poniedziałek, 14 stycznia 2013

Rocznicowo, 12 lat minęło...

Witam!

W minioną niedzielę, czyli 13 stycznia obchodziliśmy z mężem naszą rocznicę ślubu. Dwanaście lat minęło sama nie wiem kiedy. Czas tak szybko ucieka, że człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego  ile czasu już przeminęło, dopiero kiedy spojrzy na dorastające dzieci uświadamia sobie, że to już tyle lat. Od kiedy pamiętam zawsze byłam z moim mężem, poznaliśmy się już w podstawówce i zaraz po liceum wzięliśmy ślub. Spędzone wspólnie lata uważam za udane, jak chyba w każdym małżeństwie mamy  lepsze i gorsze dni (czasami doprowadza mnie do szalu), ale zawsze jakoś sobie radzimy. Gdybym mogła cofnąć czas, na pewno  podjęłabym takie same decyzje, niczego bym nie zmieniła, tak jest dobrze i chciałabym aby tak zostało jeszcze przez długie, długie lata.
Wczoraj po powrocie z uczelni (niestety zaczęła się sesja) udało mi się  przygotować jeszcze późną kolację, a co za tym idzie zrobić kilka zdjęć, co prawda jakość zdjęć zostawia wiele do życzenia, ale niestety o tej godzinie nic lepszego nie dało się zrobić. 











 pozdrawiam wszystkich
Kasia.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie i wielu jeszcze szczęsliwych lat życzę:)
    My mamy podobnie, tyle że w sierpniu będziemy obchodzić 14 rocznicę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Piękny klimat stworzyłaś. Fajne te kule szklane , zawsze chciałam je kupić , ale nigdy nie stanęły na mojej drodze. Pięknie nakryty stół, bardzo elegancko.
    Tulipany w świetle lampek, super pomysł, na pewno zastosuję gdzieś , cudo.
    A propo , i jeszcze powiesz , że studiujesz ???? , to już w ogóle , padnę na kolana i będę całowała Twoje stopy. ha ha ha .
    Podziwiam, pozdrawiam, wszystkiego dobrego, następnych 12 lat , a potem następnych i następnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie dobrego na kolejne lata oby wszystko układało się po waszej myśli :)
    Dekoracja stołu wygląda ślicznie! Kule zawieszone na żyrandolu- cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy :) Zycze wielu pieknych wspolnie spedzonych lat jeszcze :)Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Wam ! Zycze kolejnych wspolnie spedzonych lat... zeby byly cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Gratulacje - życzę kolejnych tak udanych lat - zapraszam do siebie w październiku na 29 rocznicę, też mam udane małżeństwo - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę. Mój staż do Twojego to jak taka mała kropelka w morzu. Życzę jeszcze wielu udanych lat.

      Usuń
  7. Gratuluję Kasiu i życzę Wam wielu pięknych lat razem :) spełnionych i szczęśliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    a ja juz znam piękne mieszkanko z Deccorii!
    Zapraszam do siebie, od niedawna jestem w tym świecie, organizuję Candy- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny klimat stworzyłaś, no po prostu ślicznie. Gratuluję i zyczę wszystkiego najlepszego, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wieeeelllluuu rocznic życzę. Pięknie tu u Ciebie, klimatyczne wnętrze stworzyłaś :0) Cieszę się, że trafiłam do Ciebie i pozostaję na dłużej. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna okazja! Gratuluję i życzę jeszcze wielu lat miłości i partnerstwa :)


    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepieknie :-) Zycze samych cudownych, radosnych i pelnych milosci dni na kolejny roczek malzenstwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani dziękuję wszystkim wspaniałym osobą za życzenia, jest mi bardzo miło gościć Was na tym blogu, nie przypuszczałam,że poznam tu tylu wspaniałych ludzi. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...