wtorek, 20 października 2015

Psi urok.



Znowu odpłynęłam :)Tym razem totalnie pochłonęło mnie szycie. 
Po dłuższej przerwie odkurzyłam moją maszynę i zaczęłam ostro działać. Kto śledzi mój profil na instagramie może trochę podpatrzeć co porabiam.
***
Zostałam poproszona o zrobienie kilku zdjęć naszej sypialni :)  
Zmobilizowałam się i zrobiłam kilka fotek dzięki temu, w końcu mam co Wam pokazać ;) 
Jak widzicie jamniczki opanowały sypialnię :)))) od ostatniej odsłony tu zaszło kilka dekoracyjnych zmian. Większość nowych przedmiotów pochodzi z mojego ulubionego westwing. Raz na jakiś czas coś upoluję. 
Zmieniłam lampy, nad łóżkiem zamiast lustra wisi teraz dekoracja z piór, jest i kolejny piesio. W końcu zamówiłam obudowę na grzejnik( piszę w końcu, bo od dawna chciałam to zrobić, czaiłam się i czaiłam). wyprzedzam - Nie wiem czy zatrzymuję ciepło :) - grzejnik i tak przez cały rok jest zakręcony, ot takie z nas gorące małżeństwo.
 Poza tym, fotel, poduchy i .........nie wiem co :)   
Zmodyfikowałam również moje biurko. Wróciłam do wersji ze szklanym btalem, tak zdecydowanie bardziej mi się podoba.

  
Lubię to moje roboczo-sypialniane "gniazdko miłości" :))))
zajrzyjcie.











co i gdzie:
poduchy, lampy, dekoracja z piór, fotel w kwiaty- westwing.pl
jamnik- miejscowa kwiaciarnia
psia tapeta- skandynawskie.pl
łóżko - tapicerstwo.com.pl
obudowa na grzejnik - www.yourluxury.pl/


pozdrawiam
K.

78 komentarzy:

  1. To już staje się nudne!!! ;-) Rozpływam się w zachwytach, wciąż i wciąż. I nie znajduję żadnego "ale". Cudnie, po prostu IDEALNIE! I jeszcze ten psiak w nogach.... zwariowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo teraz to mi się podoba! Nie to, ze wcześniej się nie podobało, co to to nie ;) poprostu weszłam tu teraz i od razu poczułam coś pozytywnego :)
    Urocze gniazdko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie! ależ poduchy cudne!!!! standardowo-skąd?
    może mogłabyś zamieszczać skąd dana rzecz pochodzi? Uniknęłabyś nudnych pytań "skąd?" :)))
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja :) zmodyfikuję i dodam. Tobie Aga odpowiem już tutaj- a, z westwink
      pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Sypialnia doskonała!! Fotel do szycia boski, chętnie bym go ukradła! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wiesz, że Cię nie lubię? Jak to możliwe, że za każdym razem jest lepiej, kiedy mi się wydaje, że już piękniej być nie może? Chyba nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać ale dziękuję, bo mogę za każdym razem cieszyć oczy od nowa :)
    Ściskam szalona kobieto :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej. Jak pieknie! Lozko, tapeta, fotel....Zakochalam sie tez w oslonkach na kaloryfery. Wlasnie wczoraj zaczelam meczyc i przekonywac meza, ze sa one koniecznym elementem w naszym domu :). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, trafiłam do Ciebie niedawno, ale zdążyłam się zadomowić i dobrze poznać Wasz dom.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem zmian, które wprowadziłaś.
    Stworzyłaś śliczny dom.
    Podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie.
    A...i mam prośbę, napisz mi jak znoszą zmiany Twoi Panowie ? ;)
    Moich nie mogę przekonać do zmian, wszystko im pasuje.
    Masz jakiś sposób ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz.
      Wielu z Was pyta o to,:) powiem szczerze, że moi panowie to jakiś obojętny gatunek. Poważnie. Mój m czasami nawet nie zauważa jak coś majstruję,a jak już to postuka się po głowie i pyta się czy chociaż na starość mi przejdzie :)
      Jest bardzo wyrozumiały, bylebym nie prosiła go o pomoc. (nie proszę)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. fotel jest obłędny! miłość od pierwszego wejrzenia. Bardzo podobają mi się również Twoje poduszki, dodają fajnego szyku do całości. pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Kasiu :*
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie sypialnia z najwyższej półki! Zdjęcia jak do katalogu :) Podobają mi się kolory, kącik z maszyną do szycia jest idealny. Jamnik wymiata! Z miejscowej kwiaciarni? Chyba najfajniejsze rzeczy można upolować właśnie w takich małych sklepach. Zazdroszczę, jeśli cały czas utrzymujesz taki porządek. Mąż nie narzeka, jak szyjesz po nocach?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narzeka, ale już go wyczułam. Jak idzie spać wynoszę się na chwilę. Wracam dopiero jak śpi, wtedy już go nic nie obudzi :)

      Usuń
  11. cudownie! Ciągle i nieustannie zachwycam się Waszym domem, Twoim stylem, klasą i wyczuciem smaku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Kasiu,
    oczywiście nie omieszkam spytać skąd ten piękny fotel i dywan?
    pozdrawiam ciepło
    ela

