kąty !
    I jestes na pudle, brawo, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja u mnie podobnie było z tą lampą, kiedyś widziałam podobną we wnętrzu z "werandy" i od tamtej pory bezskutecznie szukałam czegoś podobnego. Miesiąc temu kupiłam kwietniowe wydanie MM, przeglądam sobie jak zwykle i naglę widzę reklamę sklepu internetowego z lampami i taką właśnie lampę. Odszukałam na stronie- cena ok i zaraz zamówiłam. o tutaj
      https://sklep.elektromag.pl/

      Usuń
    2. Wielkie dzięki, zaraz zerknę ! :)

      Usuń
  15. Tapeta to strzał w 10!! Pięknie wygląda a lampa to totalne zaskoczenie ale jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś pięknego, z wrażenia aż nie wiem co napisać , tym bardziej że za każdym razem piszę, że jestem zachwycona Twoim domem .... tak samo jest i tym razem <3
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże cudna tapeta?
    Takiej właśnie szukam! Gdzie kupiłaś?
    Zmiany są absolutnie na MEGA plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tapetę kupiłam w tym sklepie http://www.tapety-sklep.com/

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Kasiu!

      Usuń
  18. Pięknie zmieniasz swój dom . Tapeta niesamowita. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, jak zwykle cudownie. Kazde przez Ciebie dodane zdjecie inspiruje mnie i dodaje powera do dzialania u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wygląda! Tapeta boska, wzór dosłownie urzeka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne wszystko, co byś nie zrobiła to ja biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle - jak z katalogu. Tapeta piękna i ten wiszący świecznik nad stołem...

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie współgra tapeta z podłogą!!! / Agata

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu świetna lampa!!!! Strasznie mi się podoba :), jak zawsze znajdujesz świetne rozwiązania na odświeżenie swojego domu :) trzymaj tak dalej, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Drobna pracowita kobieto ;) jakbyś mogła powiedzieć gdzie drogą kupna lub pobrania nabywasz te śliczne pieski w obrazkach. Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi - dziękuję. Plakaty kupiłam w sklepie internetowym livebeautiful http://livebeautifully.pl/pl/c/PLAKATY/81/2
      pozdrawiam K.

      Usuń
  27. Oj dużo!!! A jak pięknie, nie wiem kiedy znajdujesz na to czas, lampa bardzo mi się podoba :) A za położenie samodzielnie tapety podziwiam :) Gratuluję serdecznie wyniku i pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam i ja :-) Jestem Agnieszka, wlasnie trafilam na tego bloga przypadkiem i musze przyznac ze jestem zachwycona. Chcialam napisac wczesniej, ale wyglada na to ze chyba nei mozan tak sobie pisac komenatrzy jako gosc, trzeba miec konto? No to zalozylam konto na google, specjalnie po to . Szczerze gratuluje pieknego domu, pieknego urzadzania wszystkich pomieszczen, zapalu, talentu i wszystkiego co za tym idzie! A przede wszystkim baardzo podziwiam jak to wszytko zdolalas Kasiu (mam nadzieje ze nie masz nic przeciwko zwracaniu sie po imieniu) zrobic sama z czworka dzieci !!! Naprawde wieelki szacunek :-). Ja sama mam dwojke, prace na full etat, drugi etat w domu przy gotowaniu, sprzataniu, dzieciach itp, wiec naprawde podziwiam!
    Pomieszczenia te ktore zdazylam zobaczyc - piekne, prawie wszystko mi sie podoba, dokladnie moj gust :-).
    Ale do rzeczy teraz prywata :-) - pytanie: Kasiu jezeli mozesz powiedz prosze jak zmieniasz kolory scian to po prostu kladziesz nowa farbe na stara? Kolejne warstwy? czy jakos idzie zmyc poprzednia? Moze to glupie pytanie, ale widze ze chyba czesto znieniasz kolory scian, tapety itp. Ja wlasnie zamierzam niedlugo zmienic pokoj mojemu synkowi, a u niego bylo malowane juz kilka razy rowniez przez poprzednich wlascicieli. Teraz obawiam sie czy mam znowu klasc kolejna wastwe farby po prostu? Zwlaszcza ze zmiana bedzie raczej z ciemniejszego koloru na jasniejszy wiec tych warstw trzeba bedzie polozyc pewnie 3 lub 4... Na jednej ze scian tez planuje polozyc tapete, wiec jak myslisz klasc po prostu na stary kolor czy jakos zmywac, skrobac?
    Bede wdzieczna za rady :-).
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję za te miłe słowa, co do malowania cóż wszystko zależy od ilości i rodzaju farby, która jest już na ścianie. Może się zdarzyć, że farba zacznie odchodzić pękać, (często tak jest przy farbach dulux i starych ścianach, przy nowych ścianach z karton-gipsu raczej nie) trzeba zeskrobać farbę, a co gorsza ściana wymaga szpachlowania. Co do tapety- zrywam i przygotowuję ścianę pod nową- szpachluję wszystkie ubytki, szlifuje i gruntuję. Dodatkowo pod jasną tapetę maluje ścianę na biało, łączenia przy dobrym spasowaniu tapety są wtedy prawie niewidoczne. Nie wiem czy pomogłam? ale się starałam. pozdrawiam K

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo Kasiu za odpowiedz i rady! U mnie sciany nie sa stare, w srodku sa pokryte tymi plytami kartonowo-gipsowymi (chyba tak to sie nazywa). Tak wiec jak do tej pory zadnych starych farb nie skrobalismy, tylko sciana byla umyta i potem malowana (zwykle duluxem). Teraz tak tylko sobie mysle, tam juz tych warstw farby jest sporo, mam kolejna na to nakladac? Bedzie ok?
      Zwlaszcza ze bedzie jasna farba na ciemna, to pewnie ze 4 razy trzeba bedzie pokryc. Ale z drugiej strony jak pomysle o skrobaniu... :-) plus jak zaczne skrobac to pewnie wiecej szkody narobie, bo sie nierownosci porobia itp. teraz jest gladziutko i nic nie odchydzi. Wlasnie dlatego moj M. mowi to po co zmieniac, bo sie babie kolor znudzil...;-).

