piątek, 3 maja 2013

Majówka ....

Witajcie Kochani :)

Kilka wolnych dni dobiega końca, jeszcze tylko weekend i powrót do codzienności. Przytłacza nie trochę ta myśl. Dobrze mi w domu z rodziną, spokojnie bez pośpiechu. Tak mało jest takich dni, spędzonych razem od samego rana. Leniuchowanie w łóżku - chłopcy zdające relację z całego tygodnia - Hanusia śpiewająca przedszkolne piosenki w mega głośnej tonacji (patrzcie wszyscy na mnie jestem najważniejsza) później obiadek, kawka w ogrodzie, spacerek. Sielanka w najlepsze. Ach........ jak mi żal. 
Najtrudniej jest wkręcić się w ten codzienny rytm i wpaść w beczkę rutyny. Czekać na kopniaka od życia, który przyjdzie prędzej czy później i turlać się z tej górki życia.
Nie dołuję się. Cieszę ze wspaniale spędzonych dni i pięknej pogody, zresztą widzę światełko w tunelu, którym jest następny długi weekend muszę tylko sprawdzić w kalendarzu kiedy wypada.

Taras jeszcze w proszku. Nie wygląda tak jakbym chciała, ale i tak jest miło zwłaszcza w słoneczny dzień.








Miłego weekendu.
pozdrawiam majowo
Kasia.

41 komentarzy:

  1. Sielsko, anielsko u Ciebie... ale u nas zimo i chmury na niebie siwiuteńkie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba nie ten sam weekend majowy co u mnie, gdzie tak deszczowo. Trudno nie zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie takie słoneczko ????? u mnie szaruga cały dzień ( o 19 wyszło na chwile, by o 20 zajść )
    Piekne masz mebelki tarasowe :)
    Kochana kolejny długi weekend wypada 30 maja (Boże Ciało) tak więc uszy do góry :)

    pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne słoneczko a u mnie szaro oraz zapracowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam patrzec na Twoje wnetrza tak w nich przytulnie.Tak rodzinnie-pieknie!
    Pozdtawiam i zaptaszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana a skąd Ty wzięłaś to słoneczko u mnie od kilku dni leje...nie pozostaje mi nic innego jak przenieść się na Twój taras...bardzo mi się tam podoba:-)) pozdrawiam i zapraszam do mnie na post o kolorowych, szklanych ozdobach Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To niestety racja :( jak sobie pomyślę, ze od poniedziałku znowu robota... eh.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Mam pytanie odnośnie koloru ścian w salonie . Właśnie jestem na etapie dopierania farb i niestety już chyba piąty wybór koloru okazał się niewłaściwy i poszukuje właśnie takiej odcieni szarości do salonu jaki jest u Pani na ścianach. Bardzo proszę o pomoc. Wydaje mi się, że kolor jest identyczny jak ten w sypialni proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Lila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      kolor w sypialni jest prawie identyczny jak ten w pokoju dziennym. Tyle, że ten w sypialni to Decoral "szary platynowy" natomiast w pokoju dziennym Dulux - "dryfujące kry"
      pozdrawiam serdecznie Kasia