    OdpowiedzUsuń
  13. Boziuuuu! Skąd ten fotel cudny masz????
    jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne delikatne bardzo mi się podoba mogę tam zasnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jamnik jest obłędny !!!! Ach, miałam kiedyś jamniczkę miniaturkę długowłosą Klementynkę, ach tęsknie za nią.
    Ale sypialnia jest piękna, dopieszczona na maksa !
    A ja nie mogę upolować koziołków w bieli, jak zamawiam to nie ma w żadnym sklepie . Będę polowała na początku roku, chcę zrobić w pracowni duży stół do krojenia, rysowania i takich tam duperelek.
    Przepiękna sypialnia i jakaś teraz spokojniejsza się wydaje. A co do grzejników , Kochana Ty lepiej podkręć, bo jeszcze piąty dzidziuś się pojawi, hi hi hi, ściskam cieplutko Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja wypluj te słowa :))))))))))))))nie planujemy więcej, ale dla pewności odkręcę na 5 hi hi pozdrawiam.
      a koziołków białych w ikea nie ma? Ja tam kupiłam

      Usuń
  16. Ale cudny fotel!!!! Sypialnia bajeczna a pieski (nie wiem jak to możliwe hihihi) ale mi się mega podobają:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. tapeta ma swój urok :):) nie wiedziałam że ma pani instagram pozwoliłam sobie zajrzeć super fotki a pani najmłodsza córeczka jest słodka jak z okładki, też mam maleństwo i podziwiam ze ma pani czas na te wszytskie metamorfozy, tym bardziej miło ogląda się dzieła tak zorganizowanej babki :):):)) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i dziękuję Kasiu.

      Usuń
    2. Sypialnia jest perfekcyjnie piękna!
      Tak tak, też jestem ciekawa, jak Twoi mężczyźni znoszą metamorfozy wnętrz. Mojego Pana nie mogę przekonać choćby do najmniejszych zmian... chyba, że sama zrobię jakąś drobnostkę...
      Już przełączam się na Twój instagram.
      Pozdrawiam. Ola Sz.

      Usuń
    3. mój m to obojętny gatunek:) nic go nie rusza, bylebym nie prosiła o pomoc.
      pozdrawiam

      Usuń
    4. ja też przełączam się na instagram :) fajnie tak popatrzeć na Twoją zwykłą codzienność :))) Pozdrawiam

      Usuń
  18. Przecudnie u Ciebie:) Mogłabym patrzeć i podziwiać w nieskończoność, tym bardziej, że i całość i detale takie "w moim stylu":)

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż- większość z tych rzeczy chętnie bym przygarnęła do swojej sypialni :) W fotelu się zakochałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasia, od dawna uwielbiam Twój dom, sypialnia piękna ale... tapeta w te psy dla mnie nie do przyjęcia ale to dla mnie, ważne, że Tobie się podoba bo i to Twoja sypialnia, psy w tych fryzach ludzkich czy postać ze zwierzęcą głową...mnie to przeraża, czy ze mną jest coś nie tak bo jak czytam wszyscy są zachwyceni, pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na następne posty / proszę częściej/ ig śledzę na bieżąco :) Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko z Tobą w porządku :)))))) Mój m na początku nie był przekonany. Twierdził, że psiory złowieszczo się na niego gapią. pozdrawiam

      Usuń
  21. Gdzie kupiłaś to boskie łoże ??? Cudnie u Ciebie Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sypialnia, a weranda jak z bajki. Wszystko w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle pięknie :-) Kasiu gdzie kupiłaś sówkę, którą masz w salonie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak klimatycznie :-)
    Super :-)
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie układają się te niebieskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sypialnia!! ja ostatnio podobne łóżko kupiłam trochę się obawiałam, bo przez internet, ale było dużo tańsze, niż w stacjonarnym sklepie. mam takie - nie wiem, czy mogę podlinkować?? : http://www.mybel.pl/produkt/loze-tapicerowane-ravel/
    kolory też sama sobie wybrałam, ja poszłam w delikatne odcienie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień dobry Kasiu.Jak zwykle podziwiam .Mam pytanie skąd ta biała szafa- komoda.Nie mam niestety takiego daru w urządzaniu mieszkań,muszę wszystko widzieć naocznie,dlatego podpatruję.Pozdrawiam.Bożena- mama piątki dzieciaków( a więc witaj w klubie.HAHA).

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak pięknie!!! Masz cudowny dom i świetny gust :)
    PS. Ja jak się biorę za szycie, to też przepadam na kilka dni :) Mało co mnie tak pochłania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,
    Czy mogę się dowiedzieć o orientacyjny koszt takiej osłony na grzejnik? :) Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od wielkości- ta akurat jest dość duża (ok 500 zł)

      Usuń
    2. Super, dziękuję Pani bardzo za odpowiedź. Chyba sama sie zdecyduję bo akurat tam gdzie chciałam ją założyć grzejnik nie wygląda zbyt atrakcyjnie. I wszystko zamawiała Pani przez internet podając wymiary na ich stronie?

