środa, 19 grudnia 2012

Świątecznie

Dziś witam już Świątecznie, w końcu udało mi się ogarnąć jakoś dom i przystroić go na święta. Wczoraj pojawiła się choinka, co prawda niestety sztuczna ale i tak sprawia wiele radości najbardziej córeczce, która biega od  okna do okna wypatrując Mikołaja bo skoro jest już choinka to i Mikołaj musi przyjść. 
Myślałam, że nigdy się nie wyrobię, zachciało mi się malowania, odświeżenia domu na święta no i sobie narobiłam takiego bałaganu, że szkoda gadać, ale już na szczęście skończyłam. Wszystkie moje sprzęty malarskie schowałam  głęboko do szafy żeby zniknęły mi z oczu i żeby nie przyszedł mi do głowy pomysł brania pędzla do ręki. Ostatnią rzeczą jaką dzisiaj pomalowałam był jelonek, którego kupiłam na allegro. Mój tata kiedy zobaczył jak go przemalowuję na biało, stwierdził, że to profanacja ogrodowego zwierzątka, do wieczora nie mógł  do siebie dojść.
A oto kilka zdjęć jak to wszystko wyszło.














Święta Bożego Narodzenia to dla mnie magiczny czas, w którym wszystko wydaje się piękniejsze, nie chodzi mi tylko o nasze wystrojone świątecznie domy, mieszkania ale przede wszystkim  Nas samych. Chciałabym życzyć Wszystkim osobą odwiedzającym mnie na tym blogu dużo radości, szczęścia i spełnienia Waszych wszystkich najskrytszych marzeń.
Spędźmy te Święta w rodzinnej atmosferze pełnej miłości i spokoju.
pozdrawiam Kasia

14 komentarzy:

  1. kurcze, ale piękne mieszkanie, normalnie mogłabym tam zamieszkać.
    Renifer - rewelacja
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie na te święta. Renifer rewelacja :) Masz tak przejrzyście w domu, niczego nie za dużo. Bardzo mi się podoba a najbardziej te wiaderka nad kominkiem. Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pieknie urzadzone mieszkanko :) Zajzalam na post z kuchni jak i pare innych :) Slicznie :) Sliczna corcia :) Jak i jej pokoik :) Z mila checia jeszcze zajze do Ciebie :)Zycze Ci Zdrowych Pogodnych Rodzinnych Swiat :) Zapraszam rowniez do mnie choc u mnie nie znajdziesz zdjec za wiele z mieszkania ,ale zawsze cos nowego :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu pięknie. U nas też sztuczna choinka ;) Bardzo mi się podoba jak ją ozdobiłaś.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja również Cię witam. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś, pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Kasia

      Usuń
  6. Naprawdę śliczne mieszkanie, dopieszczone w każdym calu. Widać, że je kochasz i chcesz zeby Twoi najblizsi dobrze sie w nim czuli. Nawet jelonek 'ogrodowy' wydawał by się co najmniej dziwnym pomysłem obok choinki ale w Twoim wydaniu wygląda świetnie ! DO zobaczenia na Deccorii ;)

    Wesołych Świąt !

    AngelaStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak ciepłe słowa, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.Kasia

      Usuń
  7. jak u Ciebie pięknie!
    czy zdradzisz gdzie kupiłaś krzesła do jadalni? szukam takich i nie mogę znaleźć:(
    Pozdrawiam, Anna
    http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu
    Znam już Twój domek z deccori i od pierwszego wejrzenia mnie zauroczył :) jak zobaczyłam Twój blog postanowiłam dołączyć do grona Twoich obserwatorów, jeśli pozwolisz oczywiście :) zapraszam również do siebie: http://mojelittledreams.blogspot.com/

    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie udekorowany dom na Święta, pozdrawiam ciepło i zapraszam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ...
    co chwila wynajduję coś nowego, coś co jeszcze bardziej mnie zachwycca... i tak nawet nie mogę się nacieszyć i pochwalić co mnie urzekło...bo co chwila coś innego :) jak ulubiona książka, z biegiem lat odkrywam ją na nowo :)
    p.s.wesołuch świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie !!!!!! Nie mogę się napatrzeć. Gratuluję odwagi w malowaniu mebli kuchennych. Jelonek wygląda uroczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...