      Usuń
  9. Śliczne kwiatki, i ... porzeczki takie już u Was ??? u mnie jeszcze nie ma liści, chociaż ostatnie dni były piękne słoneczne, dzisiaj tylko popadało, pozdrawiam.
    Pytałaś o meble tarasowe, fotele i stolik kupiłam w jysku, ale nie polecam , siedziska pękają, a kanapa z Brico Marche / pewnie pisze się inaczej/. Były dwa rodzaje , pozdrawiam i jeszcze dwa dni laby ! :)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten obrus w krate kojarzy mi sie z piknikiem.
    Doceniaj chwile. Szczegolnie te spedzone z najblizszymi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i w proszku ten taras, ale ten skrawek, który nam tu pokazałaś wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też słoneczko. Aż żal, że niedługo trzeba wrócić do zwykłych obowiązków, ale póki co cieszymy się chwilą. Niech trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ przyjemnie:-) A u nas od kilku dni leje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie słoneczkoooo??? Wowwww... a u mnie leje, leje, leje ... :((( a wczoraj była pierwsza Mega wiosenna burza..... brrr.... i zgadzam się z Tobą ... miło tak w domu ... miło ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie u Ciebie na tarasie :)
    Ja też już myślę o tym , że czas szybko leci i trzeba będzie wracać do pracy. Ale trzeba się jeszcze cieszyć tymi dwoma dniami i w pełni je wykorzystać :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Lato czuję na zdjęciach :))) Ja nie mam tarasu, więc na ogrodzie powolutku sprzątam pergolę :)) I muszę męża zagonić do pomalowania straej huśtawki :)))
    Ściskam i udanego wypoczynku życzę Kasiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Kasiu, mi też zawsze ciężko jest wrócić po takim leniuchowaniu do pracy. Pierwszy dzień jest najgorszy, potem już z górki. I oby do kolejnego długiego weekendu. Odpoczywaj jeszcze przez te dwa dłuuuugie dni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale u Ciebie przyjemnie, tak słonecznie i pięknie :) U mnie deszcz bez końca :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to napisałaś... Chwile są ulotne, ale najwspanialsze jest to, że Ty potrafisz to złapać! Bo niektórzy przegapiają...to co w życiu najlepsze...czyli chwile spędzone po prostu z bliskimi.

    Słonecznego weekendu, kończącego Majowkę!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jak miło, widzę warsztaty fotograficzne podziałały na wyobraźnię ...
    zabieram kilka promyczków słońca i zmykam do przemeblowywania :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Może podzielisz się z nami zdjęciami Waszego domku z zewnątrz?:) Miłego końca weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie i przyjemnie u Ciebie,moje ukochane bratki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, mnie też smutno,że weekend dobiega końca..tak bylo miło...

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrus w kratkę wystarczy, nadaje tarasowi przytulności i nieważna reszta "w proszku".
    Miłego dalszego weekendowania! :-) Ola sz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spędzić weekend na takim tarasie-to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana , taras może wg. Twojej oceny jeszcze nie gotowy ,a ja chętnie bym tam sobie posiedziała :-) Fajniutkie fotele Kasiu masz .

    OdpowiedzUsuń
  28. No tak po długim weekendzie trzeba wziąć się w garść :)
    Ja od jutra zaczynam praktyki studenckie w Państwowej Straży Pożarnej i uwierz mi, że wcale a wcale nie mam na to ochoty, wolałabym posiedzieć na słoneczku, zrobić porządek na balkonie (mój to dopiero jest w proszku!) :)
    Ale trzeba się ogarnąć :D
    Życzę Ci dużo pozytywnej energii na nadchodzący tydzień! :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Kaśka, głowa do góry! ;). Ale to fakt, jak się pracuje bardzo brakuje takich poranków z rodziną. Doświadczyłam, przeżyłam... Teraz jest inaczej i cieszę się z tego niezmiernie :).
    Zdjęcia cud malina ;)
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję. Kurs zrobił swoje ha ha ha.

      Usuń
  30. Moja rodzinka pozdrawia Twoją:) Dużo uśmiechu i głowa do góry, wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  31. Jakim aparatem robisz zdjęcia Kasiu?Pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna jestem posiadaczką lustrzanki NIKON D3200 obiektyw 18-105. Przedtem robiłam również nikonem tylko kompaktem.
      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  32. Kasiu piękne zdjęcia. Obrus w kratę bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, obrus to ostatni lumpeksowy nabytek :)

      Usuń
  33. Winko, winogrona, pięknie, aż się nie chce ruszać z takiej werandy ;) Kasiu, nie dołuj się, następny długi weekend nadejdzie szybciej niż się obejrzymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny klimacik u Ciebie Kasiu :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...