wtorek, 5 kwietnia 2016

jadalnia z czarnymi akcentami

Dzień dobry wszystkim wytrwałym i cierpliwym podczytywaczom :) 
w przerwie między gotowaniem, praniem, sprzątaniem i całą resztą domowych obowiązków wpadam tu niczym po wiatr :) z kilkoma kadrami naszej pseudo jadalni (piszę pseudo bo mamy tu hol, klatkę schodową, jadalnie i nie wiem co tam jeszcze:) - wszystko
W końcu udało mi się pomalować szczebelkowe fotele, które kupiłam chyba z pół roku temu - cóż trochę mi zeszło,  ale i tak lepiej późno niż później lub wcale :) Dla zainteresowanych wspomnę, że wyszperałam je na jakiejś aukcji internetowej ze starociami. 
Krzeseł u mnie dostatek, ale kiedy je zobaczyłam nie mogłam się oprzeć- pomyślałam- biorę, później pokombinuję gdzie wstawię. Odstały swoje w graciarni, aż w końcu doczekały się powrotu mojej weny do malowania (malowałam natryskowo, akrylową śnieżką)
zapraszam

***








pozdrawiam
K


87 komentarzy:

  1. Czarne krzesła piękne, chętnie bym takie jedno przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te fotele też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne krzesła-cudowne wnętrza:) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie, ale te schody <3<3 zakochałam się 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała jadalnia, super:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bombowe! nie dziwię się, że kupiłaś, ja ostatnio wróciłam z giełdy z łóżkiem, też na razie leżakuje w garażu ale w końcu doczeka się premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż cudnie jak zwykle....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale, że wpadłaś i jak zwykle z takimi cudami:-) Krzesła prezentują się doskonale i szalenie podoba mi się ich połączenie z białymi. Cudne masz wnętrza! Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam, kupuję a potem stoją i czekają na swój czas. Fotel stoi rok , może dłużej ech, ten czas.
    Zachwycam się Twoimi wnętrzami, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. ..cudo...łącznie z torebka w tle ;) pozdrawiam....Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie - a tapeta na trzecim zdjęciu genialna - te delikatne marokańskie wzory są super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie- stylowo i elegancko. :) Bardzo mi się u Ciebie w jadalni podoba. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie :)) Podziwiam i podziwiam, jak spójny i piękny jest twój dom :) Piękne krzesła dodają jadalni charakteru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają te krzesła. Pięknie wpasowałaś je w klimat pomieszczenia.
    Czy mogłabyś mi napisać, czego dokładnie użyłaś do malowania natryskowego. Jakiego urządzenia i jakiej farby? - przymierzam się do pomalowania ścian w altance na działce i myślę, że byłby to idealny sposób.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprężarki ciśnieniowej - do tego mam taki pistolet :) farbę akrylową- śnieżkę (łatwiej myje się sprzęt po malowaniu taką farbą)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Nie podobają mi się jak są różne krzesła, ale reszta jest fajna :) Szczególnie ta ciemna ściana pod schodami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za takie krzesła-dałabym krocie1

    OdpowiedzUsuń
  17. jest przepięknie, cudowna komoda, dość bieli, czerni i brązów. nie jestem przekonany co do lampy, ale spojrzę na to za jakiś czas, może zmienię zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój dom jest idealny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Krzesła rewelacja! Może jeszcze poduchy dla miękkości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ta komoda w kolorze drewna cudna i pięknie przełamuje i dopełnia wnętrze super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Krzesła piękne i świetnie, że pomalowałaś je na czarno. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo elegancki efekt, świetne czarne krzesła!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te krzesła w wersji "klasycznej", drewnianej są niemalże nie do zniesienia. Jednak po odrestaurowaniu wyszły EXTRA. Niezmiennie zazdroszczę żyrandolu. ;-)
    Pozdrawiam wiosennie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie czy tak czarna boazeria i schody czarne jak bys to widziala ?trwalam przy bialych ale cos mnie kusi pomozesz ?POLACZYLAM KUCHNIE Z HOLEM kuchnia jest w bieli i czern pozdrawiam MALGORZATA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie masz czasu i nie mozesz mi pomoc usun moje kometarze !zrozumie pozdrawiam Malgorzata

      Usuń
    2. Małgosiu po prostu jeszcze nie zdążyłam napisać :)
      Powiem ci szczerze, ze ja nie odważyłabym się na taki krok. Boazeria mogłaby wyjść trochę przytłaczająco/ciężko, a schody? Nie pomalowałaby gdyż na czarnym widać brud jeszcze gorzej niż białym- wyobraź sobie codzienne bieganie ze szmatką :-O
      To tylko moje zdanie, ty zrób jak uważasz
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Miałam czarna boazerie na fragmencie ściany w starym mieszkaniu i wyglądało dosc ciekawie, mysle. Efekt we wnętrzu podobny jak z farba tablicowa na ścianie, tyle ze na deseczkach. Czernie i szarości pieknie wygladaja we wnętrzu. Tylko trzeba uważać zeby tego wnetrza nie przytłoczyć, dużo zależy od dodatków i wykończenia reszty pomieszczenia :)

      Usuń
    4. Kasiu Twoja jadalnia jest przepiękna! Nie moge sie napatrzeć. A krzesła obłędne, sama mam do takich słabość. :) przesyłam serdeczne pozdrowienia :*

      Usuń
    5. Kasiu ALA dziekuje !!!pomalowalismy sciane na czarno i patrzymy(na wysokosci boazeri) i co dalej ? mam czas !! hi,hipozdrawiam serdecznie Malgorzata

      Usuń
  25. Piękne krzesła. A w werandzie jestem niezmiernie zakochana i czekam na nowe posty. Tymczasem zapraszam do mnie poczynaniadomowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jadalnia, piękne czarne krzesła, ale najpiękniejsza lampa wisząca nad stołem!!! Możesz zdradzić gdzie taka dostać? Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją w w sklepie internetowym (w jednym z poprzednich postów z jadalnią podałam link) ale,,, ostatnio natrafiłam na taką samą w leroy Merlin :)

      Usuń
  27. Czesc przypadkiem tu zajrzalem bardzo mi sie podobaja Twoje podlogi,czy mogla bys cos wiecej mi o nich powiedziec.To parkiet czy deska?jakies spostrzezenia odnosnie uzytkowania.z gory dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłoga to najzwyklejsze płytki podłogowe z LeroyMerlin imitujące deskę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  28. Efekt jest naprawdę zachwycający, piękna aranżacja, aż chciałoby się tam chwilkę posiedzieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale komponują się białe meble z całością. Marzą mi się takie w moim przyszłym mieszkaniu :)
    Bardzo fajny post.

    Zapraszam na ROZDANIE na moim blogu: http://liikeeme.blogspot.com/2016/04/rozdanie-z-firmoo-2.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! W takim domu to można siedzieć dniami i nocami

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł z tymi krzesłami, prezentuje się to znakomicie. No i ta komoda... Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  32. A mnie się bardzo podobają te białe krzesła :) Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Te krzesła są fenomenalne :) Świetnie przełamują chłodną biel jadalni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ta drewniana patera,gdzie można taką kupić????

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo piękne krzesła chyba najbardziej mi sie podobają w całej tej aranżacji. Trzeba przyznać, że wygląda zwyczajnie świetnie i z pomysłem. Dobry przykład jak można gustownie w umeblować pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny efekt! Fajny pomysł z różnymi krzesłami przy stole. Dodaje to dodatkowego uroku. Widać tu pracę prawdziwego dekoratora!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się, że sama biel powoli staje się nudna, za to urozmaicenie czernią daje bardzo ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  38. Całe pomieszczenie prezentuje się obłędnie. Jestem w trakcie remontu i planuje swoją jadalnię urządzić w podobnym stylu. Czekam tlyko aż skończą montować mi klimatyzację.

    OdpowiedzUsuń
  39. Urzekła mnie Twoja komoda - wszystko mimo, że niektóre elementy wyglądają jak z innej bajki, prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku przepiękna jadalnia! Tez jestem fanką czerni i bieli - świetnie to wykorzystałaś w swojej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uważam, że bardzo ładnie to wszystko współgra. Nic nie jest przesadzone, wszystkiego tyle ile powinno i barwy bardzo dobrze dobrane. Cały wystrój na wielki plus.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pani Kasiu kochana kiedy będzie nowy post? Tak smutno w tym całym Internecie bez Pani. Myślę że wiele osób się ze mną zgodzi ;-) Pozdrawiam gorąco i czekam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję:) Przepięknie urządzony dom. Szczególnie zachwyca mnie podłoga. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  44. Powiem tak,przegladajac ten blog, zdjecia piekne, ale w tym domu nie ma zycia, wyglada to wszystko jak zamowienie do kolorowego magazynu i w 100% spelnia swoje zadanie. Na tych zdjeciach jest dom, ale nie ma domownikow i nie chodzi oto, zeby robic fotki z czlonkami rodziny,ale tam jest tak wszystko perfekcyjnie poukladane, ze nie znajdziesz papierka czy drobiazgu na podlodze, wszystko jest w nalezytym porzadku i pytanie nasuwa sie samo, gdzie sa ludzie, gdzie zycie, gdzie dusza domu. Wyglada jak muzeum odgrodzone barierkami i kazdy moze z pewnej odleglosci go ogladac, podziwiac, ale niczego nie da sie dotknac, bo naruszy, zburzy perfekcyjnie ulozony swiat tego domu i pytanie natretne nasuwa sie samo, czy mozna w czyms takim zyc....
    Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z twoim wywodem w najmniejszym stopniu. Razi cię uporządkowany dom bez papierków na podłodze ? Trudno :) mi odpowiada ład i porządek (choć mimo moich starań nie zawsze tak wygląda). Ludzi – szczęśliwych (zaskoczona?) u nas dostatek. Żyjemy pełnią życia w domu z duszą i długą historią. Jedno muszę ci przyznać- mam w domu barierki :) - pewnie cię rozczaruję, ale tylko zabezpieczają schody.

      Ostatnio zaglądam tu dość rzadko (nie mam czasu – pewnie wiesz, non stop zbieram papierki i stoję na straży porządku :) dlatego nie publikuję na bieżąco komentarzy odwiedzających.
      Twój wpis zaistniał – hura

      Usuń
    2. Ależ żyć w takim domu to marzenie.Czysto ,pięknie ,bardzo stylowo Ja mam niestety bardzo duży dom, który przy trójce dzieci tak perfekcyjnie wygląda czasami. Staram się sprzątać regularnie podłogi myję codziennie, ale jest to syzyfowa praca. Panią Kasię_szczerze podziwiam .I dziwią mnie takie komentarze. Przecież nie wstawi zdjęć bałaganu. Wtedy też by się znalazły nieżyczliwe osoby. Dla mnie jest to dom z duszą i zazdroszczę domownikom przyjemności przebywania w nim.

      Usuń
    3. Niektórzy to są upierdliwi! Kaśka robi kawał dobrej roboty a im przeszkadza, że papierki nie leżą na podłodze (buhaha :) ) Paranoja jakaś! Pozdrawiam

      Usuń
  45. Szkoda, że Pani już nie pisze. Bardzo się inspirowałam Pani blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne to twoje wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozumiem, ze tylko pozytywne zachwyty maja szanse sie ukazac, stad moj wpis nie mial prawa zaistniec pomimo tego, ze byl tylko opinia.Ten tez przepadnie, tak trzymaj.
    cenzura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zaglądam tu dość rzadko (nie mam czasu – pewnie wiesz, non stop zbieram papierki i stoję na straży porządku :) dlatego nie publikuję na bieżąco komentarzy odwiedzających.
      Twój wpis zaistniał – hura

      Usuń
    2. I przy okazji przytarł ładnie nosa :D Kilka razy zakładałem bloga i wiem jak to czasem trudno pogodzić ze sobą pisanie z codziennym życiem. Dlatego do blogerów to trza z szacunkiem, zwłaszcza jak mają ciekawy kontent.

      A mieszkanie bardzo fajnym przykładem umiejętnego zestawienia kontrastów. Wszystko jest tu w harmonii i naprawdę elegancko wygląda.

      Usuń
  48. Bardzo fajnie wyglądają te czarne akcenty wprowadzone do jadalni, podobają mi się, bo są czymś ciekawym.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem po raz pierwszy na tym blogu i bardzo mi się podoba. Fajne kolory i dobrze zagospodarowana przestrzeń w mieszkaniu- super :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne rozwiania, na pewno jakieś zaadaptuje u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna ta jadalnia, bardzo pasuje też to ciemne drewno, niezwykle gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko w tej jadalni jest do siebie idealnie dopasowane, bardzo fajnie prezentują się dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  53. A to cisza przed burzą czy co? Dawaj Kasiu jakiegoś posta bo pewnie nie tylko ja tęsknię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tez tesknie i prawie codziennie tu zagladam,a tu nic i nic i nic nowego nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyśmienite, subtelne miejsce... Prosimy o więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajnie! Podoba mi sie cały blog, a artykuły na bieżąco zamierzam czytać, bo można się wiele dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne wnętrza :) zapraszam w niedzielę na urodzinowe link party do siebie :) będzie można się nimi pochwalić ;)
    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystko tak ładnie dopasowane, cudna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem przekonany, że ten blog powinien znajdować się znacznie wyżej. Fajnie opracowane artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  60. Podziwiam, szczególnie że jak czytam większość rzeczy kupiona w internecie. Trzeba mieć talent! Chciałam zapytać się o ścianę przy schodach. Czym jest pomalowana? Czy to tapeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi. Ściana pokryta jest tynkiem żywicznym- takie drobniutkie kuleczki.pozdrawiam

      Usuń
  61. I nagle jedzenie smakuje jeszcze lepiej :D Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  62. Czarny to dość surowy kolor. W tej prezentacji wszystko jednak jest idealnie spasowane.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jadalnia jest cudowna, tak mi się podoba taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak najbardziej zgadzam się, ale mimo wszystko na pewno ten kto trafi tu raz, po prostu zostanie ! Dzięki za inspiracje, bo to ważne dla mojej ścieżki zawodowej, również ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne połączenia, bardzo elegancko! Zostaje i inspiruję się dalej ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. wspaniałe podłogi i bardzo elegancka i przytulna przestrzeń! gratuluję pięknego domu, to spełnienie marzeń niejednego z nas!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jadalnia ciekawa. Czarne akcenty sa jednak bardzo delikatne, tak wiec pomieszczenie absolutnie nie jest ciemne. Wchodząc w link wpisu spodziewałam się szczerze powiedziawszy wiekszej ilości kontrastów.
    Cały pomysł na wystrój jest jednak ciekawy i udany. Pomimo tego, że całość jest w kolorach białym, szarym i czarnym to pomieszczenie jest przytulne oraz atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...