      Usuń
  30. a czy przez tą osłonę na grzejnik nie ma gorszego grzania? mam mało estetyczne grzejniki i to fajny pomysł, ale mam wrazenie, że przez taka osłonę nie będzie dobrze grzał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sypialni grzejnik jest zakręcony więc osłona nie robi różnicy. W innych pomieszczeniach mam jeszcze dwie takie osłony i tam jest w porządku-ciepło pozdrawiam

      Usuń
  31. Sypialnia wygląda wspaniale, a pies jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny fotel tylko mógłby mieć trochę bardzie wyprostowane oparcie.

    OdpowiedzUsuń
  33. super, jak dla mnie za jasno, za biało, no i z tym psem zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, od dłuższego już czasu śledzę Pani bloga, bo jestem nim, a raczej Pani domem zachwycona!Jeśli kiedykolwiek przyjdzie mi urządzać ponownie dom, Pani wnętrza będą dla mnie inspiracją nr 1:) mam jeszcze tylko jedno pytanie - czy Pani sama sprząta dom? Bo zawsze lśni tu czystością:) też lubię porządek, ale trudno mi go utrzymać przy dwójce małych dzieci, chociaż mam wrażenie, że sprzątam na okrągło!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama,
      i wiesz ja też chyba sprzątam na okrągło. Odpuszczę sobie jednego dnia i dosłownie "tonę"

      Na pocieszenie mogę dodać- zdjęcia to tylko zdjęcia, kiedy robię wszystko sprzątam na błysk, codzienność nawet przy moich staraniach wygląda inaczej. pozdrawiam

      Usuń
  35. Bardzo ładna sypialnia, czy mogę zapytać skąd są stoliki nocne?

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sypialnia. Muszę pokazać to Twoje gniazdko mojej żonie i czuję, że będzie oczarowana;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku, wspaniały ten jamniczek! Muszę się przejść po moich okolicznych kwiaciarniach, może uda mi się wypatrzeć jakieś cuda :) Chciała bym mieć taką sypialnię... tylko bez biurka - źle śpię, gdy mam na oku moje miejsce pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak to się stało, że dopiero teraz trafiłam na tego bloga?! Przepiękne wnętrza, zupełnie w moim stylu. A ten fotel przy biurku? Bajeczny! Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam.

    whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pani Kasiu przepieknie :) zaglądam często i szukam inspiracji. Moje pytanie skąd ta cudna narzuta na łożko?
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj narzuta stara :) kpiłam ją kilka lat temu na allegro. pozdrawiam K

      Usuń
    2. Prześlicznie. Uwielbiam, gdy jest tak jasno i gustownie urządzone. Tylko ta figurka psa mnie razi jakoś. Jednak narzutka super i ta taka z futerkiem. Gdzie można kupić taką z futerkiem zdradzisz? Zawsze chciałam taką i by mi bardzo pasowała do wystroju pokoju, jeszcze bym sobie taką lampkę nulamp.pl/lampki-biurkowe/dokupiła o byłoby idealnie. Zdradź gdzie zakupiłaś swoją.

      Usuń
    3. futrzany koc to tk maxx, a lampy westwing :)

      Usuń
  40. Piękna sypialnia, a piesek to to taki element humorystyczny;) Chyba nie masz w domku żywego pisaka, bo byłby zazdrosny;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne wnętrze. Jasne, ale przytulne. Bardzo mi się podoba. Chyba staniesz się inspiracją dla mnie i zrobię pewne zmiany w swoim wystroju. Widziałam w komentarzach, że było wspomniane o lampach Nulamp. Ja również je polecam. Można je nabyć w sklepie Specled. I mam taki sam koc! Jest super, uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne wnętrze:)
    orientuje się pani gdzie mogę dostać podobne krzesło?
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kasiu Twoja sypialnia to marzenie:) ale ja niestety muszę wykorzystać moje poprzednie meble i na pocieszenie chciałam sobie chociaż uchwyty wymienić i tak sobie myślę, że te Twoje będą idealne:) Pamiętasz może gdzie mogę je dostać? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o te uchwyty z szuflad w sypialni, to kupiłam je u Lili z kokonhome
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Właśnie o te mi chodzi:) Dzięki Kasiu :*

      Usuń
  44. Bardzo fajny wystrój, idealnie wpasowuje się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pani Kasiu mam pytanie, na czym zawiesza Pani firany i zasłony w werandzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiszą na karniszach (najtańsze z ikea) pozdrawiam :)

      Usuń
  46. Pani Kasiu mam pytanie odnośnie tapicerki łózka, proszę mi powiedzieć co to za numer/nazwa? Bedę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne kolorki! Niejedna osoba marzy o takiej sypialni - ja również :) Super styl!

    OdpowiedzUsuń
  48. To jest najlepsze co widziałam!!! Fotel przy biurku jest rewelacyjnym pomysłem i bardzo mi się wszystko podoba! Ja w przyszłym roku kończę budowę domu i mam nadzieję , że będzie choć w połowie tak piękny jak Twoje inspiracje! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...