      Co do tapety, jezeli na scianie nie bylo tapety - tylko kilka warstw farby :-), i jest plyta kartonowo-gipsowa, to po prostu umyc i klasc? czy trzeba gruntowac? czym sie gruntuje? :-)

      wielkie dzieki i sorry za zawracanie glowy, pozdrowienia A.

      Usuń
    3. Aga skoro ze ścianami nic się nie dzieje, nic nie odchodzi to maluj śmiało, nie ma co robić sobie dodatkowej pracy.
      Natomiast jeżeli na ścianie nie było przedtem tapety to należy się tylko cieszyć i zabierać do pracy. Ścianę zagruntuj klejem do tapet, na opakowaniu jest napisane jak przygotować klej do gruntowania. :)

      Usuń
  29. Pięknie u Ciebie, wszystko dopieszczone nawet najmniejsze szczegóły - Pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  30. Tapetę można kupić w naszym sklepie http://www.tapety-sklep.com/pl/p/Tapeta-KH7089-York-Cottage-Walk/47464 . Pozdrawiam,
    Zespół tapety-sklep.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tapetę można kupić w naszym sklepie http://www.tapety-sklep.com/pl/p/Tapeta-KH7089-York-Cottage-Walk/47464 Pozdrawiamy, zespół tapety-sklep.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow przepiękne wnętrze! Tapeta cudowna , idealnie wyważone kolory! Cudnie!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna metamorfoza jadalni :). Piękny stół, poprzedni również był fascynujący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. tapeta obłędna, niesamowicie się wpasowała do wnętrza, tak jak zresztą żyrandol.Ogółem cud, miód i malina:)Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam
    Proszę o nazwę tej lampy ..PLISSSS....bo oczywiście tylko taka !!!!pasuje i do mojej niedawno odnowionej kuchni hahahahah. Pani wnętrza są przepiękne, trafiłam na ten blog jakoś tak przez przypadek ???Ja nie mam takiej odwagi na łączenie kolorów i deseni ..ale widać u Pani się to da . Tylko jeszcze kolejna droga przez mękę jak przekonać męża konserwatystę w wystroju wnętrz do takiego mariażu ?? ale , to już moja rola ..w końcu znam faceta nie od dziś hahhah
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam na stronie i mam :) niestety bardzo się zdziwiłam ponieważ lampa jest już droższa o 200 zł
      https://sklep.elektromag.pl/Markslojd-Lampa-Wiszaca-LED-Tray-105780(66,74606,108064).aspx
      pozdrawiam

      Usuń
  36. Kasiu jestem PEŁNA PODZIWU Twojej ciężkiej pracy zważywszy, że masz dzieciaczki, które bez wątpienia czasu też potrzebują. Jak Ty ładujesz swoje akumulatory nie mam pojęcia:))) Zmiany rewelacyjne. Mnie osobiście po prostu na kolana rzucił kredens - MARZENIE mało powiedziane.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, ogromnie gratuluję 3 miejsca, ale mam nadzieję, że za rok jednak nr 1 :). Szukam stołu do nowego domu i podobają mi się w takim klimacie, jak Twój. Mała podpowiedź może, skąd jest Twój?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) stół wyszperałam na allegro- pomalowałam na biało nogi, blat wyszlifowałam (raczej syn wyszlifował) i jest.

      Usuń
  38. a skąd lustro? potrzebuje podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. i jaki to model bo nie moge znalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie daje dużo światła, ale nie jest jedynym źródłem światła więc jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasiu, pamiętasz może jaki kolor znajduje się na ścianie? Czy to jakiś beż, ciepły odcień szarości? właśnie takiego szukam ale co kupię farbę to na ścianie wygląda inaczej :((((
    A wszystko przepiękne!!!!!!! łącznie z nowym salonem! cud, miód, malina :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pytanie :), ostatnio sama się zastanawiałam bo muszę odszukać puszkę z farbą żeby porobić małe wyprawki u Wojtka(tam jest taki sam kolor) odszukam i napiszę. pozdrawiam

      Usuń
  42. Witam skąd witryna w jadalni ? jestem pod wielkim wrażeniem i wciąż tu zaglądam kilka razy dziennie. Twój blog to mój nałóg :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam: ) Piękne wnętrze, podziwiam i zazdroszczę:) Kiedyś czytałam, że malowala Pani medaliony Śnieżka akrylową. Czy na tą sniezke kladla Pani coś jeszcze? I jaki ona daje efekt? Matowy czy z polyskiem? Kupiłam takie same krzesła, starałam stara farbę i ne wiem czym je teraz ładnie pomalować:) Z góry dziękuję za odpowiedz: ) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry, przepraszam za poślizg w odpowiedzi. Śnieżka akrylowa to farba półmatowa. Myślę, że ta farba będzie odpowiednia.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...