wtorek, 24 czerwca 2014

poranek w kuchni.

***
Czas pędzi jak szalony, nawet nie wiem kiedy przeleciały te trzy tygodnie od ostatniego posta. Uwierzcie.... nie planowałam tak długiej przerwy:))) Zresztą z planowaniem ostatnio u mnie kiepsko. 
Górę bierze rozkojarzenie i sama nie wiem co - może lenistwo. Chodzę z głową w chmurach i czekam aż wszystko zrobi się samo hi hi hi. Niestety nic z tego;)))) 
W przypływach sporadycznej weny zdarza mi się zrobić coś w domku jak na przykład ostatnio w kuchni.  Pozbyłam się drewnianych żaluzji- zbieraczy kurzu. Były ładne, ale kiedy pomyślałam sobie o ich wycieraniu odechciewało się wszystkiego. Zastąpiłam je białymi roletami rzymskimi z Dekorii. Można je zdemontować i wyprać.
W tak zwanym międzyczasie na targu staroci wyszperałam starą drabinkę, która okazała się moim ulubionym niezbędnikiem. Wymagała jedynie lekkiego liftingu i voila.
Może zobaczcie sami.
zapraszam




A tutaj mała zajawka tego co następnym razem.

widoczne na zdjęciach:
dywaniki w kuchni - TK MAXX
koszyk na zakupy - H&M HOME
lampiony solarne na tarasie - IKEA


Do następnego
Kasia

60 komentarzy:

  1. Pięknie, świeżo i ponadczasowo...idealnie. Jesteś boska:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecierpliwie czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pieknie u Ciebie Kasienko :-) Przesliczne zdjecia :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również czas ''przelewa się przez palce". Piękna kuchnia - czy to Ikea? Marzy mi się taki cudny żyrandol z kryształkami:) fantastycznie pasuje do klimatu Twojej kuchni:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jak zawsze :)
    Świetny koszyk !!!! kupiłaś go w sklepie internetowym czy stacjonarnym ? jeśli to nie tajemnica zdradź jego cenę ;)
    Kolejnego posta nie mogę się doczekać ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kupiłam go w stacjonarnym sklepie. Koszyk był przeceniony i kosztował ok 75 zł. pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu :)
      I gratuluję maleństwa, bo chyba jeszcze nie miałam okazji :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Pięknie w kuchni i na tarasie.Drabinka ,widzę ,świetnie się sprawdza jako pomocnik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasłony i rolety idealnie pasują do kuchni. Żaluzje tylko ładnie wyglądają w oknie, ale są bardzo niepraktyczne - sama miałam w salonie i szybko ich się pozbyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Kasiu. Szkoda, że tak długo trzeba czekać na kolejne Twoje posty. Powinnaś dodawać więcej zdjęć.
    Pozdrawiam
    Kasia G-G



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Bardzo bym chciała ale niestety nie zawsze tak idzie. pozdrawiam

      Usuń
  9. Rolety bardzo mi się podobają bo są delikatne i neutralne, "nie kłócą" się z innymi dekoracjami okna :)
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie jak zawsze :) Bardzo przydatna drabinka. Uwielbiam takie pomocniki. Już nie mogę się doczekać na taras! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Kuchnia przepiękna - tak jasno, świeżo, cudnie :) kusisz zajawką i już nie mogę się doczekać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha no Tobie to można wybaczyć to rozkojarzenie ;) Pięknie, jasno i przestronnie! Rolety z dekorii są świetne, też mam je w planach zwłaszcza w dwóch pomieszczeniach na początek tylko jak zwykle pomysłów u mnie tyle, że funduszy na wszystko brak ;) A za tym koszem z HM Home chodzę od początku kiedy u nas otworzyli ten sklep i nie mogę się zdecydować, ale chyba jednak mnie przekonałaś!!! A drabinka cudo!!! O takiej marzę, żeby miała proste szczebelki, a taką trudno zdobyć ... ja wyobraź sobie na urodziny dostałam od męża drabinę (hahaha), bo to było jedno z moich wnętrzarskich marzeń. Na razie jest jeszcze bez malowania, bo ciągle się zastanawiam czy ją zostawiać. Daje mało możliwości właśnie ze względu na te szczeble, które nie mogą być wykorzystane jako półeczki. No i taras, pięknie! Też się zastanawiałam nad tymi lampionami, może napiszesz więcej to podejmę decyzję ;) Buziaki ogromne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło przeczytać tyle wspaniałych słów. Koszyczek polecam, idealny na zakupy.
      Postaram się napisać więcej o tych lampionach w następnym poście.
      przesyłam pozdrowienia i uściski

      Usuń
  13. wspaniała kuchnia, nie mogę się już doczekać nowego posta :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieprawdopodobne jak ttaka drabinka pasuje do eleganckiej kuchni, świetnie odnowiona i zapewne pomocna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze pięknie u Ciebie. Rolety dodały kuchni lekkości, jest jakoś tak jaśniej. A drabina - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze pięknie u Ciebie. Rolety dodały kuchni lekkości, jest jakoś tak jaśniej. A drabina - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rolety rzymskie w połączeniu z tymi zasłonami pięknie się komponują. Koszyk fakt jest prześliczny! :-) Już nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć z Twojego tarasu. Zawsze narobisz nam apetytu na jeszcze... :D
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie - http://mojprzytulnykawalekpodlogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zakup ta drabinka:) A rolety, faktycznie rozjaśniły kuchnię:) Zaciekawiły mnie lampiony:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna kuchnia oglądam oglądam i napatrzeć się nie mogę a foto zajawki z tarasu bajeczne gdzie kupiłaś obrus:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I znów pomysł z drabiną jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuchnia cudo, aż chcialoby się w niej wypić poranną kawę :) ja aktualnie urządzam swoje pierwsze mieszkanie i cały czas szukam inspoiracji a twój dom jest obłędny!!!!napisz mi proszę jaki to jest model rolet w kuchni i czy one zakładane są na okno czy na karnisz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie! Nie wiem jak to możliwe, ale za każdym razem gdy wydaje się, że piękniej być u Ciebie nie może w kolejnym poście udowadniasz, że się myliłam. Drabinka-niezbędnik jest wspaniała.
    pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna kuchnia, rolety to fantastyczny pomysł, dywaniki idealnie się wkomponowały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak fajnie, że jesteś! Choć ostatnio też chodzę jak we mgle i z głową w chmurach jak piszesz i też czekam aż się wszystko samo zrobi hihi. Drabinka faktyczne kapitalna, w sumie nie pomyślałabym o wykorzystaniu jej w kuchni, a tu proszę ;) Wydaj mi się też że roletki w oknach dodają lekkości co bardzo lubię. Czekam na odsłonę nowego tarasu. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. KASIU. DRABINKA CUDNA I PRAKTYCZNA. MA KLIMAT;) JESTEM CIEKAWA CZY TO ON CZY ONA CIE TAK ROZKOJARZA;) KOCHANATAKA PRZERWA TO PIKUS... MASZ 3 DZIECI WIEC TO ZE W OGOLE ZDARZA CI SIE SIASC DO KOMUPERA ZASLUGUJE NA SZACUNEK. DLA MNIE MASZ TAK KATALOGOWO W DOMU ZE ZUPELNIE NIE WIEM CO BYM TAM MOGLA DODAWAC I ZMIENIAC;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja kuchnia wyglada rewelacyjnie :) Drabinka wpasowała sie idealnie :)
    A kosz mmmmmmmmmmmmmm Kasiu cudny :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Za każdym razem po kilka razy oglądam Pani zdjęcia ;). Sztuką jest uczynić ze zwykłego przedmiotu taka piękną dekorację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś pięknego!!!! Gratuluje gustu.Czy mogłabym się dowiedzieć w jakiej cenie są zakupione dywaniki i jaka nazwe maja rolety rzymskie. pozdrawiam Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywaniki kosztowały 59 zł sztuka, natomiast rolety to rzymskie capri.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Wszystko piękne jak z obrazka :), mam dopytanie do rolet, jaki wybrała Pani materiał, bo ten akurat widzę nie prześwituje a na takim też mi zależy :) na stronie dekorii jest kilka opcji,ale szczerze nie mogę się zdecydować, proszę o pomoc! :)
      Kasia

      Usuń
  29. Kasiu Twoja kuchnia jest piękna! :)
    A drabinka wkomponowała się idealnie. Nie dość, że praktyczna to jeszcze bardzo ładna :)

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  30. Pani Kasiu jak udaje się Pani utrzymać dom w tak mega idealnym porządku? Ja też jestem matką trójki dzieci i jest mi baaardzo ciężko.
    Z utęsknieniem czekam na kolejny post :-)
    Pozdrawiam gorąco,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się Twoja kuchnia, uzyskałaś bardzo fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna kuchnia, a drabinka nie dość, że świetnie pasuje, to jeszcze dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz przepiękną kuchnię!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też ostatnio nie mogę się za nic zabrać, a czas leci jak szalony... Ale kuchnie to rzeczywiście masz przepiękną ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie, a ten koszyk - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to możliwe, że dopiero dziś do Ciebie trafiłam...
    Przepiękna kuchnia i przepiękne zdjęcia.
    I całe mieszkanko przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu od jakiś czas temu znalazłam Twojego bloga...
    i nie mogę wyjśc z podziwu jak pięknie urządziłaś swój dom :)


    najchętniej zaprosiłabym Cię do siebie, i poprosiła o cenne wskazówki i rady :)


    sama mam 3 dzieci a za miesiac przyjdzie na świat 4 :)
    wiem ile wysiłku trzeba włożyć w organizację dnia codziennego!

    Podziwiam Cię :)
    a Twój dom jest moją inspiracją :)


    wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały blog! Miło czytać, że nie tylko mnie czas pędzi jak szalony!

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafilam tu przypadkim, ale jestem zauroczona. kuchnia jak z katalogu. podziwiam! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. You have an amazing kitchen and I love all the details! It would be a pleasure to cook here:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzis zachwycalam sie tarasem na Green Canoe

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz przepiekna kuchnie! Taka w moim stylu,moze kiedys sie takiej doczekam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny poranek w kuchni! Do takiej kuchni aż chce się rano wstawać by jak najszybciej usiąść przy filiżance kawy... Ogromne wyczucie smaku :). Pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kasiu, z jakiej tkaniny uszyłas rolety capri w kuchni?dziekuje za odpowiedz ela

    OdpowiedzUsuń
  45. Kasiu , pisałam rano ale chyba gdzieś umkną komentarz.
    Widzę , że poczyniłaś zmiany w kuchni, nowe uchwyty, biała ściana, bo chyba była czarna, i szafka.
    Kochana pokazuj więcej, tak jest ślicznie u Ciebie, że zżera mnie ciekawość co tam u Ciebie. Podglądam na instagramie, nie mam jeszcze konta więc nie komentuję, pozdrawiam ciepło i urodzinowe życzenia dla Basi, bo przecież niedawno, /dawno !/ miała urodzinki, zdrówka i samych radości :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja tylko troszkę:) sama kosmetyka można tak powiedzieć. Uchwyty rzeczywiście:) nie podobają mi się tak jak te czarne ale są przynajmniej solidniejsze i nie boję się otwierać szuflad z obawą, że nie popsuję.
      dziękuję za życzenia zdrówka dla Basi, przydadzą się jakieś choróbsko ją dopada:(a w sobotę dopiero mała imprezka dla niej z okazji roczku
      Alicja ściskam :)

      Usuń
    2. Misiek też od wczoraj kaszle, jutro zostaje w domu więc będzie się działo, zamiast dekorowania domu bedzie ciągłe sprzątanie zabawek, hi hi hi, wszystkiego dobrego raz jeszcze dla całej rodzinki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...