poniedziałek, 22 lutego 2016

w pokoju Hani ..



puk, puk jest tu jeszcze kto ? :(
Przepraszam moich najwierniejszych podczytywaczy za taaaaaką długą przerwę.
Przyznaje się bez bicia, jestem blogowym leniuchem. 
W ostatnim czasie moim ulubionym portalem stał się instagram (zapraszam was tam serdecznie)a tu...... cóż, blog zaszedł pajęczynami :) 
dobrze, że idzie wiosna i czas porządków. Postaram się tu troszkę odkurzyć.
Tak na marginesie, ojjjj czuję w kościach nadchodzącą wiosnę - kurde, jak mi się chce jakiegoś remontu czy cóś :) ha ha ha. Gdybyście widzieli mojego m. i jego strach w oczach, normalnie słyszę jego myśli - co teraz ta kobieta wymyśli!!!! - mamo pomóż- :) 
Chodzi mi kilka pomysłów po głowie, choć do końca sama nie wiem czego chce :) na pewno zmiany :)ale...poczekam jak rozwinie się sytuacja.
***
dzisiaj kolejny raz zajrzymy do pokoju Hani. Nie zmieniło się dużo -  kilka nowych dodatków - nic więcej
Przy okazji mogę polecić wam kilka fajnych marek, które uwielbiam. Między innymi chodzi o cudownie piękne huśtawki od artearia. Mamy ich już kilka :), a ostatnio przybyła kolejna - czarna - 
Równie cudne sznurkowe dywaniki z petelkowo  - zrobione tak dokładnie, że można używać ich dwustronnie - tu grube kremowe zrobione z podwójnego sznurka. U Basi duży (200 cm) szary.
Na koniec muszę wspomnieć o poduszkowelove , pościele, poduszki, pufki i dużo, dużo więcej.Zajrzyjcie do Marty na pewno się skusicie i przygarniecie milutką podusię :) 
***









a tu fotka zrobiona jakiś czas temu i huśtawka w wersji white 

to tyle :)
pozdrawiam i do następnego
K.




73 komentarze:

  1. Jejku prześliczny pokoik ! A ta huśtawka jest po prostu mega ! Najlepsza ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko kapitalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny pokoik. Wspaniałe elementy dekoracyjne. Huśtawka jest piękna. Jednak na takie rarytasy mogą sobie pozwoilć tylko duże metraże. Bardzo podoba mi sie pomysł z wykorzystaniem szafy na domek dla lalek. Śliczne wnętrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio mam "zajawkę" na dywany dziergane ze sznurka, są bardzo fajne. huśtawki podziwiam od dawna, niestety u mnie słabo z miejscem, chociaż może... muszę pomyśleć ;) czarna się trochę za mocno odcina według mnie od tych pasteli u Hanki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny pokój dla swojej córeczki urządziłaś! Sama bym w takim chwilę pomieszkała...
    Bardzo podoba mi się tapeta. Być może pisałaś już na blogu o niej, ale nie wiem czy dotrę do takiego wpisu. Czy mogłabyś Kasiu napisać, gdzie ją zakupiłaś? Jestem właśnie przed remontem pokoju mojej najmłodszej córki...Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki za wszelkie plany remontowe!
    Asia z babidom. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiem, bo wiem :)
      http://www.tapety-sklep.com/pl/p/Tapeta-w-romby-Ferm-LIVING-150-Harlequin/63655

      Usuń
    2. ooo, dokładnie tak. dzięki.:)

      Usuń
  6. Przepiękne ☺ za mną też chodzą już zmiany ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pokoik, huśtawka jest prześwietna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Detale dobrane w najdrobniejszych szczegółach, uwielbiam tą tapetę, ale cena jej powala niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie urządzony pokoik! Podobają mi się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny pokój, sama mogłabym w nim zamieszkać mimo moich trzydziestu lat hihi:) a czarna huśtawka podbiła moje serce..
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to współczuję Twojemu mężowi. I nie jest to złośliwość. Remont w domu to zawsze jakiś bałagan, jakaś codzienna zawierucha, a przy czwórce dzieci to i tak pewnie się ciągle COŚ dzieje. Chciałoby się spokoju....Tak mi się wydaje...
    Chociaż..
    dla mnie jako podczytywacza może dziać się tu coś non stop :))) Jest pięknie!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie masz rację :) ale czasami (przynajmniej ja tak mam) potrzebuję jakiegoś ruszenia. Nie mówię o dzieciach, które ciągle się ruszają, popychają, biją, krzyczą, itd, itd :) pozdrawiam podczytywaczkę

      Usuń
  12. przepiękny pokoik :) marzenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda ...doskonale. A czarna huśtawka jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne pokój. Wszystko zrobione z smakiem i na naprawdę dobrym poziomie. Huśtawka- kocham.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pokój, zawsze marzyła mi się taka huśtawka w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma Pani wspaniały dom, zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny wpis:) Pozwolę sobie zaprosić do mojego raczkującego sklepu na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=41300897 możę znajdzie pani coś dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie:) mimo mojego wieku, nie miałabym nic przeciwko zamieszkaniu w takim pięknym pokoiku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No nareszcie! Już jest koniec lutego a u Ciebie ciągle świętami pachniało... :-)))
    Kasiu proszę, nie zaniedbuj bloga. My, wierni podczytywacze ciągle czekamy na nowe wpisy.
    Pokój Hani jest cudowny! Czekam na dalsze piękne wystroje Twojego mieszkania.
    Pozdrawiam (prawie) wiosennie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Olu, wiem
      dziękuję, że ot tak dawna u mnie gościsz. Jest mi bardzo ale to bardzo miło . buziole

      Usuń
  19. Skąd krzesełka przy biurku?

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pokoik:) a ta podloga to drewno naturalne czy panele, bardzo ładna...jeśli panele to jaki kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobieto, panele ale stare jak świat - nie pamiętam nazwy :(

      Usuń
  21. No wreszcie się odezwałaś bo już miałam focha na Ciebie trzasnąć! :) Nawet nie wiesz jak się stęskniłam i czekałam, czekałam aż się doczekałam. Cudownie jak zwykle Kasiu i proszę Cię nie znikaj już więcej na tak długo:)<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :) muszę się otrząsnąć i dalej działać. dzięki

      Usuń
  22. Śliczny ten pokój Hani! Huśtawka mnie wprost urzekła. :) Masz doskonały gust. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze jena leniwa... :) My tak co drugi post jęczymy:) Ale projekt huśtawka to coś za co chętnie bym się zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym w takim zamieszkała bo w tym moim męskim świecie brakuje mi czegoś dziewczęcego:)
    Pozdrawiam i pisz częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się cieszę że wreszcie jesteś. Wiosna chyba nadchodzi bo ja też planuję zmiany. Na początek w pokojach dzieci. 14,12 i trzy latka.Zaczęłam wczoraj od zrywania paneli. Długa droga jeszcze przede mną.Ale jak cieszy efekt końcowy. Mam nadzieję, że zaczerpnę od Ciebie parę pomysłów. Czekam i pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że wracasz do bloga :) bardzo lubię oglądać Twoje aranżacje, ten pokój jest wymarzonym pokojem dla dziewczynki :)Pozdrawiam i czekam na jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pani Kasiu nie planuje Pani może jakiejś wyprzedaży? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny pokój. Najbardziej zazdroszczę tej huśtawki:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny pokój chciałabym mieć taki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczy pokój :-) Zdecydowanie bardziej podoba mi się w wersji z ciemną huśtawką. W przeciwieństwie do Twojego m. ja na realizacje Twoich pomysłów czekam z wielką niecierpliwością :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jestem ciekawa skad te cudne literkowe i cyferkowe girlandy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. literki kupiłam tu : http://decorolka.pl/ ale nie wiem czy są jeszcze dostępne :)

      Usuń
  32. No jesteś nareszcie !!!! Pokazuj Kochana , pokazuj co tam u Ciebie ! Jestem już na instagramie więc tez już i tam podglądam, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, czesto zagladam na twój blog, z prostej przyczyny bo pięknie urządziłaś swój dom i jesteś bardzo kreatywną osobą. Spodobały mi się sznurkowe dywaniki, napisz proszę czy łatwo czysci się je? Pozdrawiam serdecznie i czekam na twój kolejny blogowy wpis. Gośka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dywaniki super, co do czyszczenia
      przyznam szczerze, że za ten duży 200 cm nie wiem jak się zabrać, natomiast pozostałe 150, 100 cm piorę w pralce.

      Usuń
  34. Witam.
    Kasiu ta hustawka to .... przeprasam,ale to WISZACA SMIERC.Tak wlasnie wyglada,tym razem sie nie popisalas :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne! O takiej huśtawce marzyłam będąc dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Kasiu piękne wnętrze. Zawsze z przyjemnością zaglądam na Pani stronę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie huśtawki są fantastyczne ale najbardziej urzekł mnie domek w szafie :) Jest uroczy, pozwól, że się tym zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. :):):) O tych zmianach, które czuć niemal w kościach, to jakbym o sobie czytała... i o mężu, bo On też ma ten strach w oczach :)
    Pokój jest bardzo piękny, huśtawka jest mega, i powiem, że ma w sobie to coś, no ale pokój jako tło, robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej hej mogę zapytać jaką metodą malowałaś krzesła?

    OdpowiedzUsuń
  40. Pokoik naprawdę robi wrażenie... Nie jest przesłodzony i cukierkowy jak typowe pokoje dla dziewczynek. Widać, że już od małego zaszczepiacie w córce wyczucie stylu : ) Tipi i huśtawka to super sprawa do pokoju dziecięcego, mała musi mieć ogromną radochę! Świetne są też pastelowe krzesła, teraz są szalenie modne i robią furorę także w „dorosłych” wnętrzach. A co do remontu to fakt, bywa mega problematyczny, ale efekt finalny niweluje wszelkie niedogodności : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Pokoik jest naprawdę zjawiskowy.A jeśli chodzi o małżonka to mam dokładnie tak samo.Jest przerażony jak coś wymyslę.Wogóle uważam że panowie są wnętrzarskimi nudziarzami.Jest ok jak jest obiad na stole i nie ma remontu;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie wygląda ta huśtawka w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  43. Huśtawka cudna, a dzięki czarnym akcentom widać, że właścicielka pokoiku już nie jest najmłodszym domownikiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam.
    Chciałam się przywitać... Piękne są wasze wnętrza... na pewno będą dla mnie inspiracją, ponieważ bardzo chciałabym zmienić wystrój mojego domu...
    Z chęcią będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam :)
    Właśnie przygotowuję się do remontu pokoju córki... Pięknie tu... Każdy szczegół dopracowany i dopasowany :) Gratuluję! I zabieram się do czytania kolejnych wpisów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny pokój, dopracowany w każdym szczególe i wspaniały dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  47. Widać że każdy kącik pokoju został dopracowany z bardzo dużą starannością. Najbardziej podoba mi się pomysł z lampkami w szafce - niby mała rzecz ale bardzo urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem pod wrażeniem, tak trzymać! Bedę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł, zwłaszcza z tą huśtawką! Zawsze o czymś takim marzyłam :) No i to tipi indiańskie też jest ekstra. Mam nadzieję, że masz jakiś alarm? Pracuję w ochronie Portos i wiem, ile jest zgłoszeń do domów jednorodzinnych i z przykrością muszę stwierdzić, że jest ich coraz więcej… Czasami to głupstwa w stylu „zapomniałem wpisać kod” lub „dziecko wybiło szybę zanim weszliśmy do domu”, ale często są to poważniejsze sprawy.
    Pozdrawiam ciepło! I powiedz, skąd masz tę huśtawkę i przede wszystkim jak ją zamontowałaś? Moja córka na pewno by się też chciała pohuśtać w pokoju, jak będzie padać :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaaa! Ale super jest ta huśtawka w pokoju! :) Zawsze chciałam mieć jako dziecko, ale nie mieliśmy wtedy takich możliwości. W ogóle ostatnio pomyślałam nad taką fajną sprawą (pracuję w twoje-dywaniki.pl) – bierzesz taki dywanik samochodowy i wycinasz z niego kilka różnych kształtów. Naturalnie po wyczyszczeniu. I potem malujesz sprayem np. na zielono i wklejasz do domku dla lalek. Myślę, że taki efekt byłby bardzo naturalny, a Ty co o tym sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. witam, chciałabym wiedzieć gdzie kupiła pani to łóżeczko dla lalek, bo jest prześliczne. bardzo podobają mi się takie zabawki dla dzieci, ale nie znalazłam jeszcze fajnego sklepu z artykułami tego typu. będę bardzo wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Magiczny pokoik!!!
    Kto by nie marzył o takiej huśtawce u swojego dziecka...albo u siebie:P ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie:):):) U mnie kącik niemowlaka w sypialni
    http://opisywane.blog.pl/2017/01/14/nowy-mieszkaniec-z329/

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny blog , fajne pomysly! My chcemy z mezem kupić inwestycje mieszkaniowe w krakowie bede sie wzorowac na Psnstwa wskazówkach.

    OdpowiedzUsuń
  55. Pokój dziewczynki jest uroczy. Ciepły ale jednocześnie nie jest przeładowany kolorami. Wszystko do siebie pasuje. Myślę,że dziewczynka najwięcej czasu spędza w tipi. Taki mały namiocik w pokoju dziecięcym to marzenie każdej